آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت

اهمیت یک وب سایت و ویژگی های آن

3- داشتن یک ظاهر وب سایت عالی

وقتی شخصی وارد وب سایت شما می شود اولین چیزی که متوجه آن می شود ظاهر وب سایت شماست. تعداد کمی از افراد فقط برای محتوا مهم هستند و به ندرت بعد از محتوا ظاهر می شوند.
رنگ و خوانایی وب سایت باید سازگار باشد و کلیه مطالب و طیف وسیعی از گرافیک باید به راحتی در دسترس باشد. استفاده از فونت مناسب به جای تعداد زیادی فونت بی ربط می تواند تأثیر زیادی در ظاهر وب سایت داشته باشد. توصیه می شود از رنگ های با کنتراست کم به عنوان پس زمینه وب سایت استفاده کنید.

ساخت تصاویر کوچک و جذاب باعث افزایش زمان مخاطب در سایت می شود که در این مرحله بسیار مهم است. لوگوی شما همچنین نشان دهنده وب سایت شما است. یک وب سایت بدون آرم معنی ندارد ، زیرا آرم در همه جا وجود دارد. به عنوان نشانه ای از وب سایت شما ، وقتی بازدید کننده آرم شما را در وب سایت دیگری مشاهده می کند ، همیشه وب سایت شما را به یاد می آورد. آرم طراحی شده برای شما باید معنی خاصی در رابطه با موضوع وب سایت داشته باشد.

به طور کلی ، داشتن گرافیک خوب در یک وب سایت از دیگر ویژگی های یک وب سایت خوب است. در گرافیک سایت نباید از رنگهای تند و زننده یا رنگهای شلوغ استفاده کنید. رنگ پس زمینه باید کاملاً با رنگ متن در تضاد باشد.

همچنین باید از مشکلات زیر در وب سایت های ضعیف طراحی آگاه باشید:

  • این وب سایت فاقد استانداردهای مناسب Google است
    میزان بالای خروج کاربر
    کاربران بسیار کوتاه در سایت
    از صفحات دیگر وب سایت بازدید نکنید
    با…

              وب سایت فروشگاهی

4- امنیت


مسئله امنیت همچنین یکی از گسترده ترین و بسیار مهمترین موضوعات یک وب سایت است. شاید شما در ساخت وب سایت خود تمام عوامل یک وب سایت خوب را در نظر گرفته باشید ، حتی مدتی در وب سایت کار کنید و نتایج خوبی بگیرید ، اما اگر امنیت وب سایت شما خوب نیست ، احتمال قطع شدن وب سایت و هدر دادن تمام تلاش شما وجود دارد. اقامت کردن بنابراین لازم است که از ابتدای ایجاد وب سایت ، عوامل امنیتی را در نظر گرفته و پیاده سازی کرد.

جدا از امنیت وب سایت ، امنیت کاربر نیز بسیار مهم است. کاربران وب سایتی را انتخاب می کنند که از امنیت کامل اطلاعات آنها اطمینان حاصل کند. یکی از مواردی که این اطمینان را می دهد.

5- سرعت سایت

 بارگذاری سایت نباید کند باشد. عواملی مانند عدم پیکربندی میزبان سرور مناسب ، گرافیک سنگین و ... می توانند باعث کند شدن یا خرابی سایت شوند. کندی سایت باعث می شود بازدیدکنندگان سایت شما بسته شده و به وب سایت های رقیب مراجعه کنند.

کاربر ادعا می کند از گواهی SSL (پروتکل امنیتی https) در آدرس وب سایت استفاده می کند. با استفاده از این پروتکل ، تبادل اطلاعات بین کاربر و سرور به صورت کد انجام می شود و امنیت اطلاعات کاربران را بسیار بالا می برد.


برچسب: ویژگی های یک وب سایت، وب سایت، محتوا، سرعت سایت، بارگذاری،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۲:۰۳ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)