آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت

دفتر برنامه ریزی روزانه و هدف گذاری چه فایده ای دارد؟

رضایت و شادی بیشتر از طریق برنامه ریزی در زندگی
برای داشتن هدف باید برنامه ریزی کنید. وقتی برای خود هدفی تعیین می کنید و برای رسیدن به آن هدف از طریق عمل و عمل گرایی برنامه ریزی می کنید، در واقع رضایت و شادی از زندگی را در طول زندگی خود تجربه خواهید کرد. از چیزهای معمولی فاصله می گیرید و طعم یک زندگی هدفمند را با یک برنامه تجربه خواهید کرد.
ویژگی های جدول برنامه ریزی روزانه:
اولویت بندی کارهای بسیار مهم به عادی (ABCD) در یک دوره زمانی شما را مجبور می کند روز کاری خود را با مهم ترین کار شروع کنید و تمرکز لازم را برای انجام بهتر آن به دست آورید.امکان اولویت بندی کارها در دفتر برنامه ریزی سیمینه وجود دارد.
«الف» مهم و فوری: مانند ارائه چک موجودی در روز آخر

«ب» مهم و غیر فوری: مانند یادگیری

"ج" غیر مهم و فوری: مانند پاسخ دادن به تلفن

"د" بی اهمیت و غیر فوری مانند تماشای تلویزیون

مدیریت کارهای مهم و تفویض وظایف غیر مهم به دیگران در بخش People to Action به شما این امکان را می دهد که زمان لازم برای انجام کارهای مهم را بدست آورید. در دفتر برنامه ریزی، می توانید به راحتی کارهای کم ارزش خود را به دیگران محول کنید تا در طول روز زمان بیشتری برای انجام کارهایی داشته باشید که فقط باید خودتان انجام دهید.
این قسمت در دفتر برنامه ریزی سیمینه طوری طراحی شده است که دیگر از کار غافل نشوید. مدیریت کارهای ناتمام در طول روز و انتقال آنها به تاریخ جدید، شما را متعهد به تکمیل کارهای عقب مانده نگه می دارد و کاری را انجام نمی دهید.
نوشتن دلیل عدم انجام کارها در قسمت «وضعیت اقدام» باعث کاهش اشتباهات و برنامه ریزی دقیق تری در روزهای آینده می شود.
بخشی از مدیریت مکالمات و جلسات مهم در طول روز شما را متعهدتر به افراد دیگر می کند.این بخش ابزار کوچکی برای مدیریت مالی شما است مدیریت دریافت و پرداخت (مدیریت هزینه های شخصی) به شما کمک می کند هزینه های ماهانه خود را از ابتدای روز تا پایان روز کنترل کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۰:۱۸ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)