آموزش مباحث مربوط به سئو سايت و تكنيك هاي برتر كامپيوتر و اينترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سايت و تكنيك هاي برتر كامپيوتر و اينترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سايت و تكنيك هاي برتر كامپيوتر و اينترنت

چرا مطالعه سئو مهم است؟

آموزش يكي از مهم ترين راه هاي رشد فردي است. با فراگيري تمامي علوم مي توان به موفقيت مورد انتظار دست يافت. اگر كمي با سئو آشنايي داشته باشيد، متوجه خواهيد شد كه ... كه همراه با كلمات خاصي جزو اولين لينك ها در نتايج جستجوي گوگل هستند، با اعمال قوانين سئو به اين مكان مي آييد.

اما چه چيزي باعث شد اين سايت ها از سئو براي رشد كسب و كار خود استفاده كنند؟ راه حل ديگري نبود؟ در ادامه واقعاً پاسخ اين دو سوال را خواهيد ديد كه چرا آموزش سئو تا اين حد براي اين وب سايت ها مفيد بوده است.

چرا مطالعه سئو مهم است؟
SEO مخفف Search Engine Optimization است كه به معناي بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو است. زماني كه عبارتي را در گوگل جستجو مي كنيد، صفحه اي از لينك ها در قالب نتايج جستجو ظاهر مي شود. نحوه دريافت لينك به يكي از اين نتايج و دريافت ترافيك زياد، داشتن تكنيك هايي است كه در آموزش هاي آموزش سئو به طور كامل به آنها پرداخته شده است. سئو جديد به عنوان يكي از برترين مراكز آموزش سئو در كشور نظرات زير را در خصوص سئو انجام مي دهد:

به عبارت ساده سئو علمي است كه به وب سايت شما اجازه مي دهد در نتايج موتورهاي جستجو مانند گوگل ظاهر شود و ترافيك را افزايش دهد. اين علم شامل تكنيك هاي بسيار و جذابي است كه نياز به كاربرد فراوان و در نتيجه كنترل بهينه سازي وب سايت در قالب سئو داخلي و خارجي دارد.

احتمال فروش وب سايت شما با كسب رتبه اول در گوگل بيش از 50 برابر بيشتر خواهد بود، كه ممكن است باور نكردني باشد، اما كساني كه آن را تجربه كرده اند مي دانند كه قدرت سئو حتي بيشتر است.
در اينجا هفت دليل كليدي وجود دارد:
خودتان را در اينترنت ببينيد
با يادگيري نكات سئو، مي توانيد به كاربران كمك كنيد سريعتر و بهتر شما را پيدا كنند.نكاتي كه در آموزش سئو به شما داده مي شود، به شما اين امكان را مي دهد كه وب سايت خود را بيشتر در معرض ديد عموم قرار دهيد. سئو به شما اين امكان را مي دهد كه راحت تر و راحت تر از خريد خود خود را پيدا كنيد. همچنين به خاطر داشته باشيد كه برخي از نكات آموزش سئو رايگان هستند و ممكن است براي شما مفيد و كاربردي باشند.

با يادگيري سئو درآمد بيشتري كسب كنيد
زماني كه تعداد بازديدكنندگان وب سايت شما به ميزان قابل توجهي افزايش مي يابد.

همانطور كه تماس هاي تلفني شما و افراد افزايش مي يابد.

هنگامي كه با اين زبان آشنا شديد، تاثير آموزش سئو را بر كسب و كار خود احساس خواهيد كرد. فقط به وب سايت هاي بزرگي كه اكنون به برند تبديل شده اند نگاه كنيد.

درك نيازهاي مشتري با تكنيك هاي مختلف سئو
با كمي تحقيق در وب سايت خود و يادگيري ترفندهاي سئو در اين زمينه متوجه خواهيد شد كه مشتريان شما از شما چه مي خواهند و هدف آنها از ورود به وب سايت شما چيست. كاربران نقش مهمي در موفقيت شما دارند.

گوگل بيشتر بر روي سايت هايي متمركز است كه نيازهاي مشتريان را در اولويت قرار مي دهند و به دنبال آن رتبه بهتري در نتايج جستجوي گوگل كسب مي كند.

سئو يك سرمايه گذاري بلند مدت است
مطالعات سئو به شما نشان مي دهد كه چگونه با بهينه سازي وب سايت خود آينده خود را بسازيد، چه كاري انجام دهيد تا در صفحه اول گوگل باقي بمانيد و درآمد زيادي كسب كنيد، چگونه مي توانيد نتيجه را از كاربر به دست آوريد. بنابراين سئو مي تواند يك سرمايه گذاري بلند مدت با مزاياي بسيار زياد باشد.

سئو يك راه آسان براي ايجاد اعتماد است
ما به دلايل مختلفي به يك برند يا شركت اعتماد داريم. به عنوان مثال يك وب سايت بايد داراي شرايطي باشد كه به آموزش سئو و استفاده از سرويس اعتماد كنيم.امروزه بسياري از كاربران به وب سايت هايي كه در لينك اول نتايج جستجوي گوگل قرار دارند اعتماد كرده و با اطمينان از آنها استفاده مي كنند. اين حس اعتماد در وب سايتي كه روي همان لينك قرار دارد فقط با سئو ايجاد مي شود.

ايجاد بهترين تجربه كاربري با سئو
همه مي خواهند به سرعت رتبه بندي گوگل را بدست آورند. اما آنها نمي دانند كه بهبود تجربه كاربري در وب سايت نقش موثري در دستيابي به اين هدف دارد. گوگل اهميت مي دهد كه وب سايت ها شرايط خوبي براي كاربران دارند و معتقد است كه شرايط بهتري براي پيوند دادن به وب سايت هايي با تجربه كاربري خوب دارد. تجربه كاربري كه با در نظر گرفتن نكات سئو ايجاد مي شود، مطمئنا كاربران بيشتري را جذب مي كند و در نتيجه باعث افزايش ترافيك وب سايت شما مي شود.

ما همه اين دلايل را براي درك اهميت شركت در دوره آموزشي سئو در نظر گرفته ايم. سايت هاي ديگر دوره هاي آموزشي SEO را ارائه مي دهند كه براي رشد كسب و كار دانش آموزان طراحي شده اند. هر شركتي بايد بهترين راه را براي كسب بيشترين سود انتخاب كند.

 

https://keyluck.ir/where-can-learn-professional-seo-training/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۱:۴۳ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

نكات مهم در زمينه طراحي سايت شركتي

طراحي سايت شركتي و طراحي سايت فروشگاهي مي تواند راه بسيار خوبي براي رشد كسب و كار شما باشد. در اين مقاله قصد داريم در مورد نكاتي كه مي تواند به رشد كسب و كار شما كمك كند با شما صحبت كنيم. اين موارد در جذب مخاطب بيشتر نيز مفيد خواهد بود.

در دنياي امروز، كسب و كارها به دنبال يافتن راهي براي تبليغات موثر و برقراري ارتباط با مشتريان خود هستند. در بين اين روش ها، طراحي سايت ممكن است يكي از بهترين گزينه هاي پيش روي شما باشد. طراحي سايت شركتي يا فروشگاهي بايد بر اساس مدل كسب و كار شما باشد و علاوه بر طراحي سايت، خدماتي مانند بهينه سازي سايت مي تواند يكي از مهم ترين نيازهاي يك كسب و كار آنلاين يا استارت آپ باشد.

اما در اين مقاله چه مي خواهيم؟ مي خواهيم در مورد طراحي سايت شركتي و طراحي سايت فروشگاهي با شما صحبت كنيم و نكاتي را براي بهبود نتيجه طراحي سايت با شما در ميان مي گذاريم كه قطعا مي تواند براي شما مفيد باشد.

طراحي سايت شركتي يا فروشگاهي ممكن است زمان زيادي را نبرد، اما طراحي سايتي كه بتواند بازده مناسبي براي كسب و كار شما داشته باشد يكي از چالش هايي است كه با آن روبرو خواهيد شد. شما در اين زمينه امكانات متعددي خواهيد داشت اما با توجه به پيچيدگي هاي ديجيتال ماركتينگ و طراحي سايت شركتي قصد داريم در ادامه همراه شما باشيم تا بتوانيد بهترين گزينه را براي طراحي سايت شركتي يا طراحي سايت داشته باشيد.

سايت فروشگاه شما بر اساس نيازهاي شما. . .
نكات مهم در زمينه طراحي سايت شركتي
طراحي سايت شركتي در واقع مي تواند يك شعبه فعال 24 ساعته حتي در روزهاي تعطيل براي كسب و كار شما باشد. در اين قسمت قصد داريم شما را با نكات مهم در زمينه طراحي سايت شركتي آشنا كنيم.به طور كلي اولين چالشي كه هنگام طراحي سايت شركتي با آن مواجه مي شويد رقباي شما هستند. شما بايد از طريق سايت شركتي خود به بازار ديجيتال ماركتينگ خدمات و محصولات آنلاين نگاه كنيد، به مزايايي كه رقباي شما براي تسهيل خدمات در نظر دارند نگاه كنيد و سپس طرح كلي از طراحي سايت شركتي خود داشته باشيد. .

در مرحله بعد، بايد به دنبال بهبود خدمات ارائه شده توسط سايت تجاري خود نسبت به رقبا باشيد و سپس با يك متخصص طراحي سايت تجاري مشورت كنيد. مشورت با متخصص در زمينه طراحي سايت شركتي در زمينه هاي طراحي، بهينه سازي، توليد محتوا و ... هميشه حائز اهميت است.

همچنين بايد به ياد داشته باشيد كه پس از طراحي سايت شركتي، بايد از ديدگاه موتور جستجوي گوگل، رتبه سايت خود را پشتيباني و ارتقا دهيد. در واقع پس از طراحي سايت شركتي و اولين قدم، هميشه بايد در طول عمر سايت شركتي خود اقدامات لازم را براي جذب مخاطب و دريافت بهترين رتبه گوگل انجام دهيد. در اين راستا در ادامه اين مقاله به ارائه راهكارهايي خواهيم پرداخت.

نكات مهم در زمينه طراحي سايت فروشگاهي
طراحي سايت شركتي و طراحي سايت فروشگاهي از نظر كاربران بسيار متفاوت است، اما زماني كه مي خواهيم طراحي سايت فروشگاهي انجام دهيم، در عمل به تمام پارامترهاي مورد نياز در طراحي سايت شركتي نياز داريم. در واقع مي توان گفت سايت فروشگاهي سايت شركتي است كه امكان خريد مستقيم كالا يا دريافت خدمات را براي مشتريان فراهم كرده است.

براي فروش نيازي به تماس نيست و كاربر مي تواند خريد خود را كاملا آنلاين انجام دهد. پس درست مانند طراحي سايت شركتي، در طراحي سايت فروشگاهي نيز بايد مراقب مخاطبان، جامعه هدف و رقباي خود باشيد و بر اساس آن راهكاري اساسي براي طراحي سايت فروشگاهي ارائه دهيد.

براي اين كار به يك متخصص با تجربه در زمينه طراحي و مديريت سايت نياز داريد. در كنار تمامي اين نكات بايد در نظر داشته باشيد كه طراحي سايت شركتي و فروشگاهي فقط ايجاد سايت نيست و مديريت سايت و سئو بسيار مهم است. در ادامه شما را با نكات مهم در زمينه بهينه سازي سايت آشنا مي كنيم.
نكات مهم در زمينه بهينه سازي سايت
زماني كه مي خواهيد يك وب سايت شركتي طراحي كنيد بايد در نظر داشته باشيد كه وب سايت شما بايد هميشه فعال باشد تا مخاطب را جذب كند و بهترين راه براي جذب مخاطب موتور جستجوي گوگل است. در واقع همه كساني كه در دنياي اينترنت به دنبال يك سرويس يا محصول هستند، قبل از انتخاب يك وب سايت، آن را در موتور جستجوي گوگل جستجو مي كنند و در نتيجه فرصتي طلايي براي همه شركت ها براي حضور در صفحه اصلي گوگل، بهتر.

در جذب مخاطب همچنين مي توانيد از موتور جستجوي گوگل، مشتريان بالقوه اي كه به دنبال وب سايت هاي ارائه دهنده خدمات در زمينه شما هستند، وارد اين صفحه شويد. براي قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بايد به دو جنبه بهينه سازي سايت خود يعني بهينه سازي داخلي و خارجي سايت توجه كنيد. براي بهينه سازي داخلي، توجه به نكاتي مانند استفاده از تصاوير كوچك در كنار محتواي باكيفيت مي تواند يكي از مهم ترين نيازهايي باشد كه به شما گفته مي شود.

اگر مي خواهيد براي سئو سايت خود اقدام كنيد، توجه به نكاتي مانند بررسي لينك هاي داخلي و استفاده از لينك هاي خارجي در كنار ورودي شبكه هاي اجتماعي مي تواند از ديگر نكات طراحي و بهينه سازي سايت شركتي باشد.

براي اينكه بتوانيد سايت شركتي و فروشگاهي خود را با بهينه سازي سايت خوب طراحي كنيد، بايد به سئو سايت خود توجه كنيد.از آنجايي كه خدمات سئو بايد به صورت مستمر ارائه شود، بايد با كارشناسان بهينه سازي سايت همكاري كنيد. براي اين كار مي توانيد يك تيم مرتبط با بهينه سازي سايت و طراحي سايت شركتي استخدام كنيد. البته روش هاي ديگري نيز براي اين منظور وجود دارد كه در ادامه به بررسي آن ها مي پردازيم.
چگونه مي توانيم هزينه هاي طراحي و بهينه سازي سايت شركتي را كاهش دهيم؟
براي كاهش سئو و هزينه هاي طراحي سايت شركتي مي توانيد از CMS استفاده كنيد. اين روش براي بهينه سازي و طراحي سايت آسانتر و سريعتر است و همچنين مي توانيد از اين روش براي طراحي سايت شركت خود از قبل استفاده كنيد.

اين روش هزينه كمتري نسبت به برنامه نويسي براي شما خواهد داشت، اما به دليل نياز به ارتقا و هزينه هاي اضافي، در نهايت مي تواند گزينه اي مقرون به صرفه باشد. مسير ديگري نيز در اين زمينه براي شما وجود دارد كه در اين زمينه طراحي سايت شركتي و بهينه سازي سايت شركتي به صورت حرفه اي و استفاده از خدمات برون سپاري مي باشد.

در واقع با استفاده از اين روش مي توانيد هزينه هاي خود را كاهش دهيد و اين كار را در كمترين زمان ممكن و بدون نياز به استخدام كارشناسان متخصص در زمينه سئو و طراحي سايت شركتي انجام دهيد. اين روش در عمل هزينه زيادي نخواهد داشت و شما مي توانيد عملا تمامي خدمات مربوط به طراحي سايت شركتي و همچنين بهينه سازي سايت را دريافت كنيد.

 

https://fixrank.ir/blog/training-and-store-design-tips/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۲:۳۹ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

اهميت و نقش رنگ در طراحي سايت چيست؟

اهميت و نقش رنگ در طراحي سايت چيست؟
وقتي نوبت به طراحي وب سايت شما مي رسد، انتخاب پالت رنگ مناسب يكي از مهم ترين تصميمات طراحي وب سايت است كه بايد در نظر گرفته شود. رنگ آگاهي برند را تا 80 درصد افزايش مي دهد. اين بدان معناست كه انتخاب يك پالت رنگ براي طراحي وب سايت نه تنها مخاطب شما را جذب مي كند، بلكه آن را در ذهن مخاطبان به ياد ماندني مي كند.
انتخاب پالت رنگ مناسب فراتر از داشتن يك وب سايت زيبا است. رنگ تاثير زيادي بر درك ما دارد و آن را به ابزاري قدرتمند براي افزايش بهره وري يك وب سايت تبديل مي كند. علاوه بر اين، رنگ با تأثير بر طراحي وب سايت، بر درك كلي شما از يك برند تأثير مي گذارد. اگر وب سايت هارموني رنگي مناسبي نداشته باشد، به راحتي احساس مي كنيد كه نام تجاري نامعتبر و غيرحرفه اي است. و اگر آن سايت خدمات يا فروشگاهي ارائه كرده باشد، در مورد انجام آن احساس ناامني خواهيد كرد و ممكن است خريد را متوقف كنيد.

رنگ شناسي و قوانين رنگ در طراحي وب سايت
قوانين نقاشي تحت وب
انتخاب رنگي مانند آبي بسيار آسان خواهد بود. اما بايد توجه داشته باشيد كه براي هر پروژه اي كه با مشتري كار مي كنيد، بايد سعي كنيد تا حد امكان انتخاب خود را تأييد كنيد و فقط بر اساس علاقه خود به اين رنگ آن را انتخاب نكنيد. در اينجا نكاتي وجود دارد كه هنگام انتخاب رنگ بايد به آنها توجه كنيد:
از آنچه در حال حاضر داريد استفاده كنيد: اگر لوگوي رنگي ثابت براي برند خود داريد، اين مي تواند رنگ شروع شما باشد.
رنگ برند رقابتي: اگر يكي از رقباي اصلي شركت شما رنگ برند قوي دارد، سعي كنيد تا حد امكان از آن در پالت رنگ استفاده نكنيد و آن را كپي نكنيد.
به مخاطبان هدف خود فكر كنيد: رنگ يك وب سايت آموزشي با رنگ فروشگاه لوازم كودك بسيار متفاوت است.هميشه به اين فكر كنيد كه چه كسي از وب سايت شما بازديد مي كند و مي خواهيد چه احساسي داشته باشيد.
بازي با كلمات: اگر كلماتي هستند كه براي تجارت مشتري شما مهم هستند، آن كلمات مي توانند تصوري از رنگ به شما بدهند.
از رنگ هاي ساده استفاده كنيد و در حد متوسط ​​استفاده كنيد.
از يك وب سايت پالت رنگ پيشنهادي استفاده كنيد: وب سايت هاي زيادي وجود دارند كه مي توانيد از آنها براي دريافت ايده هاي الهام گرفته استفاده كنيد. مانند دريبل، رنگ دراپ، رنگارنگ، رنگ هگز و …
روانشناسي رنگ در تجارت
رنگ ها بر عناصر مختلف يك وب سايت تأثير مي گذارند: زمينه، منوها، دكمه ها، عنوان ها، متن، پيوندها و تصاوير. رنگ، خواندن صفحات وب را آسان مي كند، فروش را تحريك مي كند و مي تواند در وهله اول بر شناخت برند تأثير بگذارد. به همين دليل رنگ ابزار قدرتمندي در طراحي سايت است. و درك روانشناسي رنگ در طراحي وب سايت بسيار مهم است.
وقتي صحبت از رنگ و طراحي وب سايت مي شود، تصميم گيري اشتباه آسان مي شود. رايج ترين اشتباهات صفحات وب عبارتند از: استفاده بيش از حد از رنگ، استفاده از رنگ هاي مكمل متن و پس زمينه، استفاده بيش از حد از رنگ هاي سرد و گرم. در ادامه مقاله در مورد معناي هر رنگ و كاربرد آن در برندهاي مختلف صحبت خواهيم كرد.
منا
رنگ قرمز نشان دهنده احساسات قوي، قدرت و خطر است. اين رنگ اغلب براي ايجاد عجله براي خريد و ايجاد هيجان استفاده مي شود. اين رنگ اغلب در رستوران ها براي غذا، مد، سرگرمي و خدمات اضطراري مناسب است. مارك هاي محبوبي كه از اين رنگ استفاده مي كنند ممكن است كوكاكولا، KMART، Hاين رنگ نماد اعتماد، دوستي و صلح است. اين رنگ در بانك ها استفاده مي شود. برندهايي مانند فيس بوك، توييتر و دل نيز از آن استفاده مي كنند.
سبز
سبز نماد قدرت، بهره وري، طبيعت و شانس است. اين رنگ بر روي شما اثر آرام بخشي دارد كه در صنايعي مانند محيط زيست، علم، گردشگري، منابع انساني و ... كاربرد دارد.
MAVO
زرد نشان دهنده انرژي جواني، شادابي و اميد است. معمولاً براي جلب رضايت مشتري استفاده مي شود. هنگام طراحي وب سايت مراقب باشيد كه زياد از آن استفاده نكنيد زيرا باعث حواس پرتي مي شود. برندهايي كه از اين رنگ استفاده مي كنند مك دونالد، هرتز، نشنال جئوگرافيك هستند
نارنجي
رنگ نارنجي نماد صميميت، عمل و عشق است. مناسب براي طراحي سايت هاي تجاري، خودروسازي، فناوري، سرگرمي و ساير وب سايت ها. فروشگاه آمازون از اين رنگ در طراحي لوگو استفاده مي كند.
4 قانون تركيب رنگ براي طراحي سايت
اكنون با روانشناسي رنگ ها در طراحي وب سايت آشنا شديم. ما چهار پالت رنگ استاندارد براي طراحي وب سايت خواهيم داشت. پالت رنگ فرمي است كه مي توان از آن در طراحي استفاده كرد. در واقع، اين پالت ها با هفت چرخ رنگ و كنتراست عرضه مي شوند. چرخ رنگ يكي از ابزارهاي اساسي طراحي است كه رنگ ها را بر اساس آن دورتا مقياس مي چيند و رنگ هاي متضاد را مكمل مي نامند. در تصوير زير چرخه رنگ را مشاهده مي كنيد.
روانشناسي رنگ در طراحي سايت! هر آنچه بايد در مورد قوانين رنگ آميزي وب سايت بدانيد
1- تك رنگ يا رنگ پايه
رنگ تك رنگ بر پايه يك رنگ پايه تك رنگ است و از رنگ ها و سايه هاي مختلف با همان رنگ تشكيل شده است.

روانشناسي رنگ در طراحي سايت! هر آنچه بايد در مورد قوانين رنگ آميزي وب سايت بدانيد
2- رنگ هاي مكمل و آنالوگ
يك طرح رنگ مكمل پالتي است كه از دو رنگ متضاد بر روي يك چرخه رنگ استفاده مي كند كه يكنواختي را در سراسر سايت ايجاد مي كند بدون اينكه خيلي يكنواخت به نظر برسد.اين پالت براي وب سايت هايي مانند ادارات، مدارس، دانشگاه ها، وب سايت هاي علمي و خبري استفاده مي شود.
روانشناسي رنگ در طراحي سايت! هر آنچه بايد در مورد قوانين رنگ آميزي وب سايت بدانيد
3- رنگ هاي شاد و زنده
اين رنگ ها مي توانند از سايه هاي مختلف از نوع رنگ مورد نظر استفاده كنند. اين رنگ ها رنگ هاي انتقال دهنده انرژي براي كاربر بوده و بهترين انتخاب براي تبليغات و توجه هستند.
اصول رنگ سنجي در طراحي سايت
4- رنگ هاي تيره و روشن
هنگام طراحي وب سايت براي آموزش داخلي و امنيت بهتر است از رنگ هاي تيره در قسمت كوچكي از سايت استفاده كنيد. رنگ مناسبي را براي وب سايت خود با توجه به شركت خود انتخاب كنيد تا براي كاربران شما متفاوت به نظر برسد.
اصول رنگ سنجي در طراحي سايت

رنگ ها و نحوه ايجاد يك پالت رنگ براي يك وب سايت بسيار ساده و گسترده است. در واقع، وقتي صحبت از طراحي رنگ به ميان مي‌آيد، مهم‌ترين چيز اين است كه تعادل مناسب را براي مطابقت با سايت پيدا كنيد. هرچه دانش بيشتري در اين زمينه داشته باشيد طراحي و رنگ آميزي بهتري براي وب سايت خود خواهيد داشت.

 

click here


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۰:۰۶ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

چگونه يك وب سايت موفق داشته باشيم؟

يك وب سايت مي تواند ابزاري عالي براي معرفي خود به جامعه يا بازار كار باشد. در صورت استفاده صحيح مي تواند براي شما بسيار سودآور باشد. استفاده از يك وب سايت فقط به معناي جذب مشتريان براي فروش نيست. در اين مقاله شما را با چند مرحله اساسي براي ايجاد يك وب سايت موفق آشنا مي كنيم.

از كجا شروع كنيم؟
بهترين مكان براي شروع استفاده از خدمات وبلاگ نويسي رايگان است. ممكن است احساس كنيد كه اين كار چندان جالب نيست و سطح كاري پاييني دارد. اما مي توانيد بدون هيچ دانشي از اسكريپت هاي آماده، ميزباني وب يا برنامه نويسي رايگان استفاده كنيد. اين باعث مي شود ذهن شما بر روي محتوا متمركز شود، نه نحوه نگهداري وبلاگ، كه بهترين زمان براي كار بر روي نوشته شماست. به علاوه، شما از شر درهم و برهمي كه به آن نياز نداريد خلاص خواهيد شد.
هنگامي كه ترافيك وبلاگ شما به ميزان قابل توجهي افزايش يافت و آماده ارتقا به دامنه خود هستيد، مي توانيد به راحتي مخاطبين خود را از ترافيك خود مطلع كرده و وب سايت خود را با انتشار يك پست وبلاگ راه اندازي كنيد.

به روز رساني هاي منظم

وبلاگ يا وب سايت بايد به طور منظم به روز شود و دوره به روز رساني نبايد خيلي طولاني باشد. به عنوان مثال، شما بايد وبلاگ خود را هر روز يا يك روز در ميان به روز كنيد. اما دليل اين اجبار چيست؟ زماني كه وبلاگ خود را به طور منظم به روز كنيد و همچنين مخاطبان شما از عملكرد شما راضي خواهند بود و در صورت افزايش كيفيت محتوا، ترافيك سايت شما افزايش مي يابد.
نتيجه مثبت ديگر اين است كه موتورهاي جستجو بيشتر به شما لينك مي دهند و رتبه وب سايت شما افزايش مي يابد، اما اگر به روز رساني غير متعارف باشد (يعني به طور منظم روزهاي ديگر را به جز تعطيلات به روز نمي كنيد).) باعث كاهش رتبه وبلاگ شما مي شود و ترافيك بالاي خود را از دست خواهيد داد.

ترافيك

ترافيك وب سايت يكي از مهمترين مسائل وب سايت است. يكي از مهم ترين راه هاي افزايش بازديد وب سايت، افزايش كيفيت محتواي وب سايت است. اما بايد اعتراف كنيم كه محتوا بسيار خوب است، اما بدون ارائه وب سايت، زمان زيادي طول مي كشد تا ترافيك افزايش يابد. بنابراين براي ارائه وب سايت بايد از روش هايي استفاده كنيد.
اين روش ها عبارتند از: تبليغات رايگان و پولي، بازاريابي ويروسي، بازاريابي موتورهاي جستجو، استفاده از RSS و مشتركين براي دريافت اعلان هاي ايميلي به روز رساني وب سايت. اگر مقاله براي شما واضح نيست، مي توانيد آن را در قسمت نظرات مطرح كنيد.

رديابي وضعيت وب سايت

شما بايد آمار بازديدكنندگان خود را با دقت و حرفه اي بررسي كنيد. بايد كلمات كليدي كه موتورهاي جستجو به شما لينك كرده اند را بررسي كنيد و ببينيد چه كارهايي را درست و چه كارهايي را اشتباه انجام داده ايد و اقدامات لازم را براي افزايش بازديد انجام دهيد. هنگام تجزيه و تحليل ترافيك وب سايت، بايد به كلمات كليدي، رديابي اطلاعات ارجاع، اطلاعات موتورهاي جستجو، بك لينك ها و بازديدكنندگان منحصر به فرد توجه كنيد.
مطمئن شويد كه آماري كه استفاده مي كنيد خوب است و اطلاعات دقيقي به شما مي دهد.
گوگل بهترين ابزار براي وب مسترها براي بررسي كلمات كليدي ورودي از گوگل است. و اگر سيستم مديريت محتواي شما وردپرس است


سعي كنيد محتواي چند رسانه اي خود را در وب سايت قرار دهيد. مي توانيد هر هفته يكي از مقالات خود را به صورت ويدئويي منتشر كنيد. اما در هنگام انتشار اين ويديو بايد به چند نكته توجه كنيد؛ سعي كنيد ويديو خود را در شبكه هايي مانند آپارات در كانالي كه براي وب سايت خود ايجاد كرده ايد قرار دهيد و سپس كد ويديو را در وب سايت خود قرار دهيد، به اين ترتيب شما افرادي كه ويديو خود را در آپارات با وب تماشا مي كنيد.

سايت و كمك به افزايش ترافيك وب سايت.همچنين مي توانيد از تصاوير جذابي در پست هاي خود استفاده كنيد كه باعث مي شود افراد از وب سايت شما احساس رضايت كنند.
در مطالعه اي كه در اين مورد انجام داديم، عده اي عنوان كردند كه يكي از دلايل مراجعه به وب سايت، ديدن تصاويري از مطالب است كه نشان دهنده اهميت اين موضوع است.

با بازديدكنندگان تعامل داشته باشيد

يكي از مواردي كه به شما كمك مي كند ترافيك خود را از دست ندهيد، كمك به افزايش آن است. با بازديدكنندگان تعامل داشته باشيد. هنگامي كه يك بازديد كننده در يك وب سايت سوالي مي پرسد، نويسنده قطعا پاسخ خواهد داد. علاوه بر اين، شما بايد به نظر بازديد كننده احترام بگذاريد.
در بسياري از سايت ها اينطور نيست و وقتي بازديدكننده از نويسنده تشكر مي كند، نويسنده پاسخي نمي دهد. در عوض، اگر به او پاسخ دهيد، علاوه بر اينكه به او كمك مي‌كنيد نظرش را دوباره ببيند، به وب‌سايت شما بازخواهد گشت. اين باعث مي شود كه فرد احساس كند نظر او در نظر گرفته شده است و اين دليلي است كه فرد در آينده از وب سايت شما بازديد كند.
كسب درآمد كنيد
اكثر وب سايت ها اهدافي دارند، اما چه زماني شروع مي كنيد؟ آيا بايد بيلبوردها را زود تشخيص دهيم و قيمت گذاري كنيم؟ زماني كه ترافيك وب سايت شما در حال افزايش است و نرخ رشد شما خوب است، مي توانيد با تبليغات متني درآمد كسب كنيد.
اما زماني كه وب سايت شما هنوز در مراحل ابتدايي است، بهتر است روي محتوا و نگهداري آن تمركز كنيد تا اينكه به كسب درآمد از آن فكر كنيد.
شما يك حرفه اي هستيد!
هنگامي كه يك وبلاگ نويس حرفه اي هستيد، وقت آن است كه وب سايت خود را راه اندازي كنيد.
براي هدايت يك وب سايت بهتر است از دوستان وبلاگ نويس خود كمك بگيريد و وب سايت خود را به صورت گروهي هدايت كنيد.نويسندگان بيشتر به معناي تبليغات بيشتر است.
از آنجا كه هر نويسنده به علايق شخصي خود فكر مي كند و دوست دارد عملكرد فعاليت خود را به ديگران نشان دهد، باعث افزايش بازديد وب سايت مي شود. همچنين پيشنهاد مي كنيم نويسندگان وب سايت تجربيات خود را در جلسات به اشتراك بگذارند و سعي كنند دانش جمعي خود را با كمك ديگران بهبود بخشند.
در سطح بالاتر، مي توانيد جلسات مشتركي را با ساير وب سايت ها برگزار كنيد و به بهبود هر دو وب سايت كمك كنيد. مراقب باشيد با اين نظر كه ساير وب سايت ها رقباي شما هستند پيش نرويد. بلكه بايد در كنار ديگران براي پيشرفت خود و آنها فكر كنيد كه باعث افزايش سطح كيفي وبلاگ نويسي در ايران مي شود.

https://mokhatab.org/how-to-have-a-professional-training-site/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۲:۲۰ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

نقش سايت در رشد كسب و كار، اهميت كسب و كار اينترنتي، تاثير وب سايت در افزايش درآمد اينترنتي

برخي از كاربران بر اين باورند كه با حضور شبكه هاي اجتماعي پرطرفدار و پيام رسان هاي موبايلي و فعاليت در آنها، نقش سايت در رشد كسب و كار اينترنتي كاهش يافته و يا نيازي به وب سايت براي كسب درآمد در اينترنت و بسترهاي اجتماعي نيست. از اين نياز را برآورده كرده اند. بر خلاف اين نظر، برخي معتقدند با وجود جايگاه شبكه هاي اجتماعي، شركت ها براي رشد و توسعه نياز مبرمي به يك وب سايت دارند.

به گفته اين افراد هيچ چيز نمي تواند مانند وب سايت بر رشد و توسعه كسب و كار تأثير بگذارد و راه اندازي يك وب سايت براي علامت گذاري و ادامه كسب درآمد در اينترنت همچنان ضروري و حتي حياتي است. در اين مقاله سايت كسب درآمد به اهميت و نقش سايت در رشد كسب و كار اينترنتي و همچنين تاثير آن بر برند مي پردازد.

نقش سايت در رشد كسب و كار در اينترنت
اين مقاله دو سوال كليدي را مطرح مي كند: چرا داشتن يك وب سايت براي كسب و كار اينترنتي مهم است؟ و نقش سايت در رشد كسب و كار چيست؟ دارم شروع ميكنم بر اساس شواهد موجود، نقش وب سايت در كسب و كار اينترنتي و توسعه آن بسيار مهم و حياتي است. اگر كسب و كار اينترنتي داريد اما وب سايت اختصاصي نداريد، بايد بدانيد كه بسياري از فرصت هاي عالي براي كسب درآمد آنلاين را از دست خواهيد داد.

به خاطر داشته باشيد كه نقش وب سايت در تجارت آنلاين با اجراي بسياري از استراتژي هاي بازاريابي مختلف براي رشد و توسعه كسب و كار تعيين مي شود. وب سايت ها يكي از بهترين ابزارها براي دسترسي مشتريان به محصولات و خدمات شما هستند و اگر وب سايت نداشته باشيد ممكن است ضررهاي زيادي را در كسب و كار خود مشاهده كنيد.

اهميت و نقش سايت در رشد كسب و كار به حدي است كه امروزه هر مدير و كارفرمايي براي پيشرفت كسب و كار خود وب سايتي طراحي كرده است.با توجه به ويژگي هايي كه يك وب سايت در اختيار شما قرار مي دهد، آنها را نمي توان در هيچ بستر اينترنتي ديگري ارائه كرد.

البته شركت‌هاي زيادي هستند كه در شبكه‌هاي اجتماعي فعاليت مي‌كنند كه بدون داشتن وب‌سايت و كاملاً رايگان درآمد زيادي كسب مي‌كنند، اما هيچ شبكه اجتماعي نمي‌تواند جايگزين وب‌سايت شود. دلايل زيادي براي داشتن يك وب سايت كسب و كار آنلاين وجود دارد كه برخي از مهمترين آنها عبارتند از:

1- دسترسي دائمي به مشتريان
فرض كنيد مي خواهيد محصول خاصي را بخريد و كارهاي لازم براي رفتن به فروشگاه براي خريد آن را انجام مي دهيد. اما به محض ورود مي بينيد كه فروشگاه بسته است. در اين صورت قطعا احساس بدي خواهيد داشت و مي توانيد محصول مورد نياز خود را از فروشگاه ديگري خريداري كنيد.

اگر مي خواهيد مشتريان بيشتري را در اينترنت جذب كنيد، بهتر است هميشه در دسترس باشيد. اما در دسترس بودن دائمي امكان پذير نيست مگر اينكه يك وب سايت داشته باشيد. از آنجايي كه وب سايت در هر زمان و هر مكان در دسترس مشتريان است، مي توانند از فروشگاه شما در خانه، روي مبل يا تخت خود بازديد كنند و محصولات مورد نياز خود را خريداري كنند.

در واقع وب سايت يكي از بهترين ابزارهايي است كه در كسب و كار اينترنتي به آن نياز داريد. زيرا از طريق سايت به راحتي مي توانيد با كاربران و مشتريان در تعامل باشيد. شما به راحتي مي توانيد آنها را بازاريابي كنيد و آنها را به مشتريان وفادار خود تبديل كنيد.

هر زمان كه بخواهيد مي توانيد از طريق سايت با كاربران خود در ارتباط باشيد.مي توانيد هر زمان كه خواستيد از آنها دعوت كنيد تا از سايت و محصولات شما بازديد كنند. با ارسال ايميل به آنها مي توانيد پيشنهادات ويژه اي ارائه دهيد و در مدت زمان كوتاهي فروش ده ها ميليوني داشته باشيد.

2- ويژگي هاي منحصر به فرد وب سايت
ويژگي هايي كه بخشي از اين گوشي هستند حداقل مي توان گفت بسيار پيچيده هستند. داشتن يك سايت مي تواند همه چيز را به صورت خودكار و خودكار انجام دهد. از عضويت در سايت گرفته تا فرآيند خريد در سايت. همه چيز به دلخواه شما انجام مي شود. ارائه اين ويژگي هاي منحصر به فرد نياز و اهميت سايت براي كسب درآمد آنلاين را بيشتر نشان مي دهد.

3- برند
موفق ترين برندها در اينترنت داراي وب سايت ها و فروشگاه هاي آنلاين هستند. حتي مي توان بيان كرد كه بدون سايت برند امكان پذير نيست و اصلا به درد نمي خورد. شما مي توانيد از طريق سايت خود علامت گذاري كنيد. هر چيزي كه در سايت شما منتشر مي شود يا هر سرويس يا محصولي كه ارائه مي دهيد، برند شما را تبليغ مي كند.

در واقع يكي از تكنيك هاي برندسازي اينترنتي را مي توان طراحي وب سايت و سئو دانست. وقتي آنلاين هستيد و توسط مخاطبانتان ديده مي شود، به رشد برند يا سازمان خود كمك مي كنيد.

4- سرمايه گذاري بلند مدت
در واقع مي توان گفت سرمايه هر كسب و كار اينترنتي، وب سايت آن است. با گذشت زمان يك سايت، قدرت و اهميت آن افزايش مي يابد. البته با گذشت زمان بر تعداد كاربران شما افزوده مي شود و اين به نفع شماست.

از طرف ديگر، هر چيزي كه در سايت شما كار مي كند به نفع شماست. هم از نظر سني در زمينه كاري شما و هم از نظر موقعيت در گوگل. فراموش نكنيد كه گوگل هميشه سر جاي شما مي ماند و اين دقيقا همان سرمايه گذاري براي شماست.5- گوگل و موتورهاي جستجو
وقتي سايت خود را براي گوگل و ساير موتورهاي جستجو بهينه مي كنيد، مي توانيد كاربران و مشتريان هدفمند را جذب كنيد، اين رقابت و جنگ كسب و كار اينترنتي امروز است. هر كسب و كاري سعي مي كند بهترين موقعيت را در گوگل كسب كند. هيچ منبعي بهتر از گوگل نمي تواند افرادي را كه واقعاً به دنبال كسب و كار شما هستند به سايت شما هدايت كند.

اين در صورتي است كه هرگز نمي توانيد بدون داشتن سايت از گوگل استفاده كنيد. اگر كانال تلگرام يا صفحه اينستاگرام داريد، هرگز نبايد به گوگل فكر كنيد. زيرا نمي توانيد روي آن سرمايه گذاري كنيد و از طريق آن مخاطبان خود را به سمت كسب و كار خود هدايت كنيد. همچنين اهميت وب سايت با وجود تلگرام و اينستاگرام هرگز كاهش نمي يابد.

6- سودآوري وب سايت
طراحي سايت هزينه زيادي ندارد، اما مي تواند مشتريان و فروش را تا حد زيادي افزايش دهد. همچنين در صورت پيشرفت در فروش آنلاين، مي توانيد فروشگاه فيزيكي خود را ببنديد و تمام وقت و انرژي خود را به وب سايت اختصاص دهيد. هزينه ها و هزينه هاي راه اندازي يك وب سايت بسيار كمتر از يك فروشگاه سنتي و واقعي است.

7- گسترش بازار
نقش سايت در رشد كسب و كار اينترنتي را بايد در گسترش بازار بر اساس محدوديت هاي جغرافيايي جستجو كرد. زيرا طراحي وب سايت به شما اين امكان را مي دهد كه بازار خود را گسترش دهيد و با شكستن مرزهاي جغرافيايي و جذب مشتري از نقاط مختلف، فروش محصولات خود را به صورت آنلاين و به كساني كه به اينترنت دسترسي دارند، آغاز كنيد.

8- راحتي مشتري
مشتريان مي توانند بدون صرف وقت و هزينه و در منزل از وب سايت خريد كنند و اگر تجربه خوبي از اين خريد داشته باشند مشتريان دائمي و وفادار شما خواهند شد.البته ممكن است برخي افراد علاقه مند به خريد حضوري باشند، اين افراد نيز مي توانند قبل از مراجعه به فروشگاه، محصولات موجود در وب سايت شما را مشاهده كنند و سپس براي خريد به فروشگاه شما مراجعه كنند.

9- افزايش اعتبار
زماني كه مردم مي خواهند محصول يا خدماتي را بخرند، به احتمال زياد ابتدا در اينترنت جستجو مي كنند و در نتيجه اعتماد بيشتري به شركت هايي كه وب سايت دارند جلب مي كنند. شما مي توانيد اطلاعات كافي در مورد نوع فعاليت، محصولات و خدمات و نحوه ارائه آنها در وب سايت خود قرار دهيد تا اعتبار خود را نزد مخاطبان افزايش دهيد.

10. نامحدود باشيد
هيچ محدوديت فروشگاهي واقعي وجود ندارد، به خصوص محدوديت سايت در فروشگاه براي وب سايت هاي فروشگاهي. به عبارت ديگر، هنگامي كه يك فروشگاه آجر و ملات را از مكاني به مكان ديگر منتقل مي كنيد، ممكن است تعدادي از مشتريان خود را كه در نزديكي فروشگاه زندگي مي كردند از دست بدهيد. اما يك وب سايت هميشه ثابت است و مشتريان بالقوه هرگز تغيير نخواهند كرد.

https://kasbokarnews.ir/1401/03/29/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۴:۲۵ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)