آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت

استفاده از تصاویر چگونه به سئو کمک می کند؟

ربات های گوگل پس از ورود به یک صفحه ، سعی می کنند موضوع آن را درک کرده و بر اساس کیفیت محتوای ارائه شده ، موقعیت آن را در نتایج جستجو تعیین کنند. همانطور که گفتیم ، تصاویر بخش مهمی از محتوای ما هستند. ممکن است فکر کنید وجود تصویر در صفحه کافی است و Google برای درک مفهوم محتوای متنی کافی است. اما شما خیلی اشتباه می کنید!

مایکروسافت ابزاری به نام Computer Vision را معرفی کرد که می تواند محتوا و موضوع تصاویر را درک کند. برای آزمایش توانایی های آن ، ما عکس یکی از دوره های آکادمی وب سیما را با عنوان پیشنهادی "گروهی از افراد در یک اتاق" بارگذاری کردیم.

متن جایگزین ؛ پلی بین تصویر و متن

این ابزار فقط معنای کلی تصویر را می فهمد ، اما در بیشتر موارد نمی تواند رابطه بین تصویر و محتوای صفحه را تشخیص دهد. مهمترین ابزار ارتباطی ما متن است تا تصاویر. به عبارت دیگر ، ما در متن جایگزین به Google خواهیم گفت ؛ افرادی که در این اتاق جمع شده اند چه کار می کنند؟ چرا چنین تصاویری را در مقاله های جستجوگرها بگنجانید؟ توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله متن جایگزین را مطالعه کنید.

 شرح متن (عنوان) ؛ بجز ارسال پیام به کاربر

در بخش "تجربه کاربر" ، تأثیر استفاده از متن در انتقال پیام به کاربران و ایجاد رضایت را دیدیم. فراموش نکنید ، این کلمات همچنین توسط روبات های گوگل قابل تحلیل و تحلیل هستند و آنها نقش مهمی در درک معنای تصاویر و ارتباط آنها با کلمات دارند. ربات های گوگل بسیار هوشمند هستند و حتی می توانند متن را در تصاویر تشخیص دهند!

عجیب اما درست است ؛ اگر عبارتی را که در خود تصویر جاسازی شده است جستجو کنیم ، آن را در قسمت جستجوی تصویر Google مشاهده خواهیم کرد. این ویژگی در حال حاضر برای زبان فارسی فعال است و نمونه های زیادی را می توان از آن دریافت.

وقتی تصاویر مهمتر از کلمات هستند

اگر محتوا وابستگی زیادی به تصویر داشته باشد یا به عبارت دیگر ، با حذف تصویر معنای صفحه تغییر کند ؛ نحوه نمایش آن در نتایج جستجو نیز تغییر خواهد کرد. در این حالت ، Google انتخاب تصویر در صفحه را به کاربر نشان می دهد زیرا این محتوا نقش مهمی در تصمیم کاربر برای ورود به سایت دارد.

دانستن هدف جستجوی کاربر به ما کمک می کند متن و محتوا را متعادل کنیم. به عنوان مثال ، در راه اندازی یک مکان توریستی ، تصویر برای مخاطبان ما بسیار مهم است و بهتر است تا حد امکان تنوع و تعداد تصاویر را افزایش دهیم. اما در یک مطلب خبری یا علمی ، محتوای متنی از اهمیت بیشتری برخوردار است و معنای آن نباید به شدت به تصاویر بستگی داشته باشد.

آخرین کلمه؛ تصاویر برگ برنده شما هستند

با توجه به اهمیت سئو و تأثیر محتوا بر روی آن ، اکثر مشاغل اینترنتی توجه ویژه ای به تولید محتوای خاص و با کیفیت نشان داده اند ، اما هنوز هم اکثر فعالان این حوزه بر روی متن تمرکز کرده و تصاویر خاص و هدفمندی را طراحی می کنند زمان بسیار کمی انجام دادن. توجه به این شکاف محتوایی و تمرکز بر انتشار تصاویر خاص و ارزشمند می تواند برنده ما در این مسابقه باشد.

به یاد داشته باشید که تعداد تصاویر کیفیت مقاله را تعیین نمی کند. توجه به ماهیت مطالب ، انتقال کاربر و ایجاد ارتباط معنایی با محتوا مهمترین مواردی است که باید هنگام انتخاب تصاویر برای یک مقاله در نظر بگیریم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۴:۱۰ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)