خصوصیات یک سئو خوب چیست؟
1- ارائه توصیه های Google و فعالیت SEO سفید
همانطور که در بالا ذکر شد ، SEO حرفه ای کسی است که خدمات SEO را بر اساس توصیه های Google ارائه می دهد و از روش های مغایر با قوانین Google استفاده نمی کند. افرادی که این کار را انجام می دهند نگاه طولانی مدت به پروژه سئو دارند و به مشتری توضیح می دهند که سئو فرآیندی طولانی مدت و طولانی مدت است و در کوتاه مدت نمی توان به نتیجه صحیح و حرفه ای دست یافت.
برخلاف آن افراد ، سئو کارانی که روش های مشکی را اجرا می کنند ، دید طولانی مدت نسبت به مشکل ندارند و پس از کسب رتبه در گوگل با مشتری همکاری طولانی مدت ندارند (زیرا ممکن است سایت مشتری از Google هرزنامه دریافت کند در آینده). بنابراین ، یک SEO خوب و حرفه ای باید به گونه ای عمل کند که همیشه منافع صحیح و بلند مدت مشتری را در نظر بگیرد و بتواند استراتژی SEO را بر این اساس برنامه ریزی و تعیین کند.
2- کلمات کلیدی مناسب و مرتبط را انتخاب کنید
از دیگر ویژگی های یک سئو خوب می توان به نحوه انتخاب کلمات کلیدی اشاره کرد ، سئو خوب شخصی است که به تعداد محدودی از کلمات کلیدی بستگی نداشته باشد و با انجام فعالیت های مناسب در سایت ، سایتی با کلمات کلیدی مختلف ایجاد کند و از شهرت خوبی برخوردار باشد.
برای به دست آوردن یک رتبه خوب در زمینه کاری خود به طوری که سایت در یافتن کلماتی موفق باشد که مخاطبان هدف را به سمت خود سوق دهد و در نهایت میزان بازدید سایت را افزایش دهد. یک SEO حرفه ای همیشه کلمات کلیدی جدیدی را استخراج می کند تا فروش سایت را افزایش دهد و افراد بیشتری را به سایت شما جذب کند.
3- تأکید بر تولید محتوای مناسب و مفید
ویژگی دیگری که سئوکاران خوب و موفق بر آن تأکید می کنند ، محتوای سایت است. علاوه بر اینکه از نظر موتور جستجو بسیار مهم است ، از نظر کاربر نیز از اهمیت برخوردار است و محتوای خوب به سایت این امکان را می دهد که بازدیدکنندگان مستقیم و مناسبی از خود داشته و افراد بیشتری به آن بپیوندند.
به طور مستقیم به سایت مراجعه کنید ایجاد چنین رویدادی در طولانی مدت منجر به ایجاد برند و توسعه وب سایت می شود. یک سایت موفق که بتواند مخاطب را به خود جلب کند ، یک SEO حرفه ای محتوای محتوا را ارزش گذاری می کند و آگاه است که بالا رفتن فقط در Google به افزایش فروش مشتری کمک نمی کند و برای مشتری ارزش ایجاد نمی کند ، بنابراین همچنین تمرکز در بهبود رتبه بندی سایت در گوگل ، به نگه داشتن کاربر در سایت و تبدیل آنها به خریدار نیز اهمیت می دهد.
4- سهولت و راحتی را فدا نکنید.
سئو حرفه ای هرگز قابلیت و سادگی را فدای سئو نمی کند. باید توجه داشت که سئو همه چیز نیست ، یک سایت برای موفقیت به فاکتورهای زیادی احتیاج دارد و کاربرپسندی ، سهولت استفاده و سهولت استفاده از مهمترین موارد است و هرگز نباید فدای سئو شود. درست است که SEO بازدیدهای سایت هدفمند را افزایش می دهد ، اما عدم تجربه کاربری مناسب و محتوای خوب مانع از نتیجه گیری شما در این افزایش می شود.
5- به روزرسانی و انطباق با آخرین متدها و الگوریتم های جدید گوگل
علاوه بر کار بر روی پارامترهای SEO داخلی و خارجی ، SEO حرفه ای همیشه با تجزیه و تحلیل بازار و در نظر گرفتن الگوریتم های جدید Google و با توجه به اینکه SEO یک رقابت بین شما و همکارانتان در Google است ، با تجزیه و تحلیل رقبا و شرایط بازار (درخواست ها و نیازهای کاربران) به روز می شود. ) این شرایط دائماً در حال تغییر است زیرا:
الگوریتم های گوگل در حال تغییر است
رقبای شما در حال تغییر هستند
شرایط بازار و نیازهای مشتری در حال تغییر است
بنابراین ، شما همیشه باید با شرایط و ضوابط فوق آشنا باشید و خود را به روز کنید. سئو خوب به صورت طولانی مدت و مستمر بر روی پروژه های مشتریان خود کار می کند و پس از اتمام پروژه متوقف نمی شود. سئو حرفه ای و قدرتمند از طریق فعالیت طولانی مدت و شناخت ویژگی های مخاطب حاصل می شود و این شرکت در زمینه سئو موفق خواهد بود ، که هدف اصلی آن بهبود سایت از نظر سئو داخلی یعنی ساختار و طراحی سایت و محتوای آن است. و سپس به فکر سئوی خارجی و تبلیغات وب سایت خارجی باشید.
کارشناسان سئو و ابزار تجزیه و تحلیل سایت
یکی از مهمترین وظایف متخصصان سئو استفاده از ابزار تحلیل سایت برای بررسی نتایج بدست آمده از سئو است. در این بخش ، ابزارهای زیر را معرفی خواهیم کرد:
1- Google Analytics: برای متخصصان سئو ، مهارت های استفاده از نرم افزار Google Analytics از شام مهمتر است. این نرم افزار اطلاعات دقیق در مورد کاربران سایت مانند جنسیت ، محل زندگی و غیره و همچنین آمار ترافیک سایت ، زمان نگهداری کاربر ، نرخ تبدیل کاربر به مشتری و ... را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات ورود کاربران به سایت و همچنین صفحاتی را که پس از ورود به سایت بازدید می کنند بررسی و تجزیه و تحلیل کنید.
2- Google page speed insight: با استفاده از این نرم افزار می توانید سرعت بارگذاری وب سایت را اندازه گیری کرده و به کاستی ها پی ببرید ؛ همچنین می توانید از راه حل های ارائه شده توسط نرم افزار برای رفع این نقاط ضعف استفاده کنید.
3- Woorank: وب سایت Woorank مربوط به تجزیه و تحلیل وب سایت است. شما می توانید با وارد کردن لینک سایت در نوار صفحه ، مانند بررسی سلامت سالانه ، تجزیه و تحلیل کاملی از سایت دریافت کنید! در این حالت قسمتهای مختلف سایت بررسی می شود ، قسمتهایی که در شرایط خوبی قرار دارند با رنگ سبز ، قسمتهایی که نیاز به پیشرفت دارند به رنگ نارنجی و قسمتهایی از سایت که به طور کامل استفاده نشده اند با رنگ قرمز نشان داده می شوند. روی قسمتهای مختلف کلیک کنید تا راه حلهای لازم برای رفع نقاط ضعف را بدست آورید.
4. Google Webmaster Tools یکی از مهمترین ابزارهای Google است که توسط هر سئوکار حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار اطلاعاتی درباره پیوندها به وب سایت ، پاسخگویی وب سایت ، پیوندهای داخلی ، جریمه های گوگل ، تجزیه و تحلیل جستجو را در اختیار شما قرار می دهد.
5. Spyfu: سئو حرفه ای ، یک چشم خیره به سئو وب سایت خودش است ؛ همچنین می تواند وب سایت های رقیب را مشاهده کند ؛ وب سایت spyfu می تواند به شما در تجزیه و تحلیل وب سایت های رقیب کمک کند ؛ فقط برای دریافت اطلاعاتی از جمله وارد لینک وب سایت رقیب شوید. کلمات کلیدی طبیعی ، تبلیغات Google ، استراتژی های ایجاد لینک و سایر اطلاعات.
6- افزونه الکسا: رتبه الکسا برای یک وب سایت بسیار مهم است ؛ زیرا اکثر افراد فکر می کنند رتبه الکسای یک وب سایت ملاک بازدید از وب سایت است ؛ رتبه الکسای شما نیز مستقیماً بر روی قیمتی که برای تبلیغات وب سایت می گیرید تأثیر می گذارد ؛ بنابراین ، با افزودن افزونه الکسا در مرورگر ، هر زمان که بخواهید می توانید رتبه بندی وب سایت را بدست آورید.
نتیجه گیری: سئو سایت کیست و وظایف آن چیست؟
SEO علمی انعطاف پذیر و چالش برانگیز است. و برای تبدیل شدن به یک SEO حرفه ای ، جدا از کسب مهارت های SEO و آشنایی با زبان انگلیسی ، باید ویژگی های اخلاقی مانند صبر و استقامت را در خود داشته باشید ، همراه با ابزارهای مختلف مانند Google Page Speed Insights و Plugins توانایی کار کردن مثل الکسا باشید. بنابراین ، اگر به SEO علاقه مند هستید ، با کمی تلاش و پشتکار می توانید به یک SEO حرفه ای تبدیل شوید و آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید.
برچسب: ،