آموزش مباحث مربوط به سئو سايت و تكنيك هاي برتر كامپيوتر و اينترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سايت و تكنيك هاي برتر كامپيوتر و اينترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سايت و تكنيك هاي برتر كامپيوتر و اينترنت

بهداشت قاعدگي؛ استفاده از شورت مخصوص پريودي

پريودي يا قاعدگي چيست؟
اين دوره در دختران بين سن 8 تا 16 سالگي شروع مي شود و وابسته به نوع اقليم و ژنتيك تا انتهاي دهه 50 زنان ادامه دارد. از نظر بيولوژيكي هر ماه سلول هاي ديواره رحم زنان فرو مي ريزد و دفع اين سلول ها از بدن با درد و خونريزي همراه است. اين چرخه باروري معمولا 28 روزه است و بصورت ميانگين بين 5 تا 7 روز ادامه دارد.

هدف از روز جهاني بهداشت قاعدگي چيست؟
در روز 28 مي سال 2014 بود كه يك موسسه آلماني خصوصي عام المنفعه رويدادي را با هدف توجه به بهداشت قاعدگي زنان برگزار نمود و اين حركت تا به امروز تداوم داشته و سازمان هاي بين المللي متعددي مانند يونيسف و سازمان ملل متحد نيز وارد اين رويداد شدند. حالا چرا تاريخ 28 ام ماه مي انتخاب شده است؟ دليل انتخاب اين است: چرخه پريودي عموما 28 روزه است و مدت زمان بصورت ميانگين 5 روز طول مي كشد، كه ماه مي پنجمين ماه سال ميلادي است.

براي مدت ها زناني كه خونريزي قاعدگي داشتند را نجس و نحس خطاب مي كردند و به آن ها بسيار سخت گرفته مي شد و احساس گناه و شرم زيادي را همه زنان از دختران نوجوان گرفته تا زنان ميانسال تجربه كرده اند. اما جهان اين روزها درصدد است تا اين ديدگاه ضد جنسيتي را تغيير دهد.

شورت مخصوص پريودي

بهداشت قاعدگي؛ استفاده از شورت مخصوص پريودي
شورتكس زنانه يك انتخاب مناسب براي پوشيدن در دوران قاعدگي است. اگر شما در اين روزها خونريزي كمي داريد و حتي اگر احتياجي پد نيز استفاده نمي كنيد؛ با پوشيدن اين مدل شورت زنانه ديگر نگراني بابت كثيف كاري هاي بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روي ساير لباسهاي خودتان نيستيد.

شورتكس زنانه خوب و باكيفيت نيلاتن، تا سه برابر قابليت جذب دارد و اجازه نمي دهد كه لباس شما آلوده گردد. استفاده از شورتكس يك انتخاب هوشمندانه براي شما است. از نظر ظاهري مانند شورت زنانه نخي ساده است با اين تفاوت كه اين محصول داراي يك لايه اضافي نانو مي باشد. كه تماما پشت كار را از داخل پوشش مي دهد.

اين محصول علاوه بر اينكه قابليت جذب دارد خيلي نرم و لطيف و راحت نيز است. زماني كه مي خواهيد در روزهاي پريودي به باشگاه برويد، پوشيدن اين شورتكس واقعا راه حلي مناسب است تا شما را از رفتن به باشگاه منصرف نسازد.

خريد شورتكس

باورهاي غلط در مورد پريودي
يكي از باورهاي غلط اين است كه در اين دوران نبايد غذاهاي تند و فلفلي مصرف نمود. اما واقعيت اين است كه برخي از بانوان در اين دوران رفلاكس و يا نفخ معده دارند و به همين دليل خوردن غذاهاي تند باعث تشديد آن شده و منع مصرف مواد غذايي تند در اين دوران بهتر است.

خرافات غلط ديگري اين است كه خون پريودي كثيف است. خون پريودي همان ماهيت اصلي خون بدن را دارد و آلودگي خاصي را به همراه ندارد. رنگ تيره تر آن به دليل برخي از فعل و انفعالات شيميايي بدن است.

استفاده از لباس زيرهاي با كيفيت
پوشش ناحيه تناسلي با لباس زير هاي باكيفيت چه در روزهاي پريودي و چه ساير روزها بسيار مهم است و در سلامت و بهداشت بانوان بسيار مهم است. شورت هاي نخي زنانه بهترين گزينه هستند به اين دليل پارچه هاي نخي قدرت جذب رطوبت بالايي دارند و ناحيه واژن را خشك نگه مي دارند. بيشتر خانم ها عادت به پوشيدن شورت لامبادا دارند.

شورت لامبادا فانتري ترين نوع شورت است و براي تحريك بيشتر طراحي و توليد شده اند و اين نوع شورت ها طرفدار بسيار زيادي در بين خانم ها دارند.

همانطور كه اطلاع داريد براي جلوگيري از ابتلا به بيماري هاي عفوني، قارچي و همچنين حفظ سلامتي بيشتر بهتر است كه از لباس هاي زير استفاده كنيد كه پوشش دهي مناسب داشته باشند تا از جذب و يا نفوذ باكتري جلوگيري كنند.

شورت هاي لامبادا ماهيتي تزئيني دارند و پوشش دهي كمي دارند. به همين دليل براي استفاده هاي طولاني مدت و يا استفاده هاي روزمره مناسب نيست.

بهداشت قاعدگي؛ استفاده از شورت مخصوص پريودي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۷:۴۶ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

نكات مهم در خريد شورت زنانه براي جلوگيري از عفونت

استفاده از شورتكس زنانه
شورتكس زنانه يك انتخاب مناسب براي پوشيدن در دوران قاعدگي است. اگر شما در اين روزها خونريزي كمي داريد و حتي اگر احتياجي پد نيز استفاده نمي كنيد؛ با پوشيدن اين مدل شورت زنانه ديگر نگراني بابت كثيف كاري هاي بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روي ساير لباسهاي خودتان نيستيد.

شورتكس خوب و باكيفيت نيلاتن، تا سه برابر قابليت جذب دارد و اجازه نمي دهد كه لباس شما آلوده گردد. استفاده از شورتكس يك انتخاب هوشمندانه براي شما است. از نظر ظاهري مانند شورت زنانه نخي ساده است با اين تفاوت كه اين محصول داراي يك لايه اضافي نانو مي باشد. كه تماما پشت كار را از داخل پوشش مي دهد.

شورتكس زنانه
اين محصول علاوه بر اينكه قابليت جذب دارد خيلي نرم و لطيف و راحت نيز است. زماني كه مي خواهيد در روزهاي پريودي به باشگاه برويد، پوشيدن اين شورتكس واقعا راه حلي مناسب است تا شما را از رفتن به باشگاه منصرف نسازد.

استفاده از پدها
در صورتي كه استفاده از پدهاي بهداشتي را به نسبت تامپون و … ترجيح مي دهيد، از مدل هاي پارچه اي يا پنبه اي استفاده نماييد. البته پدهاي پنبه اي باز نسبت به پارچه اي بهداشتي تر هستند. پنبه به دليل قدرت جذب بالايي كه دارد كمتر بوي بد مي گيرد و كمتر دچار حساسيت پوستي مي شويد.

نكات مهم در خريد شورت زنانه براي جلوگيري از عفونت
شورت زنانه زيبايي بدن خانم ها را دو چندان مي كند و علاوه بر پوشانندگي بدن بايد براي سلامتي نيز نكاتي در انتخاب آن رعايت شود. آلت تناسي زنان بسيار متفاوت از مردان است و بايد مراقبت هاي خاص خود را داشته باشد. به عنوان مثال از شورت هايي كه از جنس مناسب هستند و باعث ايجاد قارچ و باكتري نمي شوند استفاده كنيد و هميشه بايد ابتدا به فكر سلامتي خود باشيد.

برخي از اين شورت ها فقط زيبايي دارند و نمي توان از اين مدل ها در طول روز استفاده كرد چرا كه از نظر جنس و طراحي راحت و مناسب نيستند و فقط بايد چند ساعت از آنها استفاده كرد مثل كفش هاي پاشنه بلند كه فقط براي مراسم هاي بخصوصي استفاده مي شوند و بعد از مراسم پادرد مي آورند.

خريد شورت توري زنانه كه يكي از زيبا ترين و جذاب ترين نوع شورت هاي زنانه است را مي توانيد در نيلاتن تجربه كنيد.

البته اگر از شورت هاي توري براي مصرف روزانه و هميشگي استفاده مي كنيد توصيه مي كنيم كه به جاي شورت هاي توري زنانه؛ شورت نخي را امتحان كنيد و راحتي را از اندام هاي خود نگيريد و براي زيبايي و تنوع مي توانيد از شورت هاي توري استفاده كنيد.

عدم استفاده زياد از صابون
محصولات شستشو واژن متنوعي در داروخانه ها وجود دارند كه غالبا در استفاده آن ها ضرورتي وجود ندارد. در روزهاي قاعدگي سعي كنيد براي شستن خود صرفا فقط از آب استفاده كنيد. در صورت نياز به شوينده ها، حتما از صابون هاي ملايم و فاقد عطر استفاده كنيد.

تعويض روزانه لباس زير
روزانه لباس هاي زيرتان را تعويض كنيد. در دوران قاعدگي هر زمان كه لباس زيرتان كثيف شد آن را عوض كنيد. لباس زيرهاي نخي بسيار نرم و راحت هستند و منافذ باز دارند كه پوست را خنك نگه مي دارند. بهترين گزينه لباس زير براي دوران پريودي و ساير روزها شورت زنانه نخي ساده است.

مقاله اصلي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۶:۵۸ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

نكات مهم در انتخاب و خريد انواع شورت زنانه

شورت زنانه ساده، فانتزي و شورت لامبادا، انواع متنوع لباس زيرهايي هستند كه در افزايش زيبايي و جذابيت اندام بانوان نقش بسزايي دارند؛ همچنين علاوه بر آن بهبود روابط زناشويي نيز تاثير مستقيم دارند. اين مساله از نظر مشاوران خانواده به كرّات بيان شده است و گرمي روابط زوجين را پايه محكم براي دوام ازدواج مي دانند.
لباس زيرهاي فانتزي مختص بانوان از بسياري جهات مفيد هستند، استفاده از آن ها در بهداشت و سلامت زنان، افزايش روحيه و اعتمادبنفس خانم هاي ايراني و همچنين بهبود روابط زناشويي تاثير مثبت دارد.
زنان ايراني از ديرباز بنا به فرهنگ و آموزه هاي غلط كه از گذشته به آنها آموزش داده شده است، هميشه خود را به اشتباه در اولويت دوم و يا چندم زندگي قرار مي دهند و نيازها و خواسته هاي خود را فداي خواسته ديگران به خصوص فرزند و همسر مي كنند.
در صورتي كه به صورت اصولي نگاه بياندازيم به وضوح قابل درك است كه اگر در خانواده اي مادري شاد و پرانرژي حضور نداشته باشد، محيط خانواده نيز دلمرده شده و كودكاني افسرده و داراي ناهنجاري هاي اجتماعي وارد جامعه مي شوند.
اهميت به لباس زير و پوشيدن مدل هاي شيك و فاتنزي و با رنگ هاي شاد مي تواند اولين گام براي رسيدن به خود در خانم هاي جوان و حتي ميانسال باشد.
در ادامه به بيان برخي نكات مهم در انتخاب و خريد انواع شورت زنانه مي پردازيم كه مطمئنا به شما كمك خواهند كرد كه آنچه مدنظرتان هست را به آساني تهيه نماييد.

نكات مهم در انتخاب و خريد انواع شورت زنانه

به سراغ رنگ هاي شاد و روشن برويد و دست از رنگ هاي تيره بكشيد. شما با شورت زنانه شيك با رنگ جذاب و خيره كننده روابط خود با پارتنرتان را متحول خواهيد نمود. رنگ هاي سفيد، زرد، قرمز، سبز و آبي را جايگزين رنگ ها مات تيره مانند مشكي دودي و خاكستري كنيد.
سنت شكني كنيد و به سراغ شورت هاي فانتزي مدل جديد برويد. خوشبختانه صنعت لباس زير بانوان روز به روز در حال توليد مدل هاي جديد و متنوع است. شورت هاي لامبادا بندي يا شورت فاق باز و اين مدل ها را براي يك بار هم كه شده امتحان كنيد.
شورت لامبادا زنانه فانتزي ترين نوع شورت است و براي تحريك بيشتر طراحي و توليد شده اند و اين نوع شورت ها طرفدار بسيار زيادي در بين خانم ها دارند.
حتما حتما در انتخاب و خريد شورت، لباس خواب و كاستوم نظر و سليقه همسرتان را جويا شويد و با هم به سراغ فروشگاه هاي اينترنتي لباس زير زنان مانند فروشگاه نيلاتن برويد و دوتايي به انتخاب لباس زير بپردازيد.
ست هاي فانتزي و عروسكي بدن نما را انتخاب كنيد. اين مدل هاي شورت لامبادا پارچه كمتري دارند و با استفاده از بند، گيره و مروايد جذابيت خاصي به به اندام تان مي بخشند.
در انتخاب لباس زيرتان حتما در ابتدا رضايت و روحيه خوب خودتان در اولويت باشد و سپس از همسرتان نظرخواهي كنيد و سليقه او را نيز به كار ببريد.
برخي از اندام هاي خود را پوشيده نگه داريد تا حس كنجكاوي پارتنرتان را تحريك نماييد. اين گزينه را مي توانيد با پوشيدن لباس هاي كاستوم جذاب نيلاتن تجربه نماييد.

نكات مهم در انتخاب و خريد انواع شورت زنانه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۵:۴۹ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

آشنايي با انواع نيم تنه ورزشي زنانه

آشنايي با انواع نيم تنه ورزشي زنانه
نيم تنه ها انواع مختلفي دارند و براي هر ورزشي بسته به نوع فعاليت ورزشي متفاوت هستند. به عنوان مثال نيم تنه اي كه براي ورزش يوگا پوشيده مي شود قطعا با مدلي كه براي ورزش دو ميداني است تفاوت هاي فاحشي دارد.

سه نوع نيم تنه وجود دارد: نيم تنه با حمايت كم، با حمايت متوسط و در نهايت نيم تنه با حمايت زياد كه هر يك را به اختصار در ادامه معرفي خواهيم نمود.

نيم تنه با كمترين حمايت
اين نوع نيم تنه ها پشتيباني كمي از سينه ها داشته و بيشترين كارايي شان ويژگي انعطاف پذيري بالايي است كه دارند. به راحتي كش مي آيند و مناسب براي انجام حركات كششي بالا تنه هستند. در تمرينات يوگا بهترين گزينه براي لباس ورزشي، پوشيدن يك نيم تنه ورزشي با حمايت كم است.

نيم تنه با حمايت متوسط
برخي از ورزش ها هستند كه در آن ها شما فعاليت نسبتا شديدي را نداريد. ورزش هايي مانند: ايروبيك، دو آهسته، پياده روي، دوچرخه سواري و... نيم تنه هاي با حمايت متوسط از بافت سينه در برابر پرش ها و حركات متوسط پشتيباني مي كنند.

نيم تنه با بالاترين حمايت
ورزش هاي دو ميداني، كراس فيت، فيت نس و... فعاليت هايي سنگين به شمار مي آيند و تمرينات سنگين و پرفشاري دارند. بالا تنه و سينه ها نياز به حمايت بيشتر نسبت به ساير ورزش ها دارند. بهترين گزينه پوشيدن يك نيم تنه ورزشي با حمايت بالاست.

خريد اينترنتي انواع نيم تنه ورزشي و سوتين هاي ساده و اسپرت
هدف اصلي استفاده از نيم تنه ورزشي و سوتين هاي اسپرت و ورزشي صرفا تنها داشتن يك تيپ و استايل جذاب نيست. بر تن داشتن اين مدل لباس ورزشي از به وجود آمدن ناهنجاري هاي عضلاني، بيماري ها و حساسيت هاي پوستي و دردهاي عضلاني جلوگيري مي كند و همچنين در برخي موارد به اصلاح فرم بدن و شانه ها كمك مي كنند.

فروشگاه اينترنتي لباس زير نيلاتن

يكي از فروشگاه هاي اينترنتي لباس زير زنانه كه فروش تخصصي لباس زير آنلاين را دارد، فروشگاه اينترنتي لباس زير زنانه نيلاتن است. شما مي توانيد با دريافت راهنمايي از كارشناسان اقدام به انتخاب و خريد مناسب ترين نيم تنه ورزشي و سوتين ورزشي نماييد.

آشنايي با انواع نيم تنه ورزشي زنانه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۹:۱۶ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

انواع لباس هاي مجلسي شامل موارد زير هستند

تهيه لباس براي بسياري از بانوان امري مهم است و براي آن وقت زيادي را صرف مي كنند. صنعت مد و پوشاك بسيار پيشرفت كرده است و تنوع مدل هاي پوشاك زنانه به حدي است كه براي انتخاب و خريد يك لباس ساده، نياز است كه چند ساعت را سپري نمود. سبك و نوع لباس پوشيدن افراد، در اولين برخورد به چشم مي آيد و گاهي اوقات مي توان شخصيت افراد را از روي سليقه و نحوه استايل شان حدس زد. از همين رو است كه در هنگام خريد انواع لباس براي بانوان بايد توجه بيشتري داشت و اهميت به پوشاك بانوان را جدي تر گرفت. در اين يادداشت قصد داريم چند دسته بندي مهم لباس زنانه را معرفي كنيم و سپس نكاتي مهم در ست كردن انواع لباس زنانه را بيان كنيم.

دسته بندي انواع لباس زنانه
پوشاك بانوان داراي دسته بندي ها و مدل هاي متنوعي است. دسته بندي لباس هاي زنانه را به روش هاي گوناگوني مي توان انجام داد. به عنوان مثال يك دسته بندي را مي توان براساس نوع لباس انجام داد: مانتو، شلوار، شال،روسري، دامن، بلوز و غيره. يك دسته بندي ديگر براساس فصل پوشيدن است.

دسته بندي مهم ديگر كه البته مرسوم ترين نيز است، دسته بندي براساس شرايط و موقعيتي است كه لباس در آن پوشيده مي شود. به عنوان مثال در مهماني ها و مراسم بسيار خاص لباس هاي مجلسي، براي محيط هاي كاري و اداري لباس هاي رسمي كاربرد دارند.

اين دسته بندي ها كار را براي خريد راحتتر كرده اند و مي توانيد به سراغ دسته موردنظرتان در فروشگاه اينترنتي لباس زنانه برويد.

خريد جوراب

لباس مجلسي
لباس هاي مجلسي خود داراي انواع مختلفي است. بيشتر لباس هاي مجلسي از پارچه هاي نفيس و گران قيمت دوخته مي شوند و مهمترين تفاوت آن ها با ساير دسته بندي هاي لباس زنانه همين مورد است. يكي از مهمترين ويژگي لباس هاي مجلسي پرزرق و برق بودن شان است.

انواع لباس هاي مجلسي شامل موارد زير هستند:

پيراهن هاي مجلسي كه جواهرات و المان هاي تزئيني ارزشمندي را دارند. پيراهن هاي كوتاه و بلند را شامل مي شوند.
انواع دامن ها دوخته شده از پارچه هاي ساتن يا كرپ كه دست دوزي و تزئينات خاصي دارند.
مدل هاي متنوع شوميز
مدل هاي جذاب و گران قيمت تاپ
لباس راحتي
لباس راحتي زنانه براي استفاده در منزل و زمان استراحت بسيار مناسب و كاربردي است. بهترين جنس لباس راحتي، الياف طبيعي مثل نخي و پشمي است به همين دليل نحوه شستشو و نگهداري لباس راحتي بر طول عمر و دوام آن تاثير دارد.

در هنگام خريد لباس راحتي زنانه نيلاتن در ابتدا مي بايست به راحتي لباس توجه كنيد. بايد در لباس خانگي خودتان آزاد و رها باشيد. فشاري به پوست وارد نسازد. حس شادابي به شما ببخشد. انواع لباس راحتي خانگي شامل: ست لباس راحتي زنانه، شلوار، شلوارك، بلوز، تيشرت، دامن و …

يكي از انواع لباس هاي راحتي براي خانم ها، ست لباس راحتي زنانه است. اين نوع لباس راحتي به دليل زيبايي و همچنين اشتياق بانوان به لباس هاي ست، از محبوبيت بالايي برخوردار است. ست لباس راحتي زنانه در انواع مختلف تاپ و شلوار، تاپ و شلوارك، بلوز و شلوار و … موجود است.

مشاهده مقاله اصلي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۸:۳۴ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

نحوه شستشو و نگه داري از شورتكس زنانه چگونه است؟

شورت مخصوص پريودي چگونه كار مي كند؟
شورتكس هاي زنانه بهداشتي درست است كه ظاهري ساده مانند شورت زنانه دارند اما از نظر عملكرد و ساختار تفاوت فاحشي ميان اين دو محصول Underwear وجود دارد. شورت بهداشتي بانوان داراي يك لايه اضافي است كه مانع از نشت هر گونه لك يا خون به لايه هاي بالايي يا لباس رويي است.

بسياري از بانوان به اين شورت هاي زنانه مخصوص پريودي اعتماد چنداني ندارند، پيشنهاد نيلاتن اين است كه براي اطمينان بيشتر، بهتر است براي شروع آن را در روزهاي سبك خونريزي بپوشيد و حتي مي توانيد به عنوان يك لباس زير پشتيبان از آن استفاده نماييد. شورتكس ها قدرت جذب بالايي دارند و كار يك يا دو تامپون را انجام مي دهند.

ميكا هولندر كه بنيان گذار شركت سيستين (شركت توليد كننده شورتكس زنانه) در اين رابطه مي گويد: “يك راه خوب بمنظور تست شورت هاي قاعدگي نيز است كه در روزهاي خونريزي سبك آن را به مدت يك شب كامل بر تن داشته باشيد. اگر در اين يك شب امتحانش را خوب پس داد ديگر مي توانيد با خيالي آسوده آن را هميشه بپوشيد. همچنين در روزهاي سنگين پريودي مي تواند به عنوان يك پشتيبان خوب به حساب آيد.”

شورت زنانه
نحوه شستشو و نگه داري از شورتكس زنانه چگونه است؟
يكي از چالش هاي روبرو در هنگام خريد شورتكس زنانه، نحوه شستن و نگهداري از آن ها است. خب ايده آل ترين شرايط اين است كه شورتكس را بتوان با ماشين لباسشويي شست، سپس به مدت يك روز آن را خشك نمود و مجدد بتوان در اين دوران آن را پوشيد. اما ساختار بسياري از آن ها از سه يا چهار لايه تشكيل شده است كه خشك شدن شان در مدت زمان يك روز را سخت كرده است.

نكات شستشو و نگهداري:
شورتكس را حتما با آب سرد بشوييد.
تا حد امكان با دست بشوييد و از ماشين لباسشويي استفاده نكنيد.
در صورت نگهداري صحيح، ۲ تا ۳ سال عمر مفيد دارد.
از مواد شوينده سبك و غيد آنزيم دار مانند صابون بچه، شامپو بچه استفاده شود.
به جهت خشك شدن در زير نور خروشيد قرار دهيد تا تمام باكتري ها از بين برود.
شورتكس زنانه
پاسخ به برخي از سوالات و نگراني هاي شما در مورد شورتكس
برخي تصورات و نگراني هاي غلط در مورد شورتكس وجود دارد كه مانع استفاده بانوان از آن ها شده است و به سراغ آن نمي روند. در ادامه قصد داريم به برخي از اين سوالات پاسخ دهيم تا شما بتوانيد با خيالي آسوده آن را بپوشيد.

يك نگراني اين است كه استفاده از شورتكس بهداشتي باعث ايجاد عفونت مي شود. در جواب اين نگراني به جرات مي توانيم بگويم خير؛ درست است كه اين لباس زير زنانه در دوران قاعدگي خون و ساير ترشحات زنانه را به خود جذب كرده و مانع از نشت آن ها به لباس هاي رويه اي مي شود.

اما با اين شرايط باز هم بعد از هر بار شستن و خشك شدن از نظر بهداشتي كاملا قابل استفاده است و هيچ مشكلي پيش نمي آيد. به منظور رعايت بيشتر و بهتر بهداشت، شورت پريودي را بلافاصله بعد از جذب خون بشوييد و نگذاريد بماند.

در هنگام خريد شورتكس زنانه مطمئن باشيد كه ضد باكتري است. براي جلوگيري از بو گرفتن شورت پريودي مي توانيد قبل از شستن، آن را در محلول سركه و آب سرد خيس كنيد تا به صورت كامل باكتري ها از بين بروند و تمام بوهاي بد از بين بروند.

 

https://www.betterlives.ir/womens-shorts/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۷:۳۹ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

دلايلي براي يادگيري سئو

افزايش فروش سايت فروشگاهي با سئو سايت
توليد و سئو محتوا دو راهكار اساسي براي جذب مشتري از موتور جستجو گوگل است. ساده اش را گفتم هر كسي جستجو مي كند به دنبال رفع نياز خودش است. پس هر چقدر سايت بهتر، قوي تر و مرتبط تري در حوزه خودمان باشيم ورودي بيشتري هم خواهيم داشت.

من در مقالات مختلفي در سايت وبين سئو به موضاعات آموزش سئو، آموزش توليد محتوا و... پرداخته ام كه مي توانيد با يك جستجوي ساده وبين سئو را پيدا كنيد و به صورت كاملا رايگان شروع به يادگيري كنيد.

حالا بريم سراغ سئو به روش وبين سئو
سئو چيست؟

سئو فرايندي بسيار شيرين و لذت بخش است كه با يادگيري آن مي توانيد علاوه بر بهينه سازي وب سايتتان، تبديل به يك متخصص سئو شده و از اين طريق كسب درآمد كنيد.

دلايلي براي يادگيري سئو
بهترين و پركاربردترين موتور جستجو در جهان گوگل است و به مدل هاي مختلفي براي سايت ما ترافيك ايجاد مي كند و كاربران اينترنتي را به سمت سايت ما مي فرستد حالا تفاوتي ندارد سايت ارائه دهنده محتوا، سرويس، خدمات، كالا و… باشد. حالا چرا بايد براي اين موتور جستجو بهينه سازي كنيم به دلايل زير:

صدر نشين گوگل شدن
رقبا را كنار زدن
مشتريان كاملا هدفمند داشتن
افزايش چند برابري فروش
هزينه پايين خلق مشتري
برند سازي
بسيار ماندگار تر از تبليغات
و…
موتورهاي جستجو سايت شما را دقيقا مقابل چشمان جستجوگر قرار مي دهند و كاربران كاملا هدفمند وارد سايت ما مي شوند و از اين به بعد ديگر به عهده ماست كه بتوانيم كسب درآمد كنيم. موتورهاي جستجو در حال حاضر تبديل به موتورهاي ارتباط دهنده شده اند و كاربران را با يكديگر آشنا مي كنند و همين مسئله باعث محبوب تر شدن آموزش سئو مي شود.

 ? سرمايه گذاري براي يادگيري سئو، بسيار بسيار ارزان تر از گرفتن تبليغ از گوگل ادز براي چند هفته مي باشد آن هم با اين قيمت دلار؛ كه اصلا تبليغات گوگل توجيه اقتصادي براي برخي از كسب و كارهاي كوچك ندارد.

مقاله اصلي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۶:۲۷ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي مهم وب سايت آموزشي

در زير ويژگي هاي مهم يك وب سايت آموزش حرفه اي را شرح خواهيم داد:

1- سرعت بالا
يكي از ويژگي هاي مهم طراحي وب سايت آموزشي اختصاصي، برخورداري از سرعت مناسب و بالا مي باشد. بسياري از كاربران موبايل بي حوصله هستند و مي خواهند در اسرع وقت محتواي مورد نظر را مشاهده كنند. بنابراين اگر يك سايت آموزشي از سرعت قابل قبولي برخوردار نباشد محبوبيتي نداشته و به سرعت مخاطبان خود را از دست خواهد داد.

2- طراحي زيبا و جذاب
جذابيت براي هر وب سايتي مهم است و يك سايت آموزشي بايد جذاب و ساده باشد. استفاده از رنگ هاي خسته كننده و خنثي باعث دلزدگي كاربران شده و انگيزه خود را براي ماندن در وب سايت از دست مي دهد. تمامي مراحل ثبت نام بايد ساده و آسان باشد و كاربران دچار سردرگمي نشوند.

3- محتواي ساده و غني
يك سايت آموزشي نياز به محتواي ساده و قابل فهم دارد. از كلمات سنگين و نامفهوم استفاده نكنيد. مفهوم را به راحتي توضيح دهيد. از دادن توضيحات پيچيده، طولاني و خسته كننده خودداري كنيد.

4- پاسخگو
ريسپانسيو بودن سايت به اين معني است كه در تمامي دستگاه ها (مانيتور، موبايل، تبلت) يكسان به نظر مي رسد و متناسب با سايز دستگاه مي باشد و به هم نمي خورد.5- سئو سايت
هر وب سايتي با هر طراحي و عملكردي نياز به يك سايت سئو حرفه اي دارد تا در اولين نتايج صفحات جستجو قرار گيرد. لينك هاي داخلي و خارجي بسيار مهم هستند و محتواي شما را به خوبي بهينه مي كنند و از تصاوير حرفه اي استفاده مي كنند. اين امر باعث جذب كاربران زيادي به وب سايت شما مي شود.

صحت اطلاعات در سايت آموزشي.
يكي از ويژگي هاي مورد نياز سايت آموزشي، دقيق بودن اطلاعات آن است. شما يك واحد آموزشي هستيد و بديهي است كه بايد به طور جدي روي صحت اطلاعاتي كه قرار است ارائه دهيد حساب كنيد. اكنون اين مشكل در يك سايت آموزشي بيشتر نشان داده شده است. زيرا شما مخاطبان بيشتري داريد و تقريباً همه مي توانند اطلاعات شما را ببينند. چه اين افراد كساني باشند كه براي يادگيري آمده اند و چه كساني كه در زمينه خود متخصص هستند و مي خواهند اطلاعات شما را تأييد كنند. هيچ كاربري اطلاعات بد را دوست ندارد و اطلاعات بد به اعتبار شما لطمه مي زند. بنابراين قبل از توليد هر محتوايي از صحت آن مطمئن شويد و سپس آن را منتشر كنيد.

ناوبري كاربر پسند سايت آموزشي شما
درست است كه يكي از ويژگي هاي مورد نياز سايت آموزشي اين است كه ساختار مناسبي داشته باشد و ناوبري خوبي داشته باشد، نيمه راه را به سمت ساختار صحيح رفته ايد. ناوبري سايت آموزشي شما بايد به بهترين شكل ممكن انجام شود زيرا كاربر شما احتمالا مي خواهد سايت شما را مرور كند نه اينكه فقط براي يادگيري چيزي بيايد.طراحي ناوبري سايت در جاهاي ديگر نيز تاثير خاص خود را دارد.

اگر ساختار سايت شما گيج كننده باشد، تمام زحماتي كه براي محتواي سايت خود كشيده ايد به هدر مي رود. به عنوان مثال بايد در نظر داشته باشيد كه كاربر بايد بتواند اطلاعات تماس شما را از هر يك از صفحات سايت شما ببيند و اگر ساختار سايت شما اين اجازه را ندهد احتمالا يك كاربر وفادار را از دست خواهيد داد. .

يكي از ويژگي هاي مورد نياز سايت آموزشي، سادگي آن است.
به خاطر داشته باشيد كه شما با طراحي يك سايت پيچيده براي يك سايت آموزشي چيزي را به كسي ثابت نمي كنيد. به ياد داشته باشيد كه كاربر اينجا نيست كه غافلگير شود، كاربر اينجاست تا چيزي ياد بگيرد. سعي كنيد عناصر موجود در سايت خود را قابل درك و خواندني كنيد و افزودن امكانات زياد به سايت شما مي تواند كاربران امروزي را خسته كند. اگر كاربر بيش از حد از محتواي آموزشي شما پرت شده باشد، نمي تواند روي هدف اصلي كه آموزش است تمركز كند.

به فضاهاي خالي سايت دقت كنيد و حتما آنها را در سايت قرار دهيد تا چشم مخاطب خسته نشود و فرصت فكر كردن به مطالب و تحليل آن را داشته باشد.طراحي سايت آموزشي واكنش گرا
چند بار ديگر بايد روي اين موضوع تاكيد كرد؟ يكي از ويژگي هاي مورد نياز يك سايت آموزشي مانند ساير سايت ها طراحي ريسپانسيو آن مي باشد. طراحي ريسپانسيو به سادگي به اين معني است كه سايت شما بر روي تمامي دستگاه ها اعم از گوشي هاي هوشمند، لپ تاپ، دسكتاپ، تبلت و ... بهترين عملكرد را دارد و براي هر كدام نسخه هاي جداگانه و ويژه اي طراحي شده است. بيشتر تمركز ما معمولاً روي نسخه دسكتاپ سايت است (تقصير ما نيست، به هر حال سايت روي رايانه طراحي مي شود) اما بايد بدانيم كه بيش از 50 درصد از كاربران وب با تلفن همراه خود از سايت ها بازديد مي كنند. .

ريسپانسيو بودن سايت شما به كاربر اين امكان را مي دهد كه در هر زمان و هر مكان به سايت شما بيايد و چيزي ياد بگيرد. اين مشكل باعث افزايش تعامل در سايت شما مي شود و اتفاقاً موتورهاي جستجو از سايت شما رضايت زيادي خواهند داشت و آن را در اولويت هاي اول جستجو قرار مي دهند.

از جمله امكانات مورد نياز سايت آموزشي: تصاوير را فراموش نكنيد
استفاده از تصاوير زياد اشكالي ندارد! يكي از ويژگي هاي مورد نياز يك سايت آموزشي استفاده از تصاوير مناسب و آموزشي است كه مي تواند باعث شفافيت بيشتر سايت شما براي توضيح اطلاعات و افزايش تعامل مخاطب با شما شود.يادگيري عناصر آموزشي همراه با تصاوير براي كاربر جالب تر است. تصاوير به شما كمك مي كنند اطلاعات زيادي را در كوتاه ترين زمان ممكن و به فشرده ترين شكل ممكن در اختيار مخاطب قرار دهيد. مي توانيد از اينفوگرافيك ها، نمودارها، تصاوير آموزشي و حتي تصاوير چشم نواز براي لذت بردن بيشتر آموزش استفاده كنيد.

منبع مقاله


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۵:۰۶ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)