آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت

افزونه وردپرس چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

برای استفاده از وردپرس به چه مواردی نیاز داریم؟


خوب ، اکنون به قسمت شیرین و دوست داشتنی کار یعنی نصب وردپرس رسیده ایم. برای شروع کار با وردپرس به یک دامنه و یک میزبان نیاز دارید.

در مقاله "میزبان چیست" در مورد میزبان توضیح دادیم و در مقاله دیگری در مورد بهترین هاست در ایران مشاوره دادیم.

ثبت دامنه مهم نیست ؛ با یک جستجوی ساده خواهید دید که ده ها شرکت در ایران وجود دارند که پس از درخواست در کمتر از چند ساعت این کار را برای شما انجام می دهند. به تحلیل سئو سایت و اینکه به چه مواردی احتیاج داریم. در این زمینه آنالیز وب سایت وبین سئو می تواند بسیار کار راه انداز باشد.

پس از ارائه این دو مورد ، فقط باید فایل قابل نصب آخرین نسخه وردپرس را از سایت رسمی آن بارگیری کرده و مراحل نصب را دنبال کنید.

توجه: دو نسخه وردپرس فارسی و انگلیسی از نظر ویژگی ها و عملکرد تفاوتی ندارند.

وردپرس از سه بخش تشکیل شده است:

قسمت اول را الگو یا پوسته می نامند: همانطور که از نام آن پیداست ، این قسمت مدیریت در الگوی وب سایت ها و وبلاگ ها است که وردپرس به ما اجازه داده است از قالب های آماده استفاده کنیم. در سیستم مدیریت محتوای خود الگوهای مختلفی داشته باشید یا به آن اضافه کنید. افزودن قالب های جدید آماده یکی از مزایای وردپرس است ، فقط باید به انتخاب الگوها برای وردپرس توجه کنیم.


قسمت دوم را ابزارها ، ماژول ها و افزونه ها می نامند: در این قسمت می توانیم با استفاده از ابزارها و ماژول های وردپرس ویژگی هایی را به وب سایت خود اضافه کنیم. به عنوان مثال ، ابزاری را برای نمایش زمان ، آب و هوا و تاریخ مذهبی در سایت و وبلاگ ما قرار دهید. یا ابزاری برای نمایش تبلیغات در سایت خود و نمایش بنرها و عکس های تبلیغاتی قرار دهید. ما همچنین می توانیم این افزونه ها و ابزارها و ماژول ها را افزایش دهیم و آنها را از طراحان آنها بخریم و به cms (سیستم مدیریت محتوا) خود اضافه کنیم.

ابزار دیگری برای آموزش تولید محتوا وبین سئو نیز وجود دارد که با نصب و راه اندازی آن می توانید در تولید پست های مربوط به آموزش تولید محتوا مفید باشند.


قسمت سوم ، بخش مستندات و محتوای وردپرس است: این محتوایی است که در وب سایت و وبلاگ قرار می گیرد و تغییراتی در آن ایجاد می شود ، دسته ها را ایجاد می کند و آنها را گروه بندی می کند و ارتباطی بین محتوای قرار داده شده در وب سایت و یا یک وبلاگ ایجاد می کند ، که در بهینه سازی سایت بسیار به ما کمک کنید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۴:۵۴ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)