آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت

چگونه هدف گذاری کنیم؟

1. ابتدا اهداف خود را بنویسید
قبل از اینکه بقیه مراحل را ادامه دهیم، باید لیستی از کارهایی که در سال آینده انجام خواهیم داد بنویسیم. این به ادامه روند برنامه ریزی کمک زیادی می کند.

2. عدم تفکیک اهداف مرتبط و تأثیر آنها در تعیین اهداف زندگی
در لیستی که تهیه کردید، ممکن است برخی از کارها و اهداف مرتبط باشند، مثلاً یکی از اهداف شما در زندگی این است که در سال جدید چند کتاب بخوانید و هدف دیگر شما این است که به تنهایی یا با خود به بسیاری از کافی شاپ های جدید بروید. دوستان.در اینجا می توانید این دو هدف را با هم ترکیب کنید، در واقع می توانید کتاب های خود را بردارید و زمانی که به کافه می روید، علاوه بر لذت بردن از فضا و آرامش کافه، مطالعه کنید.

3. حذف اهداف غیرجذاب و تاثیر آنها بر هدف گذاری در زندگی
اگر اهدافی دارید که برایتان جذاب یا انگیزشی نیستند، بهتر است آن ها را حذف کنید یا با اهداف مرتبط و جذاب ترکیب کنید. سعی کنید بیشتر روی اهدافی تمرکز کنید که دوست دارید و با خواسته های شما همخوانی دارد. در اینجا می توانید از دوستان خود بخواهید که برخی از این اهداف را با شما در میان بگذارند تا انگیزه بیشتری برای انجام این کار در شما ایجاد شود.
4. اهداف شما باید قابل اندازه گیری باشد!
اهدافی که در لیست خود می نویسید باید قابل اندازه گیری باشند. به عنوان مثال، تغییرات رفتاری مانند مهربان بودن قابل اندازه گیری نیست و باید حذف شوند و به لیست ارزش های شما اضافه شوند. زیرا این اهداف شما نیستند، بلکه ارزش های شما هستند. زیرا وقتی کاری را از لیست اهداف خود انجام می دهید، باید بعداً آنها را از نظر کمی و کیفی بررسی کنید.5. مسئولیت اهداف خود را بپذیرید.
اول از همه، اهداف شما مربوط به شماست، نه دیگران، بنابراین نه تنها به دیگران مربوط نمی شود، بلکه نباید به آنها وابسته باشد. مثلاً حمایت و پیروی از فرزند یا همسرتان برای انجام کارهای مختلف جزو اهداف شما نیست! شما باید برای بهبود خود برنامه ریزی کنید و به اهدافی که نوشته اید متعهد شوید، نه اهدافی که به افراد دیگر بستگی دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۴:۱۱ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)