آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت

چگونه مشکل غیرفعال کردن جستجوی ویندوز را برطرف کنیم؟

عملکرد جستجو در ویندوز کار نمی کند
جستجوی ویندوز چیست و به چه کار می آید؟ ممکن است همه ما هنگام از دست دادن فایلی و یافتن پرونده مورد نظر از این ویژگی در ویندوزهای مختلف استفاده کرده باشیم اما جالب است بدانید که با برنامه جستجوی ویندوز می توانید برنامه یا حتی پرونده های مخفی شده را پیدا کنید. انجام دادن! از این قابلیت بارگذاری پرونده ها با شرایط خاص یا پسوندها نیز استفاده می شود. در برخی موارد ، این ویژگی به هیچ وجه کار نمی کند. در چنین مواردی ، یافتن یک فایل یا پوشه با شرایط خاص بسیار دشوار و پیچیده خواهد بود. بعد ، ما روش های مختلف جستجو را پوشش خواهیم داد و همچنین این مشکل را جستجو خواهیم کرد که جستجو در ویندوز کار نمی کند.

روش های جستجوی ویندوز
بیایید ابتدا در مورد روشهای جستجو صحبت کنیم ، و سپس در مورد چگونگی فعال کردن این ویژگی در صورت عدم وجود آن در ویندوز خود صحبت کنیم. روشهای مختلفی برای یافتن فایلها یا برنامه ها در ویندوز وجود دارد که معروف ترین آنها عبارتند از:

منوی شروع Windows را جستجو کنید
از طریق رایانه من Windows را جستجو کنید
از یک برنامه جستجوی ویندوز استفاده کنید
1- در منوی شروع ویندوز جستجو کنید
آسانترین راه برای یافتن یک فایل یا برنامه در ویندوز کمک گرفتن از منوی Start است. با جستجوی ویندوز از این طریق ، تنها کاری که باید انجام دهید فشار دادن دکمه Windows روی صفحه کلید خود است تا منوی Start باز شود.

جستجوی پیشرفته در ویندوز
علاوه بر روش های فوق ، می توانید از فناوری جستجوی پیشرفته در ویندوز نیز کمک بگیرید. برای جستجوی توابع غیر از ویندوز ، می توانید از نرم افزار ارائه شده در این زمینه استفاده کنید. بهترین آنها نرم افزار زیر است:

همه
پرونده های من را جستجو کنید
جستجوی آوا
مشکلی که در آن جستجوی ویندوز غیرفعال شده بود برطرف شد
برای اکثر کاربران ویندوز ، مشکلی که رخ می دهد غیرفعال کردن جستجوی ویندوز است که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. اگر جستجوی ویندوز کار نکرد ، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

پنجره ها را دوباره راه اندازی کنید
برنامه بینگ هدف
از عیب یابی استفاده کنید
برای بازنشانی برنامه از خط فرمان استفاده کنید
پنجره به روزرسانی

عیب یابی جستجوی ویندوز را غیرفعال کنید
ویندوز مشکلی به نام عیب یابی دارد که می توانید برای شناسایی و عیب یابی بسیاری از مشکلات ویندوز از آن استفاده کنید. با برنامه عیب یابی می توان یکی از مشکلات را برطرف کرد. این مشکل یک مشکل جستجو است که در ویندوز کار نمی کند.

پنجره ها را دوباره راه اندازی کنید
گاهی اوقات با گذاشتن برخی برنامه ها در پس زمینه می توانید قسمت جستجو را در ویندوز کار نکنید. با راه اندازی مجدد ویندوز ، می توانید این برنامه های مشخص نشده را ببندید و از عملکرد جستجوی ویندوز استفاده کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۲۵ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)