آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت

با نحوه حذف حافظه پنهان وردپرس و دلایل آن آشنا شوید

برای افزایش بهره وری حافظه پنهان سایت را پاک کنید
یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای بهبود عملکرد وب سایت وردپرس خود انجام دهید ، استفاده از حافظه پنهان است. در واقع ، استفاده از حافظه پنهان می تواند سرعت بارگذاری بسیار بالاتری را تجربه کند و این به کاربران اجازه می دهد تجربه بهتری از وب سایت شما داشته باشند. اما سوال این است که اگر حافظه نهان وردپرس خود را پاک کنید چه اتفاقی می افتد؟ و اینکه شما برای پاک کردن حافظه پنهان اساساً به یک ابزار کمکی نیاز دارید یا شاید به طور خودکار انجام شود؟
در این مقاله ، ابتدا می خواهیم به شما بگوییم حافظه نهان وردپرس چیست و همچنین بررسی می کنیم که چرا برای بهبود عملکرد وب سایت خود باید آن را حذف کنید. در آخر ، ما روش های مختلفی را به شما آموزش می دهیم که می توانید برای پاک کردن حافظه نهان وردپرس خود استفاده کنید. بنابراین اگر می خواهید در مورد حافظه نهان وردپرس و نحوه انجام این کار بیشتر بدانید ، برای ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
حافظه پنهان سایت چیست؟
به طور کلی ، بازدیدکنندگان می توانند وب سایت های مختلف را ، بسته به عملکرد خود ، هزاران یا حتی میلیون ها بار در ماه مشاهده کنند. به طور معمول ، هر بار که یک مرورگر درخواستی را به سرور میزبان وب سایت مورد نظر ارسال می کند ، سرور قبلی باید محتوای نهایی صفحه درخواستی را از طریق یک سری محاسبات پیچیده و با قرار دادن سرصفحه ها ، پاورقی ها ، ستون های فرعی و سایر موارد بازیابی کند. عناصر موجود در صفحه را انتخاب کرده و از طریق مرورگر به کاربر نشان دهید. در بیشتر موارد ، از آنجا که کاربرانی که درخواستی برای مشاهده یک صفحه خاص ارسال می کنند نتیجه مطلوبی را مشاهده می کنند ، ممکن است بهتر باشد شرایطی فراهم شود تا سرور بتواند نتیجه نهایی را به موقع ذخیره کند. درخواستی برای ارسال آن دریافت کنید. اگر در هر یک از صفحات وب سایت خود تغییری ایجاد کنید ، این حافظه پس از اولین درخواستی که دریافت می کند ، تغییرات را تشخیص داده و دوباره به روز می شود ، در نهایت از آن لحظه به بعد آخرین نسخه وب سایت را به کاربران نشان می دهد. در نتیجه ، سرور میزبان وب سایت شما می تواند خیلی سریعتر از حالت عادی به درخواست شما پاسخ دهد و این باعث می شود هم کاربر احساس بهتری نسبت به وب سایت شما داشته باشد و هم اینکه وب سایت شما از نظر موتورهای جستجو عملکرد خوبی دارد. . بهتر داشته باش

دلایل نیاز به پاک کردن حافظه پنهان سایت
همانطور که قبلاً گفته شد ، وب سایت ها معمولاً از یک حافظه پنهان برای بهبود تجربه کاربر و بهبود عملکرد وب سایت از نظر سئو استفاده می کنند. در واقع ، وقتی کپی از سایت خود را به کاربران خود تحویل می دهید ، سایت شما سریعتر بارگیری می شود و در نتیجه کاربر احساس بهتری پیدا می کند. اما به خاطر داشته باشید که اگر به دلایلی حافظه پنهان وردپرس شما به درستی بازسازی نمی شود و نمی توانید نسخه نهایی وب سایت خود را به کاربر نشان دهید ، مطمئناً حتی در صورت بزرگنمایی نمی توانید انتظار داشته باشید. جذب کاربران. در زیر ، برخی از مواردی را که مشکل حافظه پنهان وردپرس می تواند برای شما مشکل ساز شود ، بیان خواهیم کرد.

مهارت های طراحی را فراهم کنید
داشتن وب سایت یکی از مواردی است که شما می توانید همکاری با آن را در نظر بگیرید. به طور کلی ، یک شرکت به طور مداوم در حال تغییر است ، و اطلاعات مختلف آن (مانند اطلاعات تماس ، اطلاعات محصول و بسیاری موارد دیگر) ممکن است به طور مداوم تغییر کند و در یک حالت جدید در اختیار کاربران قرار گیرد. از آنجا که این اطلاعات کاملاً به سبک تجارت و تغییراتی که در آن رخ می دهد بستگی دارد ، هرگونه تغییر در تجارت ممکن است منجر به تغییر اطلاعات در وب سایت شود.
حال ، تصور کنید که در طراحی یا محتوای وب سایت وردپرس خود تغییراتی ایجاد کرده اید و این تغییرات به هر دلیلی در معرض دید بازدیدکنندگان وب سایت شما قرار نمی گیرد. در این حالت ، ممکن است تجارت شما تحت تأثیر قرار گرفته و مشکلاتی را ایجاد کند. بنابراین لازم است با پاکسازی حافظه نهان وردپرس شرایط ایجاد شود و مشکل حل شود.
محتوای جدید ارائه دهید
به طور کلی ، یک وب سایت برای کسب ارزش و رتبه بندی مناسب در نتایج جستجو ، نیاز به انتشار محتوای ارزشمند ، مرتبط و مناسب SEO دارد. این نوع محتوا عمدتا شامل پست های وبلاگ است که می تواند بازدید کنندگان را به وب سایت شما جذب کند. هرچه در تولید محتوا عملکرد بهتری داشته باشید ، از نظر سئو از کیفیت بالاتری برخوردار باشید ، موتور جستجو رتبه بالاتری در نتایج جستجو به شما می دهد که این نیز یکی از اصلی ترین عواملی است که موتورهای جستجو همیشه برای آن ارزش قائل هستند. آنها اعتقاد زیادی دارند و این یک بروزرسانی مداوم و منظم از مطالب است.
اکنون با این فرض که سرور با بازگشت به حافظه پنهان وب سایت محتوای جدیدی را نمایش نمی دهد و به روزرسانی ها را برای بازدیدکنندگان نمایش می دهد ، در نتیجه ، خزنده های موتور جستجو قادر به جستجوی محتوای جدید نخواهند بود. در این حالت ، استفاده از حافظه پنهان بیش از مفید بودن برای سئو وب سایت ضرر دارد. بنابراین ، بهتر است حافظه پنهان را حذف کنید تا عملکرد وب سایت بهبود یابد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۴:۳۵ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)