آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت

انتخاب و هدف گذاری درست عبارات کلیدی

تحقیق درست عبارات کلیدی برای فروش و بلاگ
یکی از بخش های مهم در سئو سایت فروشگاهی، تحقیق و انتخاب صحیح عبارات کلیدی است. مثلا اگر در حوزه فروش لباس زنانه در اینترنت فعالیت می کنید باید عبارات مناسبی که باعث فروش می شوند را انتخاب کنید.
دقت کنید انتخاب عبارات باید براساس صفحه ای که قرار سئو کنید انجام شود. مثلا برای صفحه لندینگ دسته بندی یک سری عبارات را باید انتخاب کنید و برای صفحه محصول عبارات دیگر.
برای مثال اگر فروشنده کالای دیجیتال مثل موبایل هستید برای صفحه دسته بندی موبایل باید عباراتی مثل خرید گوشی، خرید موبایل و… را انتخاب کنید و برای دسته بندی گوشی های سامسونگ عبارات خرید موبایل سامسونگ یا خرید گوشی گوشی سامسونگ را انتخاب کنید.
اگر محصول سامسونگ s22 را برای فروش دارید باید صفحه محصول با عبارت خرید گوشی سامسونگ s22 یا قیمت گوشی سامسونگ s22 و… سئو کنید.
اگر که نیاز به اطلاعات دقیق تر همراه با مثال بیشتر دارید میتوانید به دوره آموزش سئو حرفه ای و پیشرفته سایت webinseo سر بزنید.
انتخاب و هدف گذاری درست عبارات کلیدی
هدف گذاری برای صفحات مهم در فروشگاه اینترنتی به این شکل هستش که محصولات و دسته هایی که قرار کار کنیم مشخص میشه. زنجیره تامین و استراتژی فروش محصولات هم مشخص میشه. بعد به سئوکار میگن مثلا ما ۴۰ تا دسته بندی داریم حالا براساس ترند بازار از کدوم محصولات شروع کنیم به سئو.
استراتژیست محتوا هم با عباراتی که سئوکار مشخص کرده کار رو شروع میکنه و استراتژی رو تدوین میکنه.
شناخت ساختار صفحات اصلی فروشگاه اینترنتی
صفحات مهم یک فروشگاه اینترنتی که برای سئو و اعتماد کاربران بسیار مهم است:
صفحه محصول یا PDP (Product Detail Page)
صفحه دسته بندی محصولات یا PLP (Product Listing Page)
صفحه سبد خرید یا SCP
صفحه تسویه حساب یا CP (Checkout Page)
صفحه قوانین و سیاست های کسب و کار
صفحات درباره و تماس با کسب و کار
صفحات بلاگ
و…
تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی
تولید و سئو محتوا بحث چالشی در سئو سایت های فروشگاهی! حالا چرا چالش برانگیز؟
خیلی دوستان وقتی می خواهند برای سایت فروشگاهی تولید محتوا کنند نمیدانند که از چه استراتژی استفاده کنند یا اول برای بلاگ تولید محتوا کنند یا برای دسته بندی یا صفحات محصول!
خب همراه من باشید تا توضیحاتی را در این مسئله به شما ارائه کنم.
در ابتدا شما باید صفحات PLP یا صفحات دسته بندی محصول را سئو کنید و برای سئو به محتوا دارید.
مثال برای سایت فروش کالای دیجیتال مثلا شما ابتدا باید برای صفحه خرید گوشی محتوا تولید کنید و بعد از رنک گرفتن و ایندکس شدن سراغ صفحات محصول بروید و باید از صفحات محصول هم به صفحات دسته بندی لینک داخلی بدهید.
برای بلاگ فروشگاه اینترنتی باید خیلی خیلی دقیق عمل کنید مثلا هیچ وقت نباید در مورد عبارت خرید گوشی در بلاگ تولید محتوا کنید حالا اگر هم این اشتباه را مرتکب شدید خیلی راحت محتوا را به صفحه دسته بندی خرید گوشی انتقال دهید و بعد صفحه بلاگ مورد نظر را با ریدایرکت دائمی 301 به صفحه دسته بندی خرید گوشی منتقل کنید.
حالا برای بلاگ چه عباراتی را انتخاب کنیم مثلا می توانید با استفاده از ابزار رایگان keywordchi به راحتی عبارات خیلی طولانی و هدفمند تر را انتخاب کنید.

click hre


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۰:۱۴ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)