آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت

شومیز ساده چه کاربردی دارد؟

شومیز ساده همان پیراهن ساده گذشته است که از زیر لباس های دیگر پوشیده می شه، اما امروزه کمی کاربرد آن فرق کرده است و البته دوخت های و الگوهای شیک تر و جذابتری از اون در بازار یافت می شود. شومیز ساده و شیک در میان خانم ها به خصوص خانم های جوان و آن هایی که تیپی ساده و کژوال دارند بسیار محبوب است و چند رنگ متفاوت از آن را در کمد لباس های خود دارند. (من خودم به شخصه عاشق شومیز ساده سفید و مشکی هستم و خیلی برام پرکاربردن??)
در حال حاضر دیگه خبری از تیپ های فشن و عجیب و غریب نیست و سلیقه خانم ها به سمت سادگی و پوشیدن شومیزهای ساده به خصوص شومیز ساده بلند که تقریبا یه جورایی کار تونیک رو هم انجام میده رفته است. شومیز ساده بلند گاهی اوقات جلوباز هم هستند و میشه به عنوان یک مانتو سبک و راحت برای روزهای گرم تابستان ازش استفاده کرد.
استایل شومیز ساده
خب همانطور که گفتم نسل جدید الان دیگه به دنبال سادگی هستند و خانم ها هم از این قضیه الهام گرفتند و استفاده از شومیز ساده زنانه تبدیل به یک ترند شده و بنظر من هیچ وقت هم از مد نمی افته (سادگی همیشه جذابیت خاص خودش رو داره و همه پسند هست?)
پوشیدن شومیز ساده از زیر مانتوهای جلوباز هم خیلی ترند و شیک است، بنظرتون چه مدل شومیزی برای این تیپ مناسب هست؟ درسته شومیزهایی که تک رنگ و ساده هستند. اگه تیپ تون اسپرت هست و برای فعالیت های روزمره مثل خرید، کلاس رفتن و پیاده روی است؛ از شومیز تک رنگ ساده جنس نخی استفاده کنید که با رنگ مانتو شال تون هماهنگی داشته باشه. حالا اگه مانتوتون مجلسی و لوکس هست و می خواهید برید یک دورهمی یا مجلس رسمی بهتر هست که شومیز ساده حریر و شیک از زیر مانتوتون بپوشید که وقتی وارد مجلس شدید با خیال راحت مانتو رو از تن تون در بیارید و بدخشید?.

https://arawear.ir/shomiz/simple


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۰:۳۰ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)