آموزش مباحث مربوط به سئو سايت و تكنيك هاي برتر كامپيوتر و اينترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سايت و تكنيك هاي برتر كامپيوتر و اينترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سايت و تكنيك هاي برتر كامپيوتر و اينترنت

دوره هاي برنامه ريزي هدف گذاري و رشد فردي

نوشتن برنامه توسعه فردي يكي از مهم ترين عوامل در بهبود عملكرد افراد در زندگي است. ذكر اين نكته ضروري است كه برنامه توسعه فردي در مراحل مختلف زندگي متفاوت عمل مي كند. بر اين اساس توجه به اهداف خاص در زندگي از اهميت ويژه اي برخوردار است.

نكته مهم ديگر در برنامه توسعه فردي، ويژگي هاي شخصيتي افراد است. به دليل اين مشكل، لازم است افراد در هر لحظه درك روشني از شرايط و اهداف خود داشته باشند. بر همين اساس، در اين مقاله سعي مي كنيم موضوع نوشتن برنامه رشد شخصي را مورد بحث قرار دهيم تا افراد بتوانند تصور مناسبي از روند رشد پيدا كنند.

اهميت برنامه توسعه فردي
براي نوشتن يك برنامه رشد شخصي مناسب بايد به اين سوال پاسخ داد كه چرا افراد براي رسيدن به رشد شخصي به برنامه نياز دارند؟ افراد براي معنا بخشيدن به زندگي خود به اهداف مشخص و قابل اندازه گيري در زندگي خود نياز دارند.

در غير اين صورت افراد در زندگي دچار بي معنايي مي شوند كه پس از مدتي باعث نااميدي در جنبه هاي مختلف مي شود. بر اين اساس، لازم است افراد درك درستي از توانايي ها و قابليت هاي خود داشته باشند و در مراحل بعدي اهداف و ارتقاي رشد فردي خود را برنامه ريزي كنند.

تهيه برنامه رشد فردي مناسب
بهترين برنامه موفقيت رشد فردي و بهبود عملكرد افراد برنامه ايي ست كه ابعاد مختلف شخصيت انسان را در برگيرد و بر اساس واقعيت زندگي افراد نوشته شده باشد. لازم است به اين موضوع اشاره شود كه نوشتن برنامه رشد فردي مناسب احتياج به آزمون وخطا زياد دارد كه در نهايت برنامه به انسجام مناسب برسد.

در راستاي نوشتن برنامه رشد فردي لازم است كه المان هاي مهم براي بهبود كيفيت برنامه شناخته شود. در واقع بهتر است با شناخت و درك برخي موارد به برنامه رشد فردي منسجم و مناسب تر رسيد. بر همين اساس در ادامه به بررسي اين موارد مي پردازيم:

ارزيابي خود
براي نوشتن برنامه رشد فردي مناسب و موفق شدن در زندگي لازم است كه شناخت كافي از شرايط و توانايي هاي خود داشته باشيد و بر همين اساس به درك واضحي از اهداف مناسب برسيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۴۸ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

چگونه هدف گذاري كنيم؟

چگونه هدف گذاري كنيم؟
ممكن است در كلاس هاي مختلف شركت كرده باشيد و كتاب هاي مختلفي خوانده باشيد، اما واقعيت اين است كه تا شروعي نباشد و شكي نباشد، نمي توانيد هدف گذاري كنيد. قبل از هر اقدامي به سوالات زير پاسخ دهيد. (سال و ماه را با توجه به نياز خود در نظر بگيريد.)

1. سال گذشته خود را يادداشت كنيد و آن را با دقت مرور كنيد، چه كاري انجام داديد كه به آن افتخار مي كنيد؟ چه اقداماتي انجام داده ايد كه باعث ناراحتي و پشيماني شما شده است؟

2. چه اتفاقات و عادت هاي مثبتي در سال گذشته براي شما رخ داده است؟ برخي از عادات منفي كه بايد از شر آنها خلاص شويد چيست؟
3. وظايف و اقدامات مهمي كه بايد براي آنها وقت بگذاريد چيست؟

4. حالا خودتان را در پايان سال جديد تصور كنيد، چه تغييراتي ايجاد كرده ايد؟ سوالات بالا را در سال جديد پيش رو از خود بپرسيد.

همچنين بخوانيد : در بين موجودات فقط انسان ها مي توانند هدف زندگي خود را انتخاب كنند. حالا انتخاب با شماست، مي توانيد با تعيين اهداف و انتخاب هاي خود و اراده خود به كمال برسيد يا فقط مي توانيد شاهد باشيد كه زندگي خود و فصل هاي زندگي شما بيهوده و بي هدف مي گذرد.5. حتما يك فرد ايده آل را در ذهن خود تصور كرده ايد. حال، براي تبديل شدن به اين تغييرات معكوس چه مراحلي را بايد طي كنيد؟

6. در سال جديد تغييراتي در شغل، كار، تحصيلات، روابط و زندگي خود ايجاد خواهيد كرد. اين ها چه هستند؟

7. فكر كنيم امسال آخرين سال زندگي است، اولويت هاي ما چيست؟

سعي كنيد به اين هفت سوال پاسخ مناسب بدهيد. پاسخ ها را به وضوح درك كنيد، اين باعث مي شود اهداف خود را شناسايي كنيد و زندگي با اهداف ديگران را متوقف كنيد و اهداف خود را دنبال كنيد.

مجموعه مقالات آموزشي هدف گذاري سيمينه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۴:۱۱ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

دفتر برنامه ريزي روزانه و هدف گذاري چه فايده اي دارد؟

دفتر برنامه ريزي چيست؟
شايد بهتر باشد قبل از اينكه در مورد دفتر برنامه ريزي صحبت كنيم، در اولين قدم بايد كمي در مورد برنامه ريزي بدانيم تا اين مبحث براي ما بهتر و زيباتر شود و بتوانيم اين مبحث را براي خودتان كاربردي و كاربردي تر كنيم. براي اين منظور پيشنهاد مي كنم مقاله برنامه ريزي چيست؟

براي رسيدن به موفقيت در هر زمينه اي بايد نكات زيادي را رعايت كنيم كه يكي از آنها دفتر برنامه ريزي است. دفتر برنامه ريزي به افراد نظم و انضباط را آموزش مي دهد و به آنها مي فهماند كه داشتن نظم از اهميت بالايي برخوردار است و مي تواند يكي از مهم ترين راه هاي رسيدن به موفقيت باشد. دفتر برنامه ريزي تعيين مي كند كه در طول روز چند ساعت براي هر يك از وظايف خود صرف مي كنيم. همچنين زمينه تلاش براي افزايش زمان مرتبط با وظايف با اهميت بيشتر را فراهم مي كند. دفاتر طراحي در كشورهاي مختلف جهان توجه معلمان، دانش آموزان و هركسي را كه مي خواهد رضايت و موفقيت شخصي را به دست آورد، جلب مي كند. دفتر برنامه ريزي بسيار مهم است و نقش مهمي در دستيابي به اهداف ما دارد.برنامه ريزي باعث مي شود كه اهداف بلند مدت شما قابل دستيابي باشد
اين جمله زيبايي است كه مي گويد موفقيت به گذشته و آينده بستگي ندارد، بلكه به اين بستگي دارد كه چقدر مايل به انجام كارهايي است كه براي موفقيت شما ضروري است.

مهم نيست اهداف مورد نظر چقدر با موقعيت فعلي شما فاصله دارد و چقدر دست نيافتني به نظر مي رسد، كافي است با برنامه ريزي دقيق و اصولي و حركت رو به جلو و تلاش براي آن به اهداف بلندمدت خود برسيد.

لينك خريد دفتر برنامه ريزي روزانه

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۰:۱۸ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

شوميز ساده چه كاربردي دارد؟

شوميز ساده همان پيراهن ساده گذشته است كه از زير لباس هاي ديگر پوشيده مي شه، اما امروزه كمي كاربرد آن فرق كرده است و البته دوخت هاي و الگوهاي شيك تر و جذابتري از اون در بازار يافت مي شود. شوميز ساده و شيك در ميان خانم ها به خصوص خانم هاي جوان و آن هايي كه تيپي ساده و كژوال دارند بسيار محبوب است و چند رنگ متفاوت از آن را در كمد لباس هاي خود دارند. (من خودم به شخصه عاشق شوميز ساده سفيد و مشكي هستم و خيلي برام پركاربردن??)
در حال حاضر ديگه خبري از تيپ هاي فشن و عجيب و غريب نيست و سليقه خانم ها به سمت سادگي و پوشيدن شوميزهاي ساده به خصوص شوميز ساده بلند كه تقريبا يه جورايي كار تونيك رو هم انجام ميده رفته است. شوميز ساده بلند گاهي اوقات جلوباز هم هستند و ميشه به عنوان يك مانتو سبك و راحت براي روزهاي گرم تابستان ازش استفاده كرد.
استايل شوميز ساده
خب همانطور كه گفتم نسل جديد الان ديگه به دنبال سادگي هستند و خانم ها هم از اين قضيه الهام گرفتند و استفاده از شوميز ساده زنانه تبديل به يك ترند شده و بنظر من هيچ وقت هم از مد نمي افته (سادگي هميشه جذابيت خاص خودش رو داره و همه پسند هست?)
پوشيدن شوميز ساده از زير مانتوهاي جلوباز هم خيلي ترند و شيك است، بنظرتون چه مدل شوميزي براي اين تيپ مناسب هست؟ درسته شوميزهايي كه تك رنگ و ساده هستند. اگه تيپ تون اسپرت هست و براي فعاليت هاي روزمره مثل خريد، كلاس رفتن و پياده روي است؛ از شوميز تك رنگ ساده جنس نخي استفاده كنيد كه با رنگ مانتو شال تون هماهنگي داشته باشه. حالا اگه مانتوتون مجلسي و لوكس هست و مي خواهيد بريد يك دورهمي يا مجلس رسمي بهتر هست كه شوميز ساده حرير و شيك از زير مانتوتون بپوشيد كه وقتي وارد مجلس شديد با خيال راحت مانتو رو از تن تون در بياريد و بدخشيد?.

https://arawear.ir/shomiz/simple


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۰:۳۰ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

دستورالعمل هاي مهم براي خريد اينترنتي انواع لباس و پوشاك بانوان

خريد آنلاين لباس از فروشگاه هاي معتبر
اطمينان حاصل كنيد كه از فروشگاه هاي مورد اعتماد خريد مي كنيد تا از اصالت و بازگشت پذيري محصول اطمينان حاصل كنيد. صفحات اينستاگرام براي خريد آنلاين مناسب نيستند زيرا هرگز نمي دانيد خريد شما چه زماني به دستتان مي رسد. همچنين، اگر لباس با سايز شما مناسب نباشد، ممكن است نتوانيد لباسي را كه خريداري كرده ايد برگردانيد، ممكن است لباس بدي باشد.

اما كدام فروشگاه ها معتبر هستند؟ فروشگاه هاي خوب براي خريد آنلاين عبارتند از: آراور، ديجيكالا، ديجي استايل، مديسه و باني مد

من يك نماد اعتماد الكترونيكي دارم.
محل فروشگاه يا آدرس دفتر مركزي را مي توانيد در وب سايت فروشگاه پيدا كنيد.
در شبكه هاي اجتماعي فعال باشيد.
ما براي هر محصول توضيحات جامع و كاملي ارائه مي دهيم.
شما مي توانيد نظرات مثبت و منفي كاربران را در مورد محصول ارسال كنيد.
. قوانين خريد آنلاين و مراحل بازگشت را بررسي كنيد
لطفا سياست مرجوعي كالا را در وب سايت فروشگاه به دقت بررسي كنيد و با قوانين مرجوعي محصولات آشنا شويد.آيا بايد دقيقاً بدانيد كه در چه شرايطي مي توانيد لباس را عوض كنيد و معمولاً كدام لباس را مي توان پس داد؟مثلاً در اكثر فروشگاه هاي آنلاين نمي توان لباس زير را پس داد. پس حتما با توجه به سايز خود سفارش دهيد و از طرفي از برندهاي معتبر خريد كنيد تا از كيفيت لباس زير خود مطمئن شويد.

. توضيحات موجود در سايت فروش را به دقت بررسي كنيد
توضيحات سايت فروش آنلاين بسيار موثر است. توضيحات ارائه شده در سايت معمولاً جزئيات دقيق محصول، دستورالعمل هاي نگهداري و تميز كردن و البته راهنمايي هايي را در مورد اينكه محصولي كه مي خريد براي چه موقعيت هايي مناسب است به شما ارائه مي دهد. توضيحات هر محصول اگر متوجه شديد كه وب سايت فروشگاه توضيحات لازم را ارائه نمي دهد، نبايد از آن فروشگاه خريد كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۸:۳۰ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

انتخاب و هدف گذاري درست عبارات كليدي

تحقيق درست عبارات كليدي براي فروش و بلاگ
يكي از بخش هاي مهم در سئو سايت فروشگاهي، تحقيق و انتخاب صحيح عبارات كليدي است. مثلا اگر در حوزه فروش لباس زنانه در اينترنت فعاليت مي كنيد بايد عبارات مناسبي كه باعث فروش مي شوند را انتخاب كنيد.
دقت كنيد انتخاب عبارات بايد براساس صفحه اي كه قرار سئو كنيد انجام شود. مثلا براي صفحه لندينگ دسته بندي يك سري عبارات را بايد انتخاب كنيد و براي صفحه محصول عبارات ديگر.
براي مثال اگر فروشنده كالاي ديجيتال مثل موبايل هستيد براي صفحه دسته بندي موبايل بايد عباراتي مثل خريد گوشي، خريد موبايل و… را انتخاب كنيد و براي دسته بندي گوشي هاي سامسونگ عبارات خريد موبايل سامسونگ يا خريد گوشي گوشي سامسونگ را انتخاب كنيد.
اگر محصول سامسونگ s22 را براي فروش داريد بايد صفحه محصول با عبارت خريد گوشي سامسونگ s22 يا قيمت گوشي سامسونگ s22 و… سئو كنيد.
اگر كه نياز به اطلاعات دقيق تر همراه با مثال بيشتر داريد ميتوانيد به دوره آموزش سئو حرفه اي و پيشرفته سايت webinseo سر بزنيد.
انتخاب و هدف گذاري درست عبارات كليدي
هدف گذاري براي صفحات مهم در فروشگاه اينترنتي به اين شكل هستش كه محصولات و دسته هايي كه قرار كار كنيم مشخص ميشه. زنجيره تامين و استراتژي فروش محصولات هم مشخص ميشه. بعد به سئوكار ميگن مثلا ما ۴۰ تا دسته بندي داريم حالا براساس ترند بازار از كدوم محصولات شروع كنيم به سئو.
استراتژيست محتوا هم با عباراتي كه سئوكار مشخص كرده كار رو شروع ميكنه و استراتژي رو تدوين ميكنه.
شناخت ساختار صفحات اصلي فروشگاه اينترنتي
صفحات مهم يك فروشگاه اينترنتي كه براي سئو و اعتماد كاربران بسيار مهم است:
صفحه محصول يا PDP (Product Detail Page)
صفحه دسته بندي محصولات يا PLP (Product Listing Page)
صفحه سبد خريد يا SCP
صفحه تسويه حساب يا CP (Checkout Page)
صفحه قوانين و سياست هاي كسب و كار
صفحات درباره و تماس با كسب و كار
صفحات بلاگ
و…
توليد محتوا براي فروشگاه اينترنتي
توليد و سئو محتوا بحث چالشي در سئو سايت هاي فروشگاهي! حالا چرا چالش برانگيز؟
خيلي دوستان وقتي مي خواهند براي سايت فروشگاهي توليد محتوا كنند نميدانند كه از چه استراتژي استفاده كنند يا اول براي بلاگ توليد محتوا كنند يا براي دسته بندي يا صفحات محصول!
خب همراه من باشيد تا توضيحاتي را در اين مسئله به شما ارائه كنم.
در ابتدا شما بايد صفحات PLP يا صفحات دسته بندي محصول را سئو كنيد و براي سئو به محتوا داريد.
مثال براي سايت فروش كالاي ديجيتال مثلا شما ابتدا بايد براي صفحه خريد گوشي محتوا توليد كنيد و بعد از رنك گرفتن و ايندكس شدن سراغ صفحات محصول برويد و بايد از صفحات محصول هم به صفحات دسته بندي لينك داخلي بدهيد.
براي بلاگ فروشگاه اينترنتي بايد خيلي خيلي دقيق عمل كنيد مثلا هيچ وقت نبايد در مورد عبارت خريد گوشي در بلاگ توليد محتوا كنيد حالا اگر هم اين اشتباه را مرتكب شديد خيلي راحت محتوا را به صفحه دسته بندي خريد گوشي انتقال دهيد و بعد صفحه بلاگ مورد نظر را با ريدايركت دائمي 301 به صفحه دسته بندي خريد گوشي منتقل كنيد.
حالا براي بلاگ چه عباراتي را انتخاب كنيم مثلا مي توانيد با استفاده از ابزار رايگان keywordchi به راحتي عبارات خيلي طولاني و هدفمند تر را انتخاب كنيد.

click hre


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۰:۱۴ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

چجوري فروش اينترنتي موفقي داشته باشيم؟

چجوري فروش اينترنتي موفقي داشته باشيم؟
فروش يا حيات سايت فروشگاه اينترنتي شما راز خاصي ندارد! پس در ابتدا اين مسئله را بدانيد كه رازي در كار نيست.

مسئله فقط فقط بازاريابي اينترنتي است. تنها مسيري كه از بازاريابي اينترنتي در ايران باقي مانده فقط سئو سايت است. حالا سئو سايت چيست؟!

نگران نباشيد الان در مثال ساده اي به شما توضيح خواهم داد. من در تمام كلاس ها و دوره هاي خودم مخصوصا دوره آموزش سئو حرفه اي و كاربردي وبين سئو اين مسئله را توضيح ميدهم.

شما در سئو سايت افرادي را جذب سايت خودتان مي كنيد كه به دنبال محصول و خدمات و يا كسب اطلاعات در حوزه شما هستن يعني بسيار هدفمند عمل مي كنيد. مثلا اگر شما دوره آموزش سئو آنلاين را جستجو مي كنيد به دنبال دوره هاي آموزشي آنلاين سئو هستيد و هركسي كه جز رتبه هاي برتر گوگل باشد قطعا به فروش نزديك تر است.

پس ما با طراحي سايت فروشگاه اينترنتي خودمان مغازه اي ميخريم يعني در زمين اجاره اي مثل اينستاگرام نيستيم و بعد با سئو سايت مشتريان را به سمت سايتمان هدايت مي كنيم.

 افزايش فروش سايت فروشگاهي با سئو سايت
توليد و سئو محتوا دو راهكار اساسي براي جذب مشتري از موتور جستجو گوگل است. ساده اش را گفتم هر كسي جستجو مي كند به دنبال رفع نياز خودش است. پس هر چقدر سايت بهتر، قوي تر و مرتبط تري در حوزه خودمان باشيم ورودي بيشتري هم خواهيم داشت.

من در مقالات مختلفي در سايت وبين سئو به موضاعات آموزش سئو، آموزش توليد محتوا و... پرداخته ام كه مي توانيد با يك جستجوي ساده وبين سئو را پيدا كنيد و به صورت كاملا رايگان شروع به يادگيري كنيد.

حالا بريم سراغ سئو به روش وبين سئو
سئو چيست؟

سئو فرايندي بسيار شيرين و لذت بخش است كه با يادگيري آن مي توانيد علاوه بر بهينه سازي وب سايتتان، تبديل به يك متخصص سئو شده و از اين طريق كسب درآمد كنيد.

يادگيري بهينه سازي سورس و بهينه سازي سايت

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۵:۰۱ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

مزاياي بهينه سازي وب سايت چيست؟

چرا بهينه سازي مهم است و مزاياي آن
بهينه سازي سايت به دلايل مشخص و محكمي مهم است. در برخي از مراحل، شما روي طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي و تجربه فروش24 ساعته و توسعه كسب و كارتان سرمايه گذاري كرديد و وب سايتي را راه اندازي كرده ايد. با داشتن سايت پويا، شما فرصت بررسي رفتار بازديدكنندگان واقعي و اطلاعات موجود براي كمك به فروش بيشتر كسب و كارتان را داريد. بهينه سازي وبسايت شما براي هردو طرف خوب است هم بازديدكننده و هم كسب و كار.
دقت كنيد در بعضي مواقع بهترين طراحان و توسعه دهندگان سايت نمي توانند بهينه سازي درستي را انجام دهند. مثلا اگر براي بهتر شدن كسب و كارتان تصميم گرفتيد كه سايت جديدي را طراحي كنيد بايد حتما سايت جديد بهتر از قبل شود و زنده باشد يعني در حين بهتر شدن و قوي شدن بتواند مشتري بيشتري داشته باشد…

هدف از بازطراحي سايت ها مثل سايت هاي فروشگاهي يا شركتي فقط بهبود مسائل فني و قدرت وب سايت نيست بلكه قرار است طبق صحبت هايي كه در قبل داشتيم فروش و ارتباط ما با بازديدكننده را بهبود بخشد.
توصيه محمد نصيري بنيان گذاز وبسايت آموزشي وبين سئو
داشتن يك وب سايت و بي توجهي به نگهداري آن مانند باز كردن يك مغازه و عدم توجه به نحوه تعامل خريداران با كالا است، يعني هرگز موجودي را بررسي نكنيد و قفسه ها را براساس نياز هاي مشتري نچينيد و اصلا براتون مهم نباشه كه مشتري چجوري راحت تره!!
مزاياي بهينه سازي وب سايت چيست؟
برنامه بهينه سازي سايت مي تواند نتايج كسب و كار را به شدت تغيير دهد اما اين برنامه بايد در دوره هاي زماني سه ماهه و شش ماهه و يك ساله باشد و مدام تغييرات را اعمال كنيد. در ادامه نمونه اي از نتايجي كه وبين سئو با كمك به كسب و كارهاي كوچك و متوسط كسب كرده را مي بينيم.

اهداف بهينه سازي وب سايت
هدف شماره 1 بهينه سازي وب سايت، افزايش نتايج كسب و كار است. در بيشتر موارد، اين به معناي افزايش سرنخ هاي با كيفيت بالا يا فروش مستقيم از وب سايت است. اما رسيدن به آن بازي يك فرآيند گام به گام است. اول، مردم بايد شما را پيدا كنند. سپس، آنها بايد وب سايت شما را با كمترين اتلاف بررسي كنند تا به آن هدف نهايي برسند.

اين به معناي تكيه بر چند تكنيك اثبات شده بهينه سازي وب سايت است:
ديد ارگانيك و ترافيك را هدايت كنيد. بيشتر وب‌سايت‌هاي بهينه‌سازي شده، بيشترين سهم ترافيك را به خود اختصاص داده‌اند. جستجوي آنلاين به سادگي نحوه جستجوي خريداران براي اطلاعات است و شما مي خواهيد خريداران خود را در جايي كه هستند ملاقات كنيد.
مثل يك خريدار فكر كنيد. شما هر روز از وب سايت ها براي تصميم گيري خريد خود استفاده مي كنيد. اگر در وب سايت خود به چيزي برخورد كرديد كه احساس عجيبي يا بدتر از آن هرزنامه است، احتمالاً براي بازديدكنندگان شما چنين احساسي دارد. مشخص كنيد چه چيزي خاموش است و آن را برطرف كنيد.

طراحي سايت براي فروشگاه اينترنتي كسب وكار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۳:۵۳ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

سه مرحله اساسي سئو سايت

سه مرحله اساسي سئو سايت
1- سئو تكنيكال يا سورس سايت
كاسه سوپ سئو همان موارد فني و سورس كدهاي سايت است كه به سئو تكنيكال نيز معروف است. اگر شما كاسه مناسبي نداشته باشيد در اصل سئو معنايي ندارد و اصلا به چشيدن طعم سوپ از سمت كاربر نمي رسد. پس مهم ترين بخش سئو سايت همان بهينه سازي سورس سايت است.

2- محتواي باكيفيت
سوپ نشان دهنده محتواي وب سايت شما است

محتواي بي كيفيت = سوپ بي مزه بدون مشتري، به همين سادگي

3- كيفيت بكلينك ها
ادويه و چاشني هاي مورد نياز سوپ سئو اعتبار وب سايت شما را افزايش مي دهد و اين ادويه ها همان بكلينك ها هستند. پس هميشه يادتان باشد كه سوپ بدون ادويه و چاشني عشق مزه اي ندارد و چون مزه ندارد پس اعتباري هم بين مردم پيدا نمي كند.

براي رسيدن به اين سه اصل مهم در سئو سايت بايد موارد زير را رعايت كنيد:

معماري، پيوندها و محتواهاي سايت
در واقع، بدون معماري اصولي سايت، محتواي منحصربه‌فرد و مجموعه‌اي از لينك‌هاي ورودي با كيفيت، حتي نمي‌توانيد در نتايج حضور داشته باشيد.

در مورد اصول اوليه سئو به عنوان يك رقابت مقدماتي نگاه كنيد كه بايد برنده شويد تا ثابت كنيد كه شايسته سهميه حضور در المپيك هستيد؛ يا حتي بازي را انجام دهيد. اگر نتوانيد اين اصول اوليه را رعايت كنيد، احتمالاً واجد شرايط بررسي بيشتر در ذهن موتورهاي جستجو مخصوصا گوگل نخواهيد بود.

محتواي 10 برابري يا 10X
نكات مهم محتواي 10 برابري:

محتواي 10 برابر بهتر از هدف جستجو در نتايج

هدف مخاطب از جستجو بسيار مهم است

بهترين تجربه كاربري و رابط كاربري محتوا در بين 10 نتيجه اول

محتواي كاملا مستند و قابل اعتماد

حل مشكل و مقايسه بين محتواها و سوالات كاربران

انتخاب بهترين نوع ارائه محتوا

رسيدن كاربر به نتيجه در كمترين زمان ممكن(10 برابر كمتر از رقبا)

شركت در دوره تخصصي آموزش بهينه سازي سايت و بهينه سازي سورس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۰:۴۸ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

آمارهاي نويد بخش از ديجيكالا

آمارهاي نويد بخش از ديجيكالا
قبل از اينكه آمارها را بررسي كنيم به شما بگويم دليل اينكه بيشتر از ديجيكالا صحبت ميكنم اين است كه كسب و كار موفق ايراني است و مي تواند الگوي خوبي براي ما باشد.

اگر از روايت هاي شيرين گذر كنيم، متوجه مي شويم كه الگوي رفتاري كاربران اينترنتي در خريد و فروش آنلاين و ماركت پليس ديجيكالا نكات جذابي را از تشنگي فضاي ديجيتال ايران به مي گويد.

بريم سراغ آمار هاي شگفت انگيز ديجيكالا:
حضور ۲۴۹هزار فروشنده در بستر ماركت‌پليس ديجي‌كالا

حضور بيش از ۳۴۰۰‌نفر، فروشنده محصولات بومي محلي

بيش از ۳۹ميليون بازديد يكتاي ماهانه

ظرفيت پردازش روزانه بيش از ۹۶۰هزار كالا

بيش از ۷ميليون و ۵۰۰‌هزار تنوع كالايي در ديجي‌كالا

 ديجيكالا مسئله كتابخواني هم برايش مهم است!
اگر گزارش سال 1400 ديجيكالا را مطالعه كنيد متوجه يك نكته مهم در مورد كتاب مي شويد. بله كتاب جز پرجستجو ترين عبارات در ديجيكالا بوده است يعني در رتبه دوم!!!

ديجيكالا با رفتاري كه در اكوسيستم داشته توانسته كاربران را به سمت كتابخواني هدايت كند و سهم خود را از اين مسئوليت اجتماعي ادا كند.

كلام آخر؛ محمد نصيري بنيان گذار وبين سئو
خب رسيديم به انتهاي اين محتواي جذاب براي آمار فروش اينترنتي ايران! البته اين آمارها تقريبا سالي يكبار توسط مجموعه هاي خصوصي و دولتي منتشر مي شوند و متاسفانه مرجعي براي بررسي دقيق در بازه هاي زماني كوتاه وجود ندارد. اما همين گزارش ها هم كلي به شما ايده مي دهد. اينكه مثلا كتاب هم مي تواند فروش اينترنتي خوبي داشته باشد و… .

ثبت سفارش براي طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۹:۵۷ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)