آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت

تولید محتوا چیست و چه انواعی دارد؟

تولید محتوا چیست؟ چرا ما برای سایت ها و شبکه های شبکه های اجتماعی به محتوا نیاز داریم؟ چگونه محتوا تولید کنیم؟ هزینه تولید محتوا چقدر است؟ محتوا چه تاثیری در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل دارد؟ و ......

اگر این صفحه را می خوانید ، قطعاً حداقل یک بار با سوالات بالا در ذهن خود روبرو شده اید. شما ممکن است یک وب سایت داشته باشید ، اما وب سایت شما بازدید و بازدید خوبی ندارد ، یا حداقل فکر می کنید می تواند خیلی بهتر از این باشد. شاید شما تازه وارد دنیای تجارت الکترونیکی و مشاغل اینترنتی شوید

بیایید با یک سوال شروع کنیم. این روزها برای پاسخگویی به سوالات خود به کجا می روید؟ به احتمال زیاد ، شما مانند بسیاری دیگر در Google جستجو می کنید. خب شما تنها نیستی. گوگل روزانه به طور متوسط ​​به 4 میلیون سوال از کاربران خود در سراسر جهان پاسخ می دهد. وقتی چیزی را در Google جستجو می کنید ، پیوندهایی که در صفحه نتایج ظاهر می شوند محتوا هستند. آگاه باشیم یا نباشیم ، روزانه مقدار قابل توجهی از محتوا را مصرف می کنیم.

انواع محتوا کدامند؟

  • محتوای متنی: که برای انتقال ارزش به کاربر و سئو سایت مناسب است.
  • محتوای صوتی: که برای انتقال ارزش به کاربر و سئو سایت مناسب است. محتوای صوتی همان پادکست است.
  • محتوای ویدیویی: مانند تیزرها و موشن گرافیک علاوه بر قدرت انتقال مفاهیم بالا ، در سئو سایت شما نیز مثر است.

(انواع مختلف محتوا) بهتر است قبل از ورود به بحث معرفی انواع مختلف محتوا ، به این نکته اشاره کنیم که در متون بازاریابی محتوا ، به جای اصطلاح "انواع مختلف محتوا" ، از اصطلاح "ابزار بازاریابی محتوا" استفاده می شود.
فناوری اطلاعات امکان ایجاد انواع مختلف محتوا را فراهم کرده است و خلاقیت نقشی اساسی در بازاریابی محتوا دارد. برای اینکه بازاریابان اینترنتی بتوانند از تجارت خود در این فضای رقابتی محافظت کرده و به اهداف آن دست یابند ، باید با ایده های مختلفی آشنا شوند تا در خلق ایده های خلاقانه خود توان بیشتری داشته باشند. اکنون ، با معرفی انواع مختلف محتوا ، سعی شده است شما را برای یک جنگ بزرگ بازاریابی آماده کنیم:

محتوای متنی


از گذشته تاکنون ، متن و نوشتن یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین راههای ارتباطی بشر بوده است. جادوی متن زمانی احساس می شود که شما می توانید با ترکیب کلمات مختلف با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و آنها را با نوشتن تحت تأثیر قرار دهید. حتی با پیشرفت علم و فناوری و افزایش تعداد مخاطبان ویدئو یا محتوای ویدیویی ، افراد فداکار همچنان به خواندن مقاله علاقه مند هستند و نوشتن مقاله با حفظ استانداردهای آن می تواند این قسمت از مخاطبان شما را راضی نگه دارد.

 

محتوای ویدیویی

فیلم ها برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال اهمیت فزاینده ای دارند. برخی از مارک ها از شوخی و شوخی برای تولید محتوای ویدئویی استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر از پوشش رویدادهای بسیار مهم استفاده می کنند. برخی از مارک ها همچنین فیلم های پرسش و پاسخ در مورد خواسته های مشتری و مسائل مربوط به صنعت را تهیه می کنند. این ویدئوها هم نیاز مشتریان را برآورده می کنند و هم برای تبلیغ برند ، آنها را بازنشر می دهند. فیلم ها همچنین برای بهینه سازی موتور جستجو و رتبه بندی سایت مفید هستند ، زیرا کاربران زمان بیشتری را در سایت می گذرانند و این برای موتورهای جستجو ارزشمند است. افزایش مدت زمان فیلم ها در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و توییتر فرصت های بیشتری را برای استفاده از محتوای ویدیویی فراهم کرده است. ظهور شبکه هایی مانند Vine و Snapchat نیز باعث افزایش علاقه کاربران به محتوای ویدیویی شده است.

 

محتوای صوتی

لذت شنیدن صدای استاد شجریان روی کاست ، در یک روز بارانی پاییزی که یک فنجان قهوه در دست دارید ، نوستالژی خاطره انگیز و تکرار نشدنی و تجربه شیرینی از استفاده از محتوای صوتی را برای هر یک از ما تداعی می کند. یکی از قدیمی ترین انواع تولید محتوا در جهان تولید محتوای صوتی است و استفاده از آن به دوران اولین دستگاه های رادیویی برمی گردد. مسافرانی را در نظر بگیرید که در گذشته به شهرها سفر می کردند ، زمانی که تلویزیون و اینترنت هنوز متولد نشده بودند ، این محتوای صوتی بود که پس از محتوای متنی و به یکی از محبوب ترین روش ها محبوب شد. تولید محتوا تبدیل شد.


برچسب: آموزش تولید محتوا، آموزش تولید محتوا رایگان، آمزش ساخت محتوا، آموزش رایگان تولید محتوا،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۱:۲۴ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)