بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت

نکات مهم در زمینه طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی می تواند راه بسیار خوبی برای رشد کسب و کار شما باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد نکاتی که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند با شما صحبت کنیم. این موارد در جذب مخاطب بیشتر نیز مفید خواهد بود.

در دنیای امروز، کسب و کارها به دنبال یافتن راهی برای تبلیغات موثر و برقراری ارتباط با مشتریان خود هستند. در بین این روش ها، طراحی سایت ممکن است یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد. طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی باید بر اساس مدل کسب و کار شما باشد و علاوه بر طراحی سایت، خدماتی مانند بهینه سازی سایت می تواند یکی از مهم ترین نیازهای یک کسب و کار آنلاین یا استارت آپ باشد.

اما در این مقاله چه می خواهیم؟ می خواهیم در مورد طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی با شما صحبت کنیم و نکاتی را برای بهبود نتیجه طراحی سایت با شما در میان می گذاریم که قطعا می تواند برای شما مفید باشد.

طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی ممکن است زمان زیادی را نبرد، اما طراحی سایتی که بتواند بازده مناسبی برای کسب و کار شما داشته باشد یکی از چالش هایی است که با آن روبرو خواهید شد. شما در این زمینه امکانات متعددی خواهید داشت اما با توجه به پیچیدگی های دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت شرکتی قصد داریم در ادامه همراه شما باشیم تا بتوانید بهترین گزینه را برای طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت داشته باشید.

سایت فروشگاه شما بر اساس نیازهای شما. . .
نکات مهم در زمینه طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی در واقع می تواند یک شعبه فعال 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل برای کسب و کار شما باشد. در این قسمت قصد داریم شما را با نکات مهم در زمینه طراحی سایت شرکتی آشنا کنیم.به طور کلی اولین چالشی که هنگام طراحی سایت شرکتی با آن مواجه می شوید رقبای شما هستند. شما باید از طریق سایت شرکتی خود به بازار دیجیتال مارکتینگ خدمات و محصولات آنلاین نگاه کنید، به مزایایی که رقبای شما برای تسهیل خدمات در نظر دارند نگاه کنید و سپس طرح کلی از طراحی سایت شرکتی خود داشته باشید. .

در مرحله بعد، باید به دنبال بهبود خدمات ارائه شده توسط سایت تجاری خود نسبت به رقبا باشید و سپس با یک متخصص طراحی سایت تجاری مشورت کنید. مشورت با متخصص در زمینه طراحی سایت شرکتی در زمینه های طراحی، بهینه سازی، تولید محتوا و ... همیشه حائز اهمیت است.

همچنین باید به یاد داشته باشید که پس از طراحی سایت شرکتی، باید از دیدگاه موتور جستجوی گوگل، رتبه سایت خود را پشتیبانی و ارتقا دهید. در واقع پس از طراحی سایت شرکتی و اولین قدم، همیشه باید در طول عمر سایت شرکتی خود اقدامات لازم را برای جذب مخاطب و دریافت بهترین رتبه گوگل انجام دهید. در این راستا در ادامه این مقاله به ارائه راهکارهایی خواهیم پرداخت.

نکات مهم در زمینه طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی از نظر کاربران بسیار متفاوت است، اما زمانی که می خواهیم طراحی سایت فروشگاهی انجام دهیم، در عمل به تمام پارامترهای مورد نیاز در طراحی سایت شرکتی نیاز داریم. در واقع می توان گفت سایت فروشگاهی سایت شرکتی است که امکان خرید مستقیم کالا یا دریافت خدمات را برای مشتریان فراهم کرده است.

برای فروش نیازی به تماس نیست و کاربر می تواند خرید خود را کاملا آنلاین انجام دهد. پس درست مانند طراحی سایت شرکتی، در طراحی سایت فروشگاهی نیز باید مراقب مخاطبان، جامعه هدف و رقبای خود باشید و بر اساس آن راهکاری اساسی برای طراحی سایت فروشگاهی ارائه دهید.

برای این کار به یک متخصص با تجربه در زمینه طراحی و مدیریت سایت نیاز دارید. در کنار تمامی این نکات باید در نظر داشته باشید که طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی فقط ایجاد سایت نیست و مدیریت سایت و سئو بسیار مهم است. در ادامه شما را با نکات مهم در زمینه بهینه سازی سایت آشنا می کنیم.
نکات مهم در زمینه بهینه سازی سایت
زمانی که می خواهید یک وب سایت شرکتی طراحی کنید باید در نظر داشته باشید که وب سایت شما باید همیشه فعال باشد تا مخاطب را جذب کند و بهترین راه برای جذب مخاطب موتور جستجوی گوگل است. در واقع همه کسانی که در دنیای اینترنت به دنبال یک سرویس یا محصول هستند، قبل از انتخاب یک وب سایت، آن را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند و در نتیجه فرصتی طلایی برای همه شرکت ها برای حضور در صفحه اصلی گوگل، بهتر.

در جذب مخاطب همچنین می توانید از موتور جستجوی گوگل، مشتریان بالقوه ای که به دنبال وب سایت های ارائه دهنده خدمات در زمینه شما هستند، وارد این صفحه شوید. برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باید به دو جنبه بهینه سازی سایت خود یعنی بهینه سازی داخلی و خارجی سایت توجه کنید. برای بهینه سازی داخلی، توجه به نکاتی مانند استفاده از تصاویر کوچک در کنار محتوای باکیفیت می تواند یکی از مهم ترین نیازهایی باشد که به شما گفته می شود.

اگر می خواهید برای سئو سایت خود اقدام کنید، توجه به نکاتی مانند بررسی لینک های داخلی و استفاده از لینک های خارجی در کنار ورودی شبکه های اجتماعی می تواند از دیگر نکات طراحی و بهینه سازی سایت شرکتی باشد.

برای اینکه بتوانید سایت شرکتی و فروشگاهی خود را با بهینه سازی سایت خوب طراحی کنید، باید به سئو سایت خود توجه کنید.از آنجایی که خدمات سئو باید به صورت مستمر ارائه شود، باید با کارشناسان بهینه سازی سایت همکاری کنید. برای این کار می توانید یک تیم مرتبط با بهینه سازی سایت و طراحی سایت شرکتی استخدام کنید. البته روش های دیگری نیز برای این منظور وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.
چگونه می توانیم هزینه های طراحی و بهینه سازی سایت شرکتی را کاهش دهیم؟
برای کاهش سئو و هزینه های طراحی سایت شرکتی می توانید از CMS استفاده کنید. این روش برای بهینه سازی و طراحی سایت آسانتر و سریعتر است و همچنین می توانید از این روش برای طراحی سایت شرکت خود از قبل استفاده کنید.

این روش هزینه کمتری نسبت به برنامه نویسی برای شما خواهد داشت، اما به دلیل نیاز به ارتقا و هزینه های اضافی، در نهایت می تواند گزینه ای مقرون به صرفه باشد. مسیر دیگری نیز در این زمینه برای شما وجود دارد که در این زمینه طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی سایت شرکتی به صورت حرفه ای و استفاده از خدمات برون سپاری می باشد.

در واقع با استفاده از این روش می توانید هزینه های خود را کاهش دهید و این کار را در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به استخدام کارشناسان متخصص در زمینه سئو و طراحی سایت شرکتی انجام دهید. این روش در عمل هزینه زیادی نخواهد داشت و شما می توانید عملا تمامی خدمات مربوط به طراحی سایت شرکتی و همچنین بهینه سازی سایت را دریافت کنید.

 

https://fixrank.ir/blog/training-and-store-design-tips/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۲:۳۹ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

اهمیت و نقش رنگ در طراحی سایت چیست؟

اهمیت و نقش رنگ در طراحی سایت چیست؟
وقتی نوبت به طراحی وب سایت شما می رسد، انتخاب پالت رنگ مناسب یکی از مهم ترین تصمیمات طراحی وب سایت است که باید در نظر گرفته شود. رنگ آگاهی برند را تا 80 درصد افزایش می دهد. این بدان معناست که انتخاب یک پالت رنگ برای طراحی وب سایت نه تنها مخاطب شما را جذب می کند، بلکه آن را در ذهن مخاطبان به یاد ماندنی می کند.
انتخاب پالت رنگ مناسب فراتر از داشتن یک وب سایت زیبا است. رنگ تاثیر زیادی بر درک ما دارد و آن را به ابزاری قدرتمند برای افزایش بهره وری یک وب سایت تبدیل می کند. علاوه بر این، رنگ با تأثیر بر طراحی وب سایت، بر درک کلی شما از یک برند تأثیر می گذارد. اگر وب سایت هارمونی رنگی مناسبی نداشته باشد، به راحتی احساس می کنید که نام تجاری نامعتبر و غیرحرفه ای است. و اگر آن سایت خدمات یا فروشگاهی ارائه کرده باشد، در مورد انجام آن احساس ناامنی خواهید کرد و ممکن است خرید را متوقف کنید.

رنگ شناسی و قوانین رنگ در طراحی وب سایت
قوانین نقاشی تحت وب
انتخاب رنگی مانند آبی بسیار آسان خواهد بود. اما باید توجه داشته باشید که برای هر پروژه ای که با مشتری کار می کنید، باید سعی کنید تا حد امکان انتخاب خود را تأیید کنید و فقط بر اساس علاقه خود به این رنگ آن را انتخاب نکنید. در اینجا نکاتی وجود دارد که هنگام انتخاب رنگ باید به آنها توجه کنید:
از آنچه در حال حاضر دارید استفاده کنید: اگر لوگوی رنگی ثابت برای برند خود دارید، این می تواند رنگ شروع شما باشد.
رنگ برند رقابتی: اگر یکی از رقبای اصلی شرکت شما رنگ برند قوی دارد، سعی کنید تا حد امکان از آن در پالت رنگ استفاده نکنید و آن را کپی نکنید.
به مخاطبان هدف خود فکر کنید: رنگ یک وب سایت آموزشی با رنگ فروشگاه لوازم کودک بسیار متفاوت است.همیشه به این فکر کنید که چه کسی از وب سایت شما بازدید می کند و می خواهید چه احساسی داشته باشید.
بازی با کلمات: اگر کلماتی هستند که برای تجارت مشتری شما مهم هستند، آن کلمات می توانند تصوری از رنگ به شما بدهند.
از رنگ های ساده استفاده کنید و در حد متوسط ​​استفاده کنید.
از یک وب سایت پالت رنگ پیشنهادی استفاده کنید: وب سایت های زیادی وجود دارند که می توانید از آنها برای دریافت ایده های الهام گرفته استفاده کنید. مانند دریبل، رنگ دراپ، رنگارنگ، رنگ هگز و …
روانشناسی رنگ در تجارت
رنگ ها بر عناصر مختلف یک وب سایت تأثیر می گذارند: زمینه، منوها، دکمه ها، عنوان ها، متن، پیوندها و تصاویر. رنگ، خواندن صفحات وب را آسان می کند، فروش را تحریک می کند و می تواند در وهله اول بر شناخت برند تأثیر بگذارد. به همین دلیل رنگ ابزار قدرتمندی در طراحی سایت است. و درک روانشناسی رنگ در طراحی وب سایت بسیار مهم است.
وقتی صحبت از رنگ و طراحی وب سایت می شود، تصمیم گیری اشتباه آسان می شود. رایج ترین اشتباهات صفحات وب عبارتند از: استفاده بیش از حد از رنگ، استفاده از رنگ های مکمل متن و پس زمینه، استفاده بیش از حد از رنگ های سرد و گرم. در ادامه مقاله در مورد معنای هر رنگ و کاربرد آن در برندهای مختلف صحبت خواهیم کرد.
منا
رنگ قرمز نشان دهنده احساسات قوی، قدرت و خطر است. این رنگ اغلب برای ایجاد عجله برای خرید و ایجاد هیجان استفاده می شود. این رنگ اغلب در رستوران ها برای غذا، مد، سرگرمی و خدمات اضطراری مناسب است. مارک های محبوبی که از این رنگ استفاده می کنند ممکن است کوکاکولا، KMART، Hاین رنگ نماد اعتماد، دوستی و صلح است. این رنگ در بانک ها استفاده می شود. برندهایی مانند فیس بوک، توییتر و دل نیز از آن استفاده می کنند.
سبز
سبز نماد قدرت، بهره وری، طبیعت و شانس است. این رنگ بر روی شما اثر آرام بخشی دارد که در صنایعی مانند محیط زیست، علم، گردشگری، منابع انسانی و ... کاربرد دارد.
MAVO
زرد نشان دهنده انرژی جوانی، شادابی و امید است. معمولاً برای جلب رضایت مشتری استفاده می شود. هنگام طراحی وب سایت مراقب باشید که زیاد از آن استفاده نکنید زیرا باعث حواس پرتی می شود. برندهایی که از این رنگ استفاده می کنند مک دونالد، هرتز، نشنال جئوگرافیک هستند
نارنجی
رنگ نارنجی نماد صمیمیت، عمل و عشق است. مناسب برای طراحی سایت های تجاری، خودروسازی، فناوری، سرگرمی و سایر وب سایت ها. فروشگاه آمازون از این رنگ در طراحی لوگو استفاده می کند.
4 قانون ترکیب رنگ برای طراحی سایت
اکنون با روانشناسی رنگ ها در طراحی وب سایت آشنا شدیم. ما چهار پالت رنگ استاندارد برای طراحی وب سایت خواهیم داشت. پالت رنگ فرمی است که می توان از آن در طراحی استفاده کرد. در واقع، این پالت ها با هفت چرخ رنگ و کنتراست عرضه می شوند. چرخ رنگ یکی از ابزارهای اساسی طراحی است که رنگ ها را بر اساس آن دورتا مقیاس می چیند و رنگ های متضاد را مکمل می نامند. در تصویر زیر چرخه رنگ را مشاهده می کنید.
روانشناسی رنگ در طراحی سایت! هر آنچه باید در مورد قوانین رنگ آمیزی وب سایت بدانید
1- تک رنگ یا رنگ پایه
رنگ تک رنگ بر پایه یک رنگ پایه تک رنگ است و از رنگ ها و سایه های مختلف با همان رنگ تشکیل شده است.

روانشناسی رنگ در طراحی سایت! هر آنچه باید در مورد قوانین رنگ آمیزی وب سایت بدانید
2- رنگ های مکمل و آنالوگ
یک طرح رنگ مکمل پالتی است که از دو رنگ متضاد بر روی یک چرخه رنگ استفاده می کند که یکنواختی را در سراسر سایت ایجاد می کند بدون اینکه خیلی یکنواخت به نظر برسد.این پالت برای وب سایت هایی مانند ادارات، مدارس، دانشگاه ها، وب سایت های علمی و خبری استفاده می شود.
روانشناسی رنگ در طراحی سایت! هر آنچه باید در مورد قوانین رنگ آمیزی وب سایت بدانید
3- رنگ های شاد و زنده
این رنگ ها می توانند از سایه های مختلف از نوع رنگ مورد نظر استفاده کنند. این رنگ ها رنگ های انتقال دهنده انرژی برای کاربر بوده و بهترین انتخاب برای تبلیغات و توجه هستند.
اصول رنگ سنجی در طراحی سایت
4- رنگ های تیره و روشن
هنگام طراحی وب سایت برای آموزش داخلی و امنیت بهتر است از رنگ های تیره در قسمت کوچکی از سایت استفاده کنید. رنگ مناسبی را برای وب سایت خود با توجه به شرکت خود انتخاب کنید تا برای کاربران شما متفاوت به نظر برسد.
اصول رنگ سنجی در طراحی سایت

رنگ ها و نحوه ایجاد یک پالت رنگ برای یک وب سایت بسیار ساده و گسترده است. در واقع، وقتی صحبت از طراحی رنگ به میان می‌آید، مهم‌ترین چیز این است که تعادل مناسب را برای مطابقت با سایت پیدا کنید. هرچه دانش بیشتری در این زمینه داشته باشید طراحی و رنگ آمیزی بهتری برای وب سایت خود خواهید داشت.

 

click here


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۰:۰۶ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

چگونه یک وب سایت موفق داشته باشیم؟

یک وب سایت می تواند ابزاری عالی برای معرفی خود به جامعه یا بازار کار باشد. در صورت استفاده صحیح می تواند برای شما بسیار سودآور باشد. استفاده از یک وب سایت فقط به معنای جذب مشتریان برای فروش نیست. در این مقاله شما را با چند مرحله اساسی برای ایجاد یک وب سایت موفق آشنا می کنیم.

از کجا شروع کنیم؟
بهترین مکان برای شروع استفاده از خدمات وبلاگ نویسی رایگان است. ممکن است احساس کنید که این کار چندان جالب نیست و سطح کاری پایینی دارد. اما می توانید بدون هیچ دانشی از اسکریپت های آماده، میزبانی وب یا برنامه نویسی رایگان استفاده کنید. این باعث می شود ذهن شما بر روی محتوا متمرکز شود، نه نحوه نگهداری وبلاگ، که بهترین زمان برای کار بر روی نوشته شماست. به علاوه، شما از شر درهم و برهمی که به آن نیاز ندارید خلاص خواهید شد.
هنگامی که ترافیک وبلاگ شما به میزان قابل توجهی افزایش یافت و آماده ارتقا به دامنه خود هستید، می توانید به راحتی مخاطبین خود را از ترافیک خود مطلع کرده و وب سایت خود را با انتشار یک پست وبلاگ راه اندازی کنید.

به روز رسانی های منظم

وبلاگ یا وب سایت باید به طور منظم به روز شود و دوره به روز رسانی نباید خیلی طولانی باشد. به عنوان مثال، شما باید وبلاگ خود را هر روز یا یک روز در میان به روز کنید. اما دلیل این اجبار چیست؟ زمانی که وبلاگ خود را به طور منظم به روز کنید و همچنین مخاطبان شما از عملکرد شما راضی خواهند بود و در صورت افزایش کیفیت محتوا، ترافیک سایت شما افزایش می یابد.
نتیجه مثبت دیگر این است که موتورهای جستجو بیشتر به شما لینک می دهند و رتبه وب سایت شما افزایش می یابد، اما اگر به روز رسانی غیر متعارف باشد (یعنی به طور منظم روزهای دیگر را به جز تعطیلات به روز نمی کنید).) باعث کاهش رتبه وبلاگ شما می شود و ترافیک بالای خود را از دست خواهید داد.

ترافیک

ترافیک وب سایت یکی از مهمترین مسائل وب سایت است. یکی از مهم ترین راه های افزایش بازدید وب سایت، افزایش کیفیت محتوای وب سایت است. اما باید اعتراف کنیم که محتوا بسیار خوب است، اما بدون ارائه وب سایت، زمان زیادی طول می کشد تا ترافیک افزایش یابد. بنابراین برای ارائه وب سایت باید از روش هایی استفاده کنید.
این روش ها عبارتند از: تبلیغات رایگان و پولی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی موتورهای جستجو، استفاده از RSS و مشترکین برای دریافت اعلان های ایمیلی به روز رسانی وب سایت. اگر مقاله برای شما واضح نیست، می توانید آن را در قسمت نظرات مطرح کنید.

ردیابی وضعیت وب سایت

شما باید آمار بازدیدکنندگان خود را با دقت و حرفه ای بررسی کنید. باید کلمات کلیدی که موتورهای جستجو به شما لینک کرده اند را بررسی کنید و ببینید چه کارهایی را درست و چه کارهایی را اشتباه انجام داده اید و اقدامات لازم را برای افزایش بازدید انجام دهید. هنگام تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت، باید به کلمات کلیدی، ردیابی اطلاعات ارجاع، اطلاعات موتورهای جستجو، بک لینک ها و بازدیدکنندگان منحصر به فرد توجه کنید.
مطمئن شوید که آماری که استفاده می کنید خوب است و اطلاعات دقیقی به شما می دهد.
گوگل بهترین ابزار برای وب مسترها برای بررسی کلمات کلیدی ورودی از گوگل است. و اگر سیستم مدیریت محتوای شما وردپرس است


سعی کنید محتوای چند رسانه ای خود را در وب سایت قرار دهید. می توانید هر هفته یکی از مقالات خود را به صورت ویدئویی منتشر کنید. اما در هنگام انتشار این ویدیو باید به چند نکته توجه کنید؛ سعی کنید ویدیو خود را در شبکه هایی مانند آپارات در کانالی که برای وب سایت خود ایجاد کرده اید قرار دهید و سپس کد ویدیو را در وب سایت خود قرار دهید، به این ترتیب شما افرادی که ویدیو خود را در آپارات با وب تماشا می کنید.

سایت و کمک به افزایش ترافیک وب سایت.همچنین می توانید از تصاویر جذابی در پست های خود استفاده کنید که باعث می شود افراد از وب سایت شما احساس رضایت کنند.
در مطالعه ای که در این مورد انجام دادیم، عده ای عنوان کردند که یکی از دلایل مراجعه به وب سایت، دیدن تصاویری از مطالب است که نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

با بازدیدکنندگان تعامل داشته باشید

یکی از مواردی که به شما کمک می کند ترافیک خود را از دست ندهید، کمک به افزایش آن است. با بازدیدکنندگان تعامل داشته باشید. هنگامی که یک بازدید کننده در یک وب سایت سوالی می پرسد، نویسنده قطعا پاسخ خواهد داد. علاوه بر این، شما باید به نظر بازدید کننده احترام بگذارید.
در بسیاری از سایت ها اینطور نیست و وقتی بازدیدکننده از نویسنده تشکر می کند، نویسنده پاسخی نمی دهد. در عوض، اگر به او پاسخ دهید، علاوه بر اینکه به او کمک می‌کنید نظرش را دوباره ببیند، به وب‌سایت شما بازخواهد گشت. این باعث می شود که فرد احساس کند نظر او در نظر گرفته شده است و این دلیلی است که فرد در آینده از وب سایت شما بازدید کند.
کسب درآمد کنید
اکثر وب سایت ها اهدافی دارند، اما چه زمانی شروع می کنید؟ آیا باید بیلبوردها را زود تشخیص دهیم و قیمت گذاری کنیم؟ زمانی که ترافیک وب سایت شما در حال افزایش است و نرخ رشد شما خوب است، می توانید با تبلیغات متنی درآمد کسب کنید.
اما زمانی که وب سایت شما هنوز در مراحل ابتدایی است، بهتر است روی محتوا و نگهداری آن تمرکز کنید تا اینکه به کسب درآمد از آن فکر کنید.
شما یک حرفه ای هستید!
هنگامی که یک وبلاگ نویس حرفه ای هستید، وقت آن است که وب سایت خود را راه اندازی کنید.
برای هدایت یک وب سایت بهتر است از دوستان وبلاگ نویس خود کمک بگیرید و وب سایت خود را به صورت گروهی هدایت کنید.نویسندگان بیشتر به معنای تبلیغات بیشتر است.
از آنجا که هر نویسنده به علایق شخصی خود فکر می کند و دوست دارد عملکرد فعالیت خود را به دیگران نشان دهد، باعث افزایش بازدید وب سایت می شود. همچنین پیشنهاد می کنیم نویسندگان وب سایت تجربیات خود را در جلسات به اشتراک بگذارند و سعی کنند دانش جمعی خود را با کمک دیگران بهبود بخشند.
در سطح بالاتر، می توانید جلسات مشترکی را با سایر وب سایت ها برگزار کنید و به بهبود هر دو وب سایت کمک کنید. مراقب باشید با این نظر که سایر وب سایت ها رقبای شما هستند پیش نروید. بلکه باید در کنار دیگران برای پیشرفت خود و آنها فکر کنید که باعث افزایش سطح کیفی وبلاگ نویسی در ایران می شود.

https://mokhatab.org/how-to-have-a-professional-training-site/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۲:۲۰ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

نقش سایت در رشد کسب و کار، اهمیت کسب و کار اینترنتی، تاثیر وب سایت در افزایش درآمد اینترنتی

برخی از کاربران بر این باورند که با حضور شبکه های اجتماعی پرطرفدار و پیام رسان های موبایلی و فعالیت در آنها، نقش سایت در رشد کسب و کار اینترنتی کاهش یافته و یا نیازی به وب سایت برای کسب درآمد در اینترنت و بسترهای اجتماعی نیست. از این نیاز را برآورده کرده اند. بر خلاف این نظر، برخی معتقدند با وجود جایگاه شبکه های اجتماعی، شرکت ها برای رشد و توسعه نیاز مبرمی به یک وب سایت دارند.

به گفته این افراد هیچ چیز نمی تواند مانند وب سایت بر رشد و توسعه کسب و کار تأثیر بگذارد و راه اندازی یک وب سایت برای علامت گذاری و ادامه کسب درآمد در اینترنت همچنان ضروری و حتی حیاتی است. در این مقاله سایت کسب درآمد به اهمیت و نقش سایت در رشد کسب و کار اینترنتی و همچنین تاثیر آن بر برند می پردازد.

نقش سایت در رشد کسب و کار در اینترنت
این مقاله دو سوال کلیدی را مطرح می کند: چرا داشتن یک وب سایت برای کسب و کار اینترنتی مهم است؟ و نقش سایت در رشد کسب و کار چیست؟ دارم شروع میکنم بر اساس شواهد موجود، نقش وب سایت در کسب و کار اینترنتی و توسعه آن بسیار مهم و حیاتی است. اگر کسب و کار اینترنتی دارید اما وب سایت اختصاصی ندارید، باید بدانید که بسیاری از فرصت های عالی برای کسب درآمد آنلاین را از دست خواهید داد.

به خاطر داشته باشید که نقش وب سایت در تجارت آنلاین با اجرای بسیاری از استراتژی های بازاریابی مختلف برای رشد و توسعه کسب و کار تعیین می شود. وب سایت ها یکی از بهترین ابزارها برای دسترسی مشتریان به محصولات و خدمات شما هستند و اگر وب سایت نداشته باشید ممکن است ضررهای زیادی را در کسب و کار خود مشاهده کنید.

اهمیت و نقش سایت در رشد کسب و کار به حدی است که امروزه هر مدیر و کارفرمایی برای پیشرفت کسب و کار خود وب سایتی طراحی کرده است.با توجه به ویژگی هایی که یک وب سایت در اختیار شما قرار می دهد، آنها را نمی توان در هیچ بستر اینترنتی دیگری ارائه کرد.

البته شرکت‌های زیادی هستند که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند که بدون داشتن وب‌سایت و کاملاً رایگان درآمد زیادی کسب می‌کنند، اما هیچ شبکه اجتماعی نمی‌تواند جایگزین وب‌سایت شود. دلایل زیادی برای داشتن یک وب سایت کسب و کار آنلاین وجود دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

1- دسترسی دائمی به مشتریان
فرض کنید می خواهید محصول خاصی را بخرید و کارهای لازم برای رفتن به فروشگاه برای خرید آن را انجام می دهید. اما به محض ورود می بینید که فروشگاه بسته است. در این صورت قطعا احساس بدی خواهید داشت و می توانید محصول مورد نیاز خود را از فروشگاه دیگری خریداری کنید.

اگر می خواهید مشتریان بیشتری را در اینترنت جذب کنید، بهتر است همیشه در دسترس باشید. اما در دسترس بودن دائمی امکان پذیر نیست مگر اینکه یک وب سایت داشته باشید. از آنجایی که وب سایت در هر زمان و هر مکان در دسترس مشتریان است، می توانند از فروشگاه شما در خانه، روی مبل یا تخت خود بازدید کنند و محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

در واقع وب سایت یکی از بهترین ابزارهایی است که در کسب و کار اینترنتی به آن نیاز دارید. زیرا از طریق سایت به راحتی می توانید با کاربران و مشتریان در تعامل باشید. شما به راحتی می توانید آنها را بازاریابی کنید و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

هر زمان که بخواهید می توانید از طریق سایت با کاربران خود در ارتباط باشید.می توانید هر زمان که خواستید از آنها دعوت کنید تا از سایت و محصولات شما بازدید کنند. با ارسال ایمیل به آنها می توانید پیشنهادات ویژه ای ارائه دهید و در مدت زمان کوتاهی فروش ده ها میلیونی داشته باشید.

2- ویژگی های منحصر به فرد وب سایت
ویژگی هایی که بخشی از این گوشی هستند حداقل می توان گفت بسیار پیچیده هستند. داشتن یک سایت می تواند همه چیز را به صورت خودکار و خودکار انجام دهد. از عضویت در سایت گرفته تا فرآیند خرید در سایت. همه چیز به دلخواه شما انجام می شود. ارائه این ویژگی های منحصر به فرد نیاز و اهمیت سایت برای کسب درآمد آنلاین را بیشتر نشان می دهد.

3- برند
موفق ترین برندها در اینترنت دارای وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین هستند. حتی می توان بیان کرد که بدون سایت برند امکان پذیر نیست و اصلا به درد نمی خورد. شما می توانید از طریق سایت خود علامت گذاری کنید. هر چیزی که در سایت شما منتشر می شود یا هر سرویس یا محصولی که ارائه می دهید، برند شما را تبلیغ می کند.

در واقع یکی از تکنیک های برندسازی اینترنتی را می توان طراحی وب سایت و سئو دانست. وقتی آنلاین هستید و توسط مخاطبانتان دیده می شود، به رشد برند یا سازمان خود کمک می کنید.

4- سرمایه گذاری بلند مدت
در واقع می توان گفت سرمایه هر کسب و کار اینترنتی، وب سایت آن است. با گذشت زمان یک سایت، قدرت و اهمیت آن افزایش می یابد. البته با گذشت زمان بر تعداد کاربران شما افزوده می شود و این به نفع شماست.

از طرف دیگر، هر چیزی که در سایت شما کار می کند به نفع شماست. هم از نظر سنی در زمینه کاری شما و هم از نظر موقعیت در گوگل. فراموش نکنید که گوگل همیشه سر جای شما می ماند و این دقیقا همان سرمایه گذاری برای شماست.5- گوگل و موتورهای جستجو
وقتی سایت خود را برای گوگل و سایر موتورهای جستجو بهینه می کنید، می توانید کاربران و مشتریان هدفمند را جذب کنید، این رقابت و جنگ کسب و کار اینترنتی امروز است. هر کسب و کاری سعی می کند بهترین موقعیت را در گوگل کسب کند. هیچ منبعی بهتر از گوگل نمی تواند افرادی را که واقعاً به دنبال کسب و کار شما هستند به سایت شما هدایت کند.

این در صورتی است که هرگز نمی توانید بدون داشتن سایت از گوگل استفاده کنید. اگر کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام دارید، هرگز نباید به گوگل فکر کنید. زیرا نمی توانید روی آن سرمایه گذاری کنید و از طریق آن مخاطبان خود را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید. همچنین اهمیت وب سایت با وجود تلگرام و اینستاگرام هرگز کاهش نمی یابد.

6- سودآوری وب سایت
طراحی سایت هزینه زیادی ندارد، اما می تواند مشتریان و فروش را تا حد زیادی افزایش دهد. همچنین در صورت پیشرفت در فروش آنلاین، می توانید فروشگاه فیزیکی خود را ببندید و تمام وقت و انرژی خود را به وب سایت اختصاص دهید. هزینه ها و هزینه های راه اندازی یک وب سایت بسیار کمتر از یک فروشگاه سنتی و واقعی است.

7- گسترش بازار
نقش سایت در رشد کسب و کار اینترنتی را باید در گسترش بازار بر اساس محدودیت های جغرافیایی جستجو کرد. زیرا طراحی وب سایت به شما این امکان را می دهد که بازار خود را گسترش دهید و با شکستن مرزهای جغرافیایی و جذب مشتری از نقاط مختلف، فروش محصولات خود را به صورت آنلاین و به کسانی که به اینترنت دسترسی دارند، آغاز کنید.

8- راحتی مشتری
مشتریان می توانند بدون صرف وقت و هزینه و در منزل از وب سایت خرید کنند و اگر تجربه خوبی از این خرید داشته باشند مشتریان دائمی و وفادار شما خواهند شد.البته ممکن است برخی افراد علاقه مند به خرید حضوری باشند، این افراد نیز می توانند قبل از مراجعه به فروشگاه، محصولات موجود در وب سایت شما را مشاهده کنند و سپس برای خرید به فروشگاه شما مراجعه کنند.

9- افزایش اعتبار
زمانی که مردم می خواهند محصول یا خدماتی را بخرند، به احتمال زیاد ابتدا در اینترنت جستجو می کنند و در نتیجه اعتماد بیشتری به شرکت هایی که وب سایت دارند جلب می کنند. شما می توانید اطلاعات کافی در مورد نوع فعالیت، محصولات و خدمات و نحوه ارائه آنها در وب سایت خود قرار دهید تا اعتبار خود را نزد مخاطبان افزایش دهید.

10. نامحدود باشید
هیچ محدودیت فروشگاهی واقعی وجود ندارد، به خصوص محدودیت سایت در فروشگاه برای وب سایت های فروشگاهی. به عبارت دیگر، هنگامی که یک فروشگاه آجر و ملات را از مکانی به مکان دیگر منتقل می کنید، ممکن است تعدادی از مشتریان خود را که در نزدیکی فروشگاه زندگی می کردند از دست بدهید. اما یک وب سایت همیشه ثابت است و مشتریان بالقوه هرگز تغییر نخواهند کرد.

https://kasbokarnews.ir/1401/03/29/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۴:۲۵ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

چگونه برای کودکان کتاب بخوانیم؟

کارشناسان فرهنگی ما در ثناکتاب همیشه دغدغه این را داشته اند که فرهنگ برتر کتاب خواندن را از کودکی و خردسالی رواج بدهند و این دغدغه در کنار مسائل و مشکلات والیدن در یافتن کتاب لایق کودک شان، ما را بر این داشت تا وارد این حوزه خطیر بشویم.

تا با روایت های به زبان کودکی مسائلی مهم و تاثیر گذار را به آن ها آموش دهیم. مانند کتاب رنگ آمیزی کودکان که این روزها به یک دانش جدید در زمینه یادگیری تبدیل شده است.

والدین نیز خود به عنوان الگوی فرزندشان باید از اهمیت خواندن در طول روز آگاهی داشته باشند زیرا که بهترین سرمشق هستند و کودکان هر آن چه را که ببینند یاد می گیرند.

پس قبل به شما والدین گرامی در حیطه کتاب روانشناسی را پیشنهاد می کنیم. خرید کتاب کودک ثناکتاب از فروشگاه های خرید کتاب آنلاین مانند شهرکتاب آنلاین، دیجیکالا، sanaketab و ایران کتاب. خرید کتاب آنلاین (sanaketab.com)

چگونه برای کودکان کتاب بخوانیم؟
خوب، شما می دانید که بچه ها عادت به پرسیدن و دویدن بین کلمات دارند، بنابراین; در حین خواندن کتاب اجازه دهید بچه ها صحبت کنند و سوال بپرسند و اگر قسمتی را متوجه نشدند به آنها بگویید حتما از من بپرسید.

کودکان معمولا از شنیدن داستان ها و داستان های تکراری خسته نمی شوند و تمایل و علاقه به شنیدن دوباره داستان های تکراری دارند. کتاب کودک ثناکتاب بهترین راه برای دوستی کودک با کتاب خوانی است.

بنابراین دفعه بعد از او بخواهید داستان را آن طور که می خواهد تعریف کند. این داستان کودکانه فواید زیادی برای شما دارد:

حافظه را تقویت می کند
همچنین قدرت تکلم را افزایش می دهد.
همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس کودکان می شود.
یاد بگیرید که با کلمات و زبان بدن ارتباط برقرار کنید.
همچنین تمرین بسیار خوبی است که سعی کنید احساسات داستان و شخصیت ها را با کلمات و حالات چهره نشان دهید.

برای مثال، بیان اخم کردن، لبخند زدن، ترس و همدلی و همچنین معنای این احساسات را بیاموزید.

همچنین مهارت های ارتباطی را در کنار مزایای دیگری که ذکر کردیم را آموزش می دهد.

این سن از کودکی پایه و اساس شکل گیری شخصیت است و همین سال هاست که پایه موفقیت در بزرگسالی بوده است.

اما بسیاری از خانواده ها از دو سالگی قصه گفتن را فراموش می کنند و برنامه خاصی برای از دست دادن سال های طلایی ندارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۲:۳۸ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

مقایسه و بررسی ویژگی ارزان ترین سایت های فروشگاه اینترنتی لباس زنانه ایران

تو این چند سال اخیر مخصوصا از سال 98 که کرونا اومد و همه چیز رو تغییر داد دیگه واقعا بهتر بود که لباس زیر رو هم اینترنتی خرید کنیم. اما خب یسری از این سایتا تخصصی روی لباس زیر زنانه و مردانه کار میکردن یسریاشونم نه همه چیز فروش بودن حالا لباس زیرم داشتن.

اما بریم سراغ اینکه چه ویژگی هایی باید یه فروشگاه اینترنتی لباس زیر درست و درمون باید داشته باشه!

داشتن تمام لباس زیرهای زنانه

ببینید یه فروشگاه خوب اینترنتی لباس زیر باید تمام لباس زیرها رو داشته باشه. مثل شورت زنانه، شورت لامبادا، نمیدونم سوتین، ست کامل زنانه، لباس خواب و... . اگر فقط روی یه بخش کار کنه چی میشه باید برای خرید چیزای دیگه کلی بازم بگردید تا فروشگاه دیگه ای رو پیدا کنید.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۵:۱۹ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

بهبود رتبه الکسا در کمتر از 10 روز

کمپین بهبود رتبه الکسا [تضمینی]

کسب رتبه "الف" و برتر Alexa در شبکه افزایش بازدید و تبادل ترافیک شیک رنک فراهم شد.

ارتقا رتبه سایت دیگر مانند گذشته با صرفا چند تبلیغ یا دریافت ترافیک و بازدید از تعدادی سایت یا چند شبکه اجتماعی موثر است اما کافی نیست به همین خاطر جای تعجبی نیست که روش های جدید نوین و هدفمند شیک رنک روی کار آمده با سیستمی گسترده بیش از تصورات. چرخه ای از سیستم نمایش سایت ها را در قالب شبکه ایجاد کرده ایم تا بصورت نامحدود سایت ها در این سیستم نمایش داده و بازدید دریافت کنند همین الان میتوانید به این شبکه تکثیر شونده متصل شوید و سایت خود را به زنجیره نمایش میلیون ها صفحه سایت و به کل شبکه اتصال دهید . در کمتر از چند روز شاهد رشد همه جانبه در رتبه سایت خود بویژه "#رتبه_الکسا" خواهید بود . برای درک بیشتر شبکه و پی بردن به گسترگی آن کافیست لینک chicrank.ir/rank را فراخوانی کنید تا صفحات مختلف به هم زنجیر شده سایت ها را در این چرخه گسترده مشاهده نمایید.

ارتقا رنک الکسا

 

سایر ویژگی و قابلیت بسته های کمپین بهبود رتبه الکسا [تضمینی]

  •  قابلیت ثبت آمار و نمایش در پنل اختصاصی
  •  قابلیت مدیریت سایت های کمپین در پنل اختصاصی
  •  قابلیت کسب امتیاز رایگان از نمایش سایت های چرخه در پنل شبکه
  •  قابلیت اختصاص امتیاز دریافتی به سایت ها جهت بازدید بیشتر از چرخه نمایش شبکه
  •  به ازای اختصاص هر 1 امتیاز 1 بازدید دریافتی + بازدید هدیه + بیش از 15 چرخه نمایش رایگان صفحات سایت در شبکه
  •  دریافت بازدید واقعی از شبکه وب سایت ها
  •  دریافت بازدید ارگانیک referral از منابع پربازدید
  •  دریافت بازدید معتبر cpm بصورت Campaign
  •  دریافت بازدید مستقیم Direct - Other - Display بصورت همزمان

راهبرد و مزایای سرویس کمپین بهبود رتبه الکسا [تضمینی]

خرید کمپین بهبود رتبه الکسا [تضمینی]قبل از سفارش کمپین الزامیست از قسمت راهنمای جامع فایل مخصوص سیستم را دانلود و نصب نمایید. این فایل شامل یک پوشه با پسوند zip است که در درون آن نیز صفحات html سبک قرار گرفته است . تمامی صفحات فایل نوایندکس و نوفالو هستند و تاثیر منفی بر روی سئو سایت شما ندارد. کاربران کل شبکه گسترده سیستم تنها از طریق این صفحات از سایت شما دیدن و بازدید می کنند. قرار داشتن کدهای اختصاصی و سبک بودن صفحات باعث می شود که الکسا متوجه تمامی بازدیدها شده و با محاسبه و لحاظ کردن تمامی بازدیدها ، رتبه سایت شما به شکل چشمگیری بهبود پیدا می کند. در هنگام سفارش اولین کمپین یوزر و پسورد اختصاصی شبکه را دریافت خواهید کرد. با ورود به پنل می توانید گزارش آمار سایت خود را در چرخه شبکه مشاهده و مدیریت کرده و یا از چرخه نمایش زنده سایت های شبکه امتیاز رایگان دریافت نمایید. با یوزر و پسورد اختصاصی نیز می توانید قبل از پایان دوره سررسید کمپین خود از نمایش چرخه سایت های شبکه امتیاز رایگان دریافت نمایید و امتیاز کسب شده را به سایت های خود جهت نمایش بیشتر در شبکه اختصاص دهید. (به ازای اختصاص هر 1 امتیاز 1 بازدید و بیش از 15 چرخه نمایش و بازدید رایگان صفحات سایت در شبکه)

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به لینک منبع زیر مراجعه نمایید

https://chicrank.ir/cart.php?gid=2

منبع: شیک رنک


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۰:۰۱ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

معرفی 5 ابزار کاربردی و ضروری مورد نیاز هر مدیر سئو سایت

ابزار جستجو در 100 نتایج گوگل

به طور کلی یکی از قابلیت های بسیار مفیدی که در شیک رنک فراهم گرده است حذف محدودید جستجو در گوگل است.

در حالت عادی جستجوی گوگل فقط 10 نتیجه در صفحه اول گوگل برای کاربران قابل نمایش است اما با روی کار آمدن ابزار مفیدی جستجو در 100 نتایج گوگل که شیک رنک برای شما طراحی نموده است از این پس می توانید تنها با یکبار جستجو به 100 نتایج گوگل دسترسی داشته باشید 100 نتایج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت کامل می توانید مشاهده و استفاده نمایید .

لینک ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار بررسی جایگاه کلمات کلیدی در نتایج گوگل

جایگاه عبارات کلیدی سایت ، با توجه به اهمیت بالای آن جهت بررسی و رصد موقعیت وب سایت در نتایج جستجوی گوگل، وجود ابزاری دقیق و کاربردی و رایگان که بتواند در کوتاه ترین زمان جایگاه و موقعیت عبارات کلیدی سایت را ارائه دهد بیش از گذشته حس می شد، بنابراین با فراهم شدن ابزار رایگان بررسی جایگاه کلمات کلیدی نتایج گوگل در شیک رنک این امکان فراهم گردید است تا با روشی دقیق و شفاف وبمستران و سئو کاران و کارشناسان دیجتال مارکتینگ و سئو و عموم کاربران بتوانند در فاصله چند میلی ثانیه به رصد کلمات سایت خود بپردازند.

لینک ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


ابزار اختصاصی جستجوی Google فارسی در نتایج تبلت

همان طور که می دانید نتایج جستجو گوگل در پلتفرم های مختلف از جمله: موبایل و دسکتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به کمک ابزار اختصاصی جستجو گوگل شیک رنک فقط نتایج تبلت را با 100 صفحه از سایت ها مشاهده خواهید کرد

کاربرد ابزار اختصاصی جستجوی گوگل فارسی در نتایج تبلت
کاربرد های این ابزار برای هیچ وبمستر حرفه ای پوشیده نیست و در اینجا ما تنها به چند کاربرد عمومی آن اشاره خواهیم کرد
1- جستجو در نتایج تبلت به زبان فارسی
2- نمایش 100 نتیجه با 1 بار جستجو
3- بررسی دقیق موقعیت عبارات کلیدی سایت در نتایج تبلت

لینک ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمایش نسخه کش شده وب سایت در گوگل

اگر سایت مورد نظر شما کند است یا سرور سایت پاسخ نمیدهد، می توانید با کمک این ابزار به پیوند ذخیره‌ شده سایت خود در حافظه پنهان گوگل بروید.
ابزار نمایش آخرین نسخه کش شده وب سایت در گوگل کاری از شیک رنک بوده که به شما نشان می دهد که خزنده گوگل آخرین بار، چه موقع از صفحات سایت شما دیدن کرده است و آخرین نسخه صفحات سایت شما را در حافظه و کش داده های خود دارد را به نمایش می گذارد.

لینک ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوی تصاویر در گوگل و یاندکس و بینگ

به کمک ابزار اختصاصی جستجو تصاویر در گوگل - یاندکس - بینگ شیک رنک فقط نتایج تصاویر را با تعداد نامحدود تصویر از تمام صفحات سایت ها مشاهده خواهید کرد

لینک ابزار: https://chicrank.com/img.php


برای مشاهده ابزار های رایگان مفید و کاربردی مورد نیاز دیگر به سایت chicrank.com مراجعه نمایید.

منبع:شیک رنک


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۲:۵۱ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

سرویس های ارتقا رتبه وب سایت مجموعه شیک رنک

شما را به دیدن محصولات سئو و ارتقا رتبه سایت شیک رنک دعوت می کنیم.

افزایش کلیک گوگل ترندینگ

با هر Impressions (جستجو و نمایش) کلید واژه به همراه نام برند کلید واژه های میزبان در گوگل ترند و به لیست پیشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزایای دیگر سرویس خرید کلیک گوگل ترندینگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه کلمات کلیدی اصلی
2 برابر شدن ترافیک و کلیک ارگانیک سایت
ارتقا جایگاه در گوگل
کمک به ارتقا رنک الکسا
قابل ثبت و رهگیری در سرچ کنسول گوگل و ALEXA
●ظرفیت برندینگ که در ذهن مخاطب شکل گرفته و منجر به اعتمادسازی می‌شود. ●اگر می‌خواهید برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،کلیک گوگل ترندینگ از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

خرید کلیک ارگانیک گوگل با نام برند (ترندینگ)


خرید ورودی گوگل

وارد ده صفحه ی آغازی گوگل خواهید شد. اسم برندی که به عنوان کلمه کلیدی استفاده کرده اید در کادر جستجوی موتور جستجو گر گوگل نمایان می گردد، که منجر به کنجکاوی افراد و کلیک های متعدد می شود. افزایش ورودی گوگل ارتقا رتبه سایت ها در صفحه برتر و آغازین گوگل می‌شود. الگوریتم های جدید گوگل همواره به سایت‌هایی که کاربران زیادی به آن ورود می‌کنند بشدت اهمیت می‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندی صفحات خود به نمایش در می‌آورد.
●با گام های ملایم شروع کنید و قدرتمندانه ظاهر شوید.

●قابلیت انتخاب میانگین Dwell Time و زمان حضور کاربر در سایت از 30 تا 250 ثانیه ●قابلیت رایگان اسکرول صفحه و کلیک تصادفی از دیگر صفحات سایت شما ●قابلیت رایگان بازدید بازگشتی و بازدید تصادفی از دیگر صفحات سایت شما ●قابلیت انتخاب نوع دستگاه بازدیدکنندگان ● امکان انتخاب بازدید با IP ایران و خارج ●قابلیت ثبت آمار و نمایش در google analytics و alexa

خرید ورودی گوگل شیک رنک


سفارش رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی جهت لینک سازی بدون ریسک و معرفی محصولات و خدمات سایت در قالب یک متن حداقل 1200 کلمه ای جذاب را منتشر و منعکس می کنند. حال حاضر با توجه به ریسک بالای خرید بک لینک و احتمال جریمه شدن توسط گوگل یکی از بهترین گزینه های دیگر جهت ارتقا جایگاه کلمات وب سایت ها و ایجاد لینک دائمی خرید رپورتاژ آگهی می باشد.​قرار دادن لینک سایت در متن رپورتاژ باعث ارسال سیگنال مثبت از لینک سازی طبیعی به گوگل خواهد شد.

رپورتاژهای کاملا امن طبیعی بوده بصورت Dofollow ●بازدید بالای رپورتاژهای PBN ●پیج رنک و قدرت AUTHORITY بسیار بالای رپورتاژهای PSN

خرید رپورتاژ آگهی شیک رنک


خرید سامانه پیام کوتاه

پنل های پیامک (IPpanel) در سایت شیک رنک خرید پنل پیامکی با کمترین تعرفه ارسال در بین تمامی پنل های پیامک در کشور با امکانات کامل با قابلیت های نامحدود و تحویل اتوماتیک و آنی پنل بلافاصله پس از پرداخت ( برای مشاهده قابلیت های سامانه پیام کوتاه با مراجعه به آدرس sms.chicrank.com و استفاده از نام کاربری و کلمه عبور demo نسخه آزمایشی پنل را مشاهده نمایید. )

●ارسال: تکی - انبوه - تدریجی - منطقه ای کشوری - مشاغل بر اساس استان - بر اساس کد پستی - محله ای - کلمات کلیدی - بر اساس رده سنی و جنسیت - همراه اول با تقسیمات کشوری - دکل های bts - و ارسال از روی نقشه ●قابلیت پاسخگویی خودکار - مسابقه پیامکی - نظرسنجی و قرعه کشی - منشی عضویت - اخطاریه و تبریکات - پیامک یادآوری اقساط ●ارائه رایگان کاملترین وبسرویس و افزونه های پیامکی با راهنمای نصب بر روی سایت ●ارسال پیامک به لیست کامل مشاغل و اصناف کل کشور بصورت رایگان در پنل

خرید پنل پیامکی شیک رنک

لطفا از ادامه این مطلب حتما دیدن کنید

برای سفارش محصولات به سایت شیک رنک مراجعه نمایید .
منبع :chicrank.com


برچسب: ارتقا رنک،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۱:۰۵ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

افزایش بازدید سایت و کلیک گوگل 1 تا 10 دقیقه ارتقا زمان ماندگاری در سایت

سفارش و خرید جستجو و کلیک ارگانیک گوگل تجاری


ویژگی و قابلیت های سرویس/محصول و خدمات:


●هدف این سرویس علاوه بر ارتقا ctr و افزایش رتبه کلمات کلیدی ارتقا فوری Daily Time on Site می باشد

●ارتقا CTR استراتژی موفق، مناسب همه وب‌سایت‌ها

●ارتقا فوری Daily Time on Site استراتژی هدفمند مناسب کلیه بزینس های آنلاین

●تاثیر سریع و نتایج شفاف

●صرفه جویی در زمان و بازگشت سرمایه با نرخ جذب بالای مشتریان جدید

●قابلیت انتخاب نوع آی پی ایرانی یا خارجی

●قابلیت ثبت آمار و نمایش در گوگل سرچ کنسول و Alexa

قابلیت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاری 1 دقیقه تا 10 دقیقه

●فاقد قابلیت جستجو بازگشتی و بازدید صفحات سایت

●فاقد قابلیت اسکرول و کلیک تصادفی در صفحه سایت

راهبرد و مزایای سرویس جستجو و کلیک ارگانیک گوگل تجاری
جستجو و خرید کلیک گوگل تجاری شیک رنک

خرید سرچ و کلیک ارگانیک گوگل نسخه تجاری - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاری ★1 دقیقه تا 10 دقیقه★ - ارتقا فوری Dwell Time - ارتقا فوری Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافیک و کلیک ارگانیک سایت - افزایش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزایش Average CTR تا 100 درصد کسب بهترین نتیجه در Average position - کاهش و بهبود تدریجی رنک الکسا ایران و جهانی - کسب امتیاز از الگوریتم جدید گوگل - در نتیجه ارتقا فوری رتبه سایت و کلمات کلیدی از صفحات پایینی گوگل تا ردیف برتر در Google
جستجو و کلیک ارگانیک گوگل تجاری


صفحه یک گوگل ردیف اول گوگل رویا نیست .

هوش مصنوعی گوگل بر این باور است اگر بازدید کننده مدت زیادی را در سایت سپری کرده است احتمالا محتوای آن صفحه پاسخ گوی نیاز او بوده پس محتوای مفیدی است.

در نتیجه این صفحه شرایط کسب جایگاه بهتری در نتایج گوگل را دارد. Google می داند که CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سایتی CTR پایین تری داشته باشد به طور حتم گزینه مناسبی برای حضور جایگاه نخست و رتبه 1 گوگل نیست و جایگاه خود را از دست میدهد.

با بسته های خرید جستجو گوگل تجاری ctr تک تک کلمات کلیدی سایت خود را منفجر کنید !(99.9% CTR)! (تبدیل رویا به واقعیت) برای اولین بار توسط شیک رنک ممکن شد در گذشته ارتقا CTR بیش از 10 درصد ممکن نبود و همچنان در هیچ سایت و بسته دیگری امکان پذیر نخواهد بود با بسته های ابتدایی آغاز کنید تا به باور این افتخار پی برده سپس انفجار واقعی را در گوگل بصورت حرفه ای برای کلیه کلمات کلیدی سایتتان را رقم بزنید.

فرض کنید در یک بسته کلیک گوگل نسخه تجاری فقط 100 نفر عبارت کلیدی سایت شما را جستجو کنند و 100 کلیک صورت بگیرد نسبت جستجو و نرخ کلیک منجر به افزایش 100% Average CTR می گردد .

این فرایند بکلی به گوگل واکنش مثبت و تعامل بازدید کننده گان نسبت به سایت را با جستجو و کلیک باکیفیت و ارگانیک ثابت می کند و بلعکس اگر نرخ جستجو و کلیک سایتی در نتایج جستجو گوگل ضعیف باشد با افت و کاهش CTR روبرو بوده و جایگاه کلمات کلیدی و سایت تنزل پیدا خواهد کرد.

نکته:

میانگین مدت سپری شدن کاربر در سایت و Dwell Time هر یوزر بعد از لحظه جستجو و کلیک تا لحظه خروج از سایت 1 دقیقه تا 10 دقیقه قابل انتخاب می باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۵:۲۰ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)