آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت

الگوریتم گوگل چیست؟ معرفی مهمترین الگوریتم های Google

الگوریتم چیست؟

مفهوم کلی الگوریتم ساده و مختصر است: الگوریتم مجموعه ای از دستورالعمل ها است که به ترتیب اجرا می شود و مسئله خاصی را حل می کند ، هر الگوریتم دارای یک هدف خاص و یک نتیجه خاص است و شروع و پایان آن نیز مشخص است.

الگوریتم گوگل چیست؟

حال ، اگر بخواهیم مفهوم الگوریتم ذکر شده در بالا را فقط برای گوگل بیان کنیم ، می توان خیلی کوتاه و ساده گفت: مجموعه ای از قوانین و دستورالعمل های گوگل که برای طبقه بندی وب سایت ها استفاده می شود الگوریتم Google نامیده می شود.

خزنده های گوگل اطلاعات و محتوای همه وب سایت ها را از طریق اینترنت فهرست بندی و ذخیره می کنند ، و هنگامی که کاربر عبارتی را جستجو می کند ، الگوریتم های گوگل ، طبق دستورالعمل های داده شده از این دنیای بی پایان اطلاعات ، فرار می کنند. ، آنها بهترین و مرتبط ترین نتیجه برای کاربر.

نقش الگوریتم های گوگل چیست؟

وظیفه الگوریتم های گوگل را می توان در لیست زیر خلاصه کرد:

 هر الگوریتم گوگل وظیفه خاصی دارد

الگوریتم های گوگل سرانجام هدف خاصی را دنبال می کنند

سایت های متقلب را شناسایی کرده و آنها را مجازات کنید

سایت های دارای محتوای عالی را در نوار نتایج نشان دهید

معرفی مهمترین الگوریتم های Google

گوگل الگوریتم های زیادی دارد که بسیاری از آنها نام آنها را نمی دانیم یا نمی دانیم ، اما اینها مهمترین الگوریتم های گوگل هستند که هر سئوکار باید با آنها آشنا باشد. در زیر می توانید لیستی از مهمترین الگوریتم های Google را مشاهده کنید:

الگوریتم پاندا

الگوریتم پنگوئن

الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم تازگی مطالب

الگوریتم موبایل دوستانه

الگوریتم رتبه برین

الگوریتم Sandbox

الگوریتم برت

الگوریتم کبوتر

الگوریتم Google Dance

نتیجه

اگر می خواهیم در کار خود بهترین باشیم ، ابتدا باید با اصول و مبانی این کار آشنا شویم ، بنابراین ، به عنوان یک بهینه ساز ، ابتدا باید با اصول گوگل که همان الگوریتم های گوگل است آشنا شویم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۵:۱۶ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)