بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت

علت کوتاه کردن لینک ها

حتماً تاکنون با لینک های کوتاه شده آشنا باشید لینک‌های بزرگ به خصوص برای کاربرانی که تمایل دارند آدرس لینک صفحات سایت خود را به اشتراک بگذارند، می‌تواند مشکل ‌ساز باشد با کوتاه کردن لینک ها برای کوتاه و ساده شدن لینک جهت به اشتراک گذاری مطالب یا افزودن زیبایی و بسیاری از دلایل دیگر به کاربرد دارد که در ادامه بیشتر آشنا خواهید شد .
 
کوتاه کننده لینک چیست؟
کوتاه کردن لینک سایت یا ایجاد لینک کوتاه یک ابزار کاربردی در شبکه جهانی وب است که در آن یک آدرس و لینک طولانی از سایت می‌تواند به طور قابل ملاحظه ای کوتاه تر شود اما همچنان کاربرد همان لینک طولانی را خواهد داشت بطوری که شما را مستقیما به همان لینک اول و صفحه مورد نظر هدایت کند. این کار با استفاده از یک تغییر مسیر یا redirect کردن صفحه ای که لینک URL طولانی دارد صورت می‌گیرد.
به عنوان مثال، لینک "https://www.google.com/search?q=کوتاه+کننده+لینک+نهان" را می‌توان به این صورت کوتاه کرد: "https://jetl.ir/D"
 
علت کوتاه کردن لینک‌ها چیست؟
 
ظاهر زیباتر
در واقع استفاده از لینک‌های بزرگ و طولانی، ظاهر و جلوه‌ی خوبی ندارد. این ساده‌ترین ابزار و آسان ترین روشی است که می‌توان برای کوتاه کردن لینک‌های طولانی استفاده کرد. و لینک‌های کوتاه خوانایی بیشتری دارند و بخاطر سپاری آنها راحت است چون بسادگی در ذهن کاربر می‌ مانند.
 
محدودیت‌های کاراکتری
یک URL طولانی می‌تواند محدودیت هایی برای ما داشته باشد. برای مثال در شبکه اجتماعی توئیتر شما متن خود را آماده می ‌کنید و تصمیم گرفتید برای اطلاعات بیشتر یک لینک نیز در آن قرار دهید تا مخاطبانتان به بررسی جزییات بیشتری بپردازند اما اگر لینک مد نظر ما طولانی باشد با مشکل محدودیت و زیاد بودن تعداد کاراکترها روبر می شویم. با استفاده از یک کوتاه کننده‌ ی لینک این مشکل بکلی برطرف می‌ گردد.
مثال های دیگر در ارسال پیام کوتاه نیز صدق میکند : هر چه متن پیام ارسال طولانی تر شود هزینه های پیامک بالاتر می‌رود. و امکان ارسال لینک های طولانی هزینه بر خواهد شد به ویژه برای سرویس های اتوماتیک یا ارسال انبوه پیام کوتاه تبلیغاتی در دراز مدت هزینه های بالایی دارد اما با سرویس کوتاه کننده لینک و کوتاه کردن لینک سایت تا حد بسیار زیادی از هزینه های اضافی می‌کند. علاوه بر محدودیت های تعداد کاراکتر و یا هزینه، یک لینک کوتاه جلوه‌ ی بهتری دارد.
 
لینک‌ های بهم ریخته فارسی
اگر تصمیم داشته باشیم یک آدرس که در آن از زبان فارسی استفاده شده باشد را به اشتراک بگذارید، متوجه می‌شوید که تمام حروف فارسی به کارکتر ‌هایی تبدیل شده‌اند که خوانایی ندارند.
علاوه بر عدم خوانایی لینک با مشکل طولانی شدن آن هم روبرو می‌ شوید در این زمان استفاده از ابزار و سرویس کوتاه کننده لینک واقعاً الزامی می شود.
 
کوتاه کردن لینک برای دریافت آمار بازدید
یکی از دلایل بسیار مهمی که باعث می‌شود افراد از کوتاه کردن لینک‌ها استفاده کنند، ارائه ‌ی ابزارهای آماری و تعداد بازدید است. به کمک این ابزار‌ ها می‌توانید بعد از اشتراک‌ گذاری یک لینک متوجه شوید چند نفر از آن لینک بازدید کرده‌اند.
 
معایب استفاده از کوتاه کننده های لینک
ماجرا این است که این سرویس‌ها با معایب و مشکلاتی نیز روبرو هستند. البته کوتاه کردن لینک به خودی خود معایبی یا اشکالی ندارد، اما اتفاقاتی که برای برخی از سرویس‌ها رخ می‌دهد، مد نظر است که باعث شده افرادی نسبت به استفاده از سرویس های کوتاه کننده لینک اعتماد خوبی نداشته باشند. این موارد را اینجا بررسی می‌کنیم.
 
مورد اول: مسدود شدن این سایت‌ ها در ایران
در وب ایران سرویس های کوتاه کننده لینک به رسمیت شناخته نشده اند و تا به حال چندین سایت کوتاه کننده لینک در ایران مسدود و فیلتر شده‌اند که البته دلایل مختلفی می تواند داشته باشد مثلا کوتاه شدن لینک سایت های غیر مجاز و... در واقع فیلتر شدن آن‌ها، باعث می‌شود که لینک ‌هایی که کوتاه شده، دیگر عمل نکند. یکی از بهترین سایت‌هایی که در زمینه کوتاه کردن لینک فعالیت داشت، سایت خارجی با نام بیت‌ لی بود که متأسفانه به دلایل مختلف مسدود شد.
 
مورد دوم: تعطیل شدن این سرویس‌ها
متأسفانه سرویس های کوتاه کننده ی لینک زیادی در ایران بودند که پس از مدتی فعالیت، به دلایل مختلف از دسترس خارج شدند و اکثر سایت‌هایی که در زمینه کوتاه سازی لینک فعالیت می‌کنند، این ادعا را دارند که سرویس‌ های آنها همیشه فعال خواهند بود اما پس از مدت ‌زمانی فعالیت، از دسترس خارج می شوند. سرویس‌های ایرانی زیادی را دیدم که بعد از چند سال تعطیل شدند که البته این موارد طبیعی است چون در ایران به با توجه به رایگان بودن خدمات به این سرویس ها چندان اهمیتی نمی دهند .
 
معرفی 5 سرویس کوتاه کننده لینک برتر ایرانی و معتبر
 

1- سرویس کوتاه کننده لینک جتل

جتل
کوتاه کننده لینک جتل، مخفف (جت لینک) یک هدایت کننده رایگان لینک به سایت مقصد است و کوتاه کننده لینک ها و آدرس های بزرگ و طولانی است.
 
برخی از مزایای کوتاه کننده لینک جتل:
1- لینک های کوتاه شده بصورت دائمی قابل استفاده می باشند.
2- بدون نیاز به ثبت نام لینک های طولانی خود را کوتاه کنید.
3- در سایت ما هیچ پرداختی صورت نمی گیرد و همه خدمات کاملا رایگان است.
4- نگران فراموش کردن لینک های کوتاه شده تان نباشید با درخواست مجدد سیستم ما با استفاده از سابقه کوکی ها مجدد لینک های دائمی و قبلی شما را شناسایی می کند .
5-امکانات نامحدود و کاملا رایگان - لینک‌های دائمی - تولد رسمی کد RQ - نمایش آنلاین بازدید لینک - نمایش لینک های محبوب - بدون ‌نیاز به ثبت‌نام - عدم نمایش تبلیغات مزاحم - نمایش پیش نمایش لینک قبل از هدایت - ثانیه شمار هدایت به لینک مقصد - پشتیبانی 24 ساعته و...
 

2- سرویس کوتاه کننده لینک یون

یون
سرویس کوتاه کننده لینک یون با ارائه امکانات و ابزار های ساده و پیشرفته، اولین و بهترین انتخاب به عنوان یک سرویس لینک کوتاه کن جایگزین گوگل و بیت لی (bitly.com) معرفی میگردد. امکانات مدیریتی پیشرفته، دامنه اختصاصی، آدرس کوتاه شده دلخواه، ارائه گزارش های جامع از بازدید کنندگان در دوره های زمانی مختلف، ارتباط از طریق تلگرام، ربات کوتاه کننده لینک، فرم ساخت یو تی ام (utm)، ارائه API پیشرفته، از جمله امکاناتی است که علاوه بر کوتاه کردن لینک در اختیار کاربران قرار دارد. با استفاده از این سرویس میتوانید لینک های خود را در تمامی شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توییتر، واتساپ و ... کوتاه کنید. با استفاده از API پیشرفته ارائه شده قادر خواهید بود بلاگ ها و وبسایت ها، سامانه های مدیریت محتوا و فروشگاهی نظیر وردپرس، ووکامرس، جوملا و غیره را به سرویس یون متصل نمایید.
 

3- سرویس کوتاه کننده لینک پی لینک

پی لینک
سرویس کوتاه کننده لینک پی لینک ابزاری قدرتمند برای بازاریابی و مارکتینگ است که آدرس‌های طولانی و زشت را به لینک‌های کوتاه زیبا، به یاد ماندنی و قابل پیگیری تبدیل می‌کند. دارای قابلیت‌هایی از جمله لینک‌های کوتاه سفارشی برای برند سازی، داشبورد قدرتمند کاربر پسند، تجزیه و تحلیل دقیق آمار لینک‌ها، API قوی، ساخت کدهای UTM برای ردیابی موفقیت کمپین‌ها، ایجاد QR کد، برنامه افزودنی مرورگرها، دامنه اختصاصی، صفحه انتقال دهنده سفارشی و امکانات پرمیوم دیگر می‌باشد.
سرویس قدرتمند کوتاه کننده لینک‌ پی ‌لینک با قابلیت دامنه اختصاصی همراه با امکان مدیریت لینک‌ها، مشاهده آمار بازدید‌ها، اپلیکیشن کوتاه کننده لینک اندروید، ربات کوتاه کننده لینک تلگرام و امکانات حرفه‌ای دیگر
 

4- سرویس کوتاه کننده لینک نهان

نهان
سرویس کوتاه کننده لینک نهان ظاهرا تازه تاسیس و شروع پرقدرتی داشته است که با ظاهری ساده و نامی زیبا و قابل درک و پشتیبانی پا به این عرصه نهاده است در ادامه به توضیحات آن می پردازیم:
کوتاه کننده لینک نهان، مخفف (نه آن) یک هدایت کننده رایگان لینک به سایت مقصد است و کوتاه کننده لینک ها و آدرس های بزرگ و طولانی است.
برای کوتاه کردن لینک های طولانی خود از سرویس کوتاه کننده لینک نهان استفاده کنید
با کوتاه کننده لینک نهان بصورت رایگان این امکان را دارید آدرسهای بزرگ و طولانی سایت خود را به لینک‌ های کوتاه و بسیار کوچک تبدیل کنید تا به راحتی و بهترین شکل ممکن بتوانید براحتی برای مشتریان و کاربران تان به اشتراک بگذارید.
امکانات نامحدود و کاملا رایگان - لینک‌های دائمی - تولد رسمی کد RQ - نمایش آنلاین بازدید لینک - نمایش لینک های محبوب - بدون ‌نیاز به ثبت‌نام - عدم نمایش تبلیغات مزاحم - نمایش پیش نمایش لینک قبل از هدایت - ثانیه شمار هدایت به لینک مقصد
 

5- سرویس کوتاه کننده لینک b2n.ir

b2n.ir
سرویس کوتاه کننده لینک b2n.ir می‌توانید لینک‌های طولانی را به لینک‌های کوتاه و دلخواه تبدیل کنید تا به راحتی و بهترین شکل از طریق پیامک یا در اینستاگرام و ... به اشتراک بگذارید.
✓ نامحدود و رایگان ✓ لینک‌های دائمی ✓ پایدار و پرسرعت ✓ نمایش آمار لینک ✓ قدیمی و قابل اطمینان ✓ لینک کوتاه دلخواه ✓ بی‌نیاز از ثبت‌نام ✓ عدم نمایش صفحه تبلیغاتی ✓ پشتیبانی پاسخگو
 
امیدواریم از این مقاله نهایت استفاده و لذت را برده باشید .
پایان

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۶:۵۷ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

ورودی گوگل و خرید بک لینک در 1400 ارزان شد

افزایش میزان ورودی ها و بازدید های صفحات وب سایت است که از طریق راهکار های متعددی محقق می شود. به عبارتی دیگر برای این که بتوانید منجر به افزایش کلیک گوگل خود شوید، روش ها و متد های عدیده ای وجود دارند که عمل به آن ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

به طور کلی سفارش ورودی گوگل فرایندی تخصصی است که دارای مباحث و مسائل مختلفی می باشد، یعنی زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که به وسیله ی متخصصین این حوزه اعمال شود. لذا متخصصین به خوبی می دانند وب سایت اینترنتی شما ملزم به انجام چه اقداماتی است تا تعداد بازدید بیشتری داشته باشد و مراجعه کنندگان کثیر تری به خود جلب کند. بنابراین لازم به گفتن است این امر کار هر کسی نیست و باید توسط افراد کاردان انجام گیرد.

چرا کلیک گوگل بخریم؟

پیرو بحث اهمیت خرید کلیک گوگل می خواهیم در این بخش در مورد اهمیت خرید ورودی گوگل گپ بزنیم. در واقع ورودی ها در این موتور جست و جو گر بسیار مهم اند و اکثر کسانی که صاحب وب سایت در این فضا می باشند به دنبال خرید ورودی هستند.

همان طور که می دانید این تعداد بازدید ها، از طرف کاربران است که نشان دهنده ی سطح شناخت جامعه نسبت به وب سایت شماست، این مسئله به قدری مهم است که در جایگاه اول اهداف راه اندازی وب سایت های اینترنتی قرار گرفته. به گونه ای که تمام وب سایت داران به دنبال بهترین راهکار ها برای افزایش آمار بازدید های خود هستند.

برای این که بازدید یک وب سایت به نحو احسن و به صورت کاملاً ارگانیک افزایش یابد، لازم است کلیک یا بازدید و یا ورودی گوگل خریداری شود.

ارائه ی ورودی های استاندارد و حقیقی گوگل از طریق وب سایت های مختلفی انجام می گیرد، از این رو توجه داشته باشید از معتبر ترین ها مانند مجموعه شیک رنک به خرید بپردازید.

مزایای پکیج افزایش ورودی گوگل

وب سایت های متعددی وجود دارند که پکیج افزایش ورودی گوگل را ارائه می دهند، مزایای پکیج افزایش ورودی گوگل به قدری بالاست که در حال حاضر از تقاضا کنندگان متعددی برخوردار است.

اگر می خواهید از مزایای خرید ورودی گوگل مطلع شوید تنها لازم است از خریداران قبلی بپرسید، تا مزایای پر شمار آن را بگویند.

https://backority.ir/images/937902.png

از جمله برخی از بارز ترین مزایای خرید کلیک گوگل عبارتند از:

  • افزایش چشمگیر بازدید کنندگان حقیقی
  • افزایش تعداد مشتری ها
  • افزایش تعاملات در وب سایت
  • نمایش وب سایت در صفحات اول گوگل که می توان آن را به عنوان مهم ترین تاثیر این اقدام معرفی کرد‌.
  • و ...

افزایش ورودی گوگل به روش های طبیعی و مصنوعی

با توجه به داغ بودن بازار افزایش بازدید وب سایت های گوگلی، این فرایند از متد های متعددی برخوردار است که به دو صورت مصنوعی و طبیعی اعمال می شود. پر واضح و مشخص است متد های مصنوعی افزایش بازدید، متد هایی هستند که به وسیله ی افراد کلک باز و منفعت طلب ابداع شده اند، لذا تماماً بی فایده می باشند.

https://backority.ir/images/540423.png

اولین و ضروری ترین اتفاقی که می بایست طی فرایند افزایش ورودی گوگل بیفتد، تشخیص این امر توسط گوگل است؛ یعنی سیستم گوگل به گونه ای می باشد که به راحتی می تواند تغییرات مبنی بر افزایش بازدید های یک وب سایت را تشخیص دهد و به دنبال آن منجر به پیشرفت و بالا تر آمدن وب سایت مربوطه شود. بنابراین با توجه به  هوش بالای گوگل، فرایند نحوه ی تشخیص بازدید کنندگان فِیک از بازدید کنندگان اصلی بسیار آسان است؛ از این رو افزایش ورودی گوگل به روش مصنوعی اقدامی بی فایده و تماماً بی ارزش تلقی می شود.

حتماً از خود می پرسید روش مصنوعی افزایش دهنده ی بازدید کنندگان شامل چه متد هایی می شود؟ برای بیشتر کردن آمار بازدید کنندگان از طریق این روش متد های فراوانی ابداع شده است که یکی از ساده ترین ها که به ذهن هر شخصی می رسد، ورود به وب سایت طی دفعات بالاست. اما لازم است بدانید گوگل به هیچ وجه چنین بازدید هایی را معتبر نمی شناسد، به صورتی که حتی ممکن است در چنین مواقعی وب سایت مربوطه را جریمه کند. البته متد های فراوانی برای این کار وجود دارد که لازم به تاکید است همه ی آن ها برای گوگل قابل تشخیص و شناسایی می باشند، پس هیچ وقت سراغ این متد ها نروید، چرا که جریمه نشدن خیلی بهتر از کم بازدید بودن وب سایت است.

حالا که با ماهیّیت روش های مصنوعی افزایش بازدید آشنا شده اید، نوبت به متد های طبیعی و قانونی می رسد که مورد تایید گوگل هستند. درواقع بازدید از یک وب سایت زمانی از طرف گوگل شناسایی شده و تایید می شود که مراجعه کننده فقط طی چند ثانیه ورود و خروج نکند و در صفحه ی وب سایت از لینک های داخلی استفاده نماید و به طور کلی یک بازدید کننده ی واقعی باشد. همان طور که قبلاً هم گفتیم برای این کار تاثیر گذار ترین اقدام، خرید بازدید گوگلی است؛ لذا کسانی که این خدمات را ارائه می دهند به خوبی می دانند عمل به چه کار هایی باعث بیشتر شدن مراجعه کنندگان وب سایت شما می شود.

از جمله برخی از اقداماتی که توسط این متخصصین ارائه می شود، عبارتند از سئو سازی محتوا، بهینه سازی وب سایت و ... که با توجه به نیاز انواع وب سایت ها متغیر هستند، به این معنا که هر وب سایتی نیازمند اقدام متفاوتی به جهت بیشتر کردن بازدید کننده ها و ورودی ها می باشد که توسط متخصصین این حوزه به راحتی قابل تشخیص و اعمال هستند.

اهمیت ورودی گوگل بر سئو

گوگل دارای حساسیت های بالایی برای بررسی انواع محتوا های درج شده در وب سایت ها می باشد، به نحوی که فقط مطالب استاندارد و مورد قبول خود را منتشر می کند و با توجه به سرچ کاربر نزدیک ترین وب سایت ها پیشنهاد می دهد. این مسئله از برای گوگل به قدری مهم محسوب می شود که حتی لازم است بدانید در بعضی مواقع محتوا هایی که از نظر گوگل غیر اصولی و نامناسب هستند، جریمه می شوند.

در این جاست که اهمیت ورودی گوگل بر سئو مطرح می شود، در حقیقت سئو به محتوا هایی گفته می شود که بر اساس ضوابط و قوانین گوگل نوشته شده باشند؛ از این رو با سفارش ورودی گوگل می توانید محتوای وب سایت خود را سئو سازی کرده و به دنبال آن بازدید کنندگان بیشتری جذب کنید.

  https://backority.ir/images/699941.jpg

خرید بک لینک

اگر در مورد خرید بک لینک اطلاعی ندارید باید به شما بگوییم که یکی از روش های بهبود رتبه ی سئوی وب سایت است، در واقع لینک و انکرتکست سایت شما در وب سایت ها، وبلاگ ها و فرومهای دیگر ثبت می شود و عموما این کار باید در تعداد بالا انجام شود؛ در غیر این صورت بهبود وضعیت وب سایت شما در گوگل و رتبه بندی های دیگر مانند الکسا سخت تر خواهد شد.

برخی سیستم ها اقدام به فروش بک لینک می کنند اما قوانین سئو را رعایت نکرده و وب سایت آن ها پس از مدتی پنالتی و از نتایج گوگل حذف می شود؛ در این باره باید بگوییم که اگر این کار را به شرکتی مطمئن بسپارید بهتر است. زیرا آن ها وقت و هزینه ی شما را یک شبه به باد نمی دهند.

هر چه تعداد بک لینک از وب سایت های با رتبه ی الکسای خوب بهتر باشد قطعا سایت شما رشد بیشتری خواهد داشت و این رشد مانا تر خواهد بود.

  https://backority.ir/images/452802.jpg

فواید خرید بک لینک ایرانی

قطعا هر چه تعداد بک لینک هایی که ثبت می شوند ماندگار تر باشند و پس از مدتی ناگهانی حذف نشوند می تواند تاثیرات بهتری روی وب سایت شما داشته باشد. پیشنهاد می شود ابتدا به خرید های محدود این کار را تست کنید.

بک لینک ها را با فاصله زمانی و جداگانه خریداری کنید. پیشنهادهایی مانند “تبلیغات در 10 سایت با پیج رنک 2 و 3” انتخاب مناسبی نیستند.

ضمن این که شما می توانید بک لینک ها را در صفحه های خاص و پربازدید یک وب سایت سفارش دهید تا تاثیرش بر ربات ها و موتور های ایندکس گوگل بهتر باشد.

در این میان بک لینک های رایگان هستند که در دایرکتوری ها ثبت می شوند، این بک لینک ها ارزش زیادی ندارند و بهتر است از آن ها استفاده نکنید چون مانند خرید بک دائمی کاربردی نیستند و ممکن است حذف شوند.

خرید رپورتاژ

رپرتاژ آگهی یکی از روش های بهبود رتبه سئو در دنیای وب سایت ها است، دستور کار به این صورت است که وب سایت شما نیاز به لینک هایی از سایت های ارزشمند، معتبر و قدیمی خواهد داشت.

یعنی متن های قابل کلیکی که وقتی کاربر روی آن ها کلیک می کند وارد صفحه اصلی وب سایت شما و یا لینکی از آن خواهد شد، ضمن این که اگر فکر می کنید این روش به سئوی شما آسیب میزند و نوعی تقلب است باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید.

در این موارد وقتی نویسنده ی وب سایت متن و پستی را منتشر می کند به معرفی تمام خدمات وب سایت شما خواهد پرداخت و بر اساس این روش لینک هایی به وب سایت شما خواهد داد.

روشی که توضیح داده شد باعث می شود که بک لینک هایی غیرمستقیم و البته قدرتمند به وب سایت شما ایجاد شود و قطعا می تواند سئوی سایت شما را در مدت زمان نسبتا کوتاهی دگرگون کند.

  https://backority.ir/images/778752.jpg

نکاتی درباره خرید تبلیغات رپورتاژ

اولین موردی که در مورد خرید رپورتاژ اهمیت دارد، وب سایت مورد نظر می باشد. بهتر است اگر می خواهید برای اولین بار خرید رپورتاژ را تجربه کنید از سرویس های آنلاین که در قبال سئو به شما خدمات می دهند این کار را انجام دهید.

آن ها متنی را برای شما آماده کرده و سپس بر روی وب سایت های مختلف منتشر می کنند. گاه نیز بهتر است سایت های برتر و رتبه ی 3 رقمی الکسا و پایین تر را برای خرید بک لینک انتخاب کنید.

هر چه رتبه بندی و سن سایت بهتر و بالاتر باشد قطعا تاثیرات بیشتری مشاهده خواهید کرد.

تهیه متن مناسب رپورتاژ شما

هر چه از متن رپورتاژ اختصاصی و بهتری استفاده کنید هم مخاطبان بیشتری را جذب می کنید و هم وب سایت شما بهتر به دیگران معرفی می شود، می دانیم که گوگل نیز دشمن محتوای تکراری است و تا حدی که می توانید متن رپورتاژ خود را به صورت ناب انتخاب کنید و سعی کنید از ابتدا خودتان بنویسید و یا از شرکت های سئو بخواهید رپورتاژی مناسب و هماهنگ با سئو برای شما ایجاد کنند.

امروزه نیز بعد دیگری از رپرتاژ را در فضای اینترنت مشاهده می‌کنیم به گونه ای که یک مقاله در قالب یک پست عادی به یک سایت اضافه می‌شود که درحالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است.

  https://backority.ir/images/70813.jpg

چه تعداد رپورتاژ نیاز داریم؟

بهتر است تعداد رپورتاژ های وب سایت خود را به صورت مرحله ای افزایش دهید، از تعداد کم شروع کنید و بعد از مدتی آن را بیش از پیش کنید، ضمن این که وب سایت ها بهتر است ارتباط موضوعی مناسبی با سایت شما داشته باشند و یا در دسته بندی مربوط به وب سایت شما مطلب رپورتاژ را منتشر کنند.

 

رپرتاژ آگهی در اصل مقاله ای است که شما در رسانه‌های مختلف آن را منتشر می‌کنید. به‌طور حتم در یک مقاله فرصت و مجال بسیاری برای داستان گویی، معرفی برند، ایجاد نیاز در مخاطب و... دارید. بهتر است آن را به صورت حرفه ای بنویسید.

منبع:chicrank.com

1399/12/30


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۵:۵۹ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

الگوریتم گوگل چیست؟ معرفی مهمترین الگوریتم های Google

الگوریتم چیست؟

مفهوم کلی الگوریتم ساده و مختصر است: الگوریتم مجموعه ای از دستورالعمل ها است که به ترتیب اجرا می شود و مسئله خاصی را حل می کند ، هر الگوریتم دارای یک هدف خاص و یک نتیجه خاص است و شروع و پایان آن نیز مشخص است.

الگوریتم گوگل چیست؟

حال ، اگر بخواهیم مفهوم الگوریتم ذکر شده در بالا را فقط برای گوگل بیان کنیم ، می توان خیلی کوتاه و ساده گفت: مجموعه ای از قوانین و دستورالعمل های گوگل که برای طبقه بندی وب سایت ها استفاده می شود الگوریتم Google نامیده می شود.

خزنده های گوگل اطلاعات و محتوای همه وب سایت ها را از طریق اینترنت فهرست بندی و ذخیره می کنند ، و هنگامی که کاربر عبارتی را جستجو می کند ، الگوریتم های گوگل ، طبق دستورالعمل های داده شده از این دنیای بی پایان اطلاعات ، فرار می کنند. ، آنها بهترین و مرتبط ترین نتیجه برای کاربر.

نقش الگوریتم های گوگل چیست؟

وظیفه الگوریتم های گوگل را می توان در لیست زیر خلاصه کرد:

 هر الگوریتم گوگل وظیفه خاصی دارد

الگوریتم های گوگل سرانجام هدف خاصی را دنبال می کنند

سایت های متقلب را شناسایی کرده و آنها را مجازات کنید

سایت های دارای محتوای عالی را در نوار نتایج نشان دهید

معرفی مهمترین الگوریتم های Google

گوگل الگوریتم های زیادی دارد که بسیاری از آنها نام آنها را نمی دانیم یا نمی دانیم ، اما اینها مهمترین الگوریتم های گوگل هستند که هر سئوکار باید با آنها آشنا باشد. در زیر می توانید لیستی از مهمترین الگوریتم های Google را مشاهده کنید:

الگوریتم پاندا

الگوریتم پنگوئن

الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم تازگی مطالب

الگوریتم موبایل دوستانه

الگوریتم رتبه برین

الگوریتم Sandbox

الگوریتم برت

الگوریتم کبوتر

الگوریتم Google Dance

نتیجه

اگر می خواهیم در کار خود بهترین باشیم ، ابتدا باید با اصول و مبانی این کار آشنا شویم ، بنابراین ، به عنوان یک بهینه ساز ، ابتدا باید با اصول گوگل که همان الگوریتم های گوگل است آشنا شویم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۵:۱۶ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

استفاده از تصاویر چگونه به سئو کمک می کند؟

ربات های گوگل پس از ورود به یک صفحه ، سعی می کنند موضوع آن را درک کرده و بر اساس کیفیت محتوای ارائه شده ، موقعیت آن را در نتایج جستجو تعیین کنند. همانطور که گفتیم ، تصاویر بخش مهمی از محتوای ما هستند. ممکن است فکر کنید وجود تصویر در صفحه کافی است و Google برای درک مفهوم محتوای متنی کافی است. اما شما خیلی اشتباه می کنید!

مایکروسافت ابزاری به نام Computer Vision را معرفی کرد که می تواند محتوا و موضوع تصاویر را درک کند. برای آزمایش توانایی های آن ، ما عکس یکی از دوره های آکادمی وب سیما را با عنوان پیشنهادی "گروهی از افراد در یک اتاق" بارگذاری کردیم.

متن جایگزین ؛ پلی بین تصویر و متن

این ابزار فقط معنای کلی تصویر را می فهمد ، اما در بیشتر موارد نمی تواند رابطه بین تصویر و محتوای صفحه را تشخیص دهد. مهمترین ابزار ارتباطی ما متن است تا تصاویر. به عبارت دیگر ، ما در متن جایگزین به Google خواهیم گفت ؛ افرادی که در این اتاق جمع شده اند چه کار می کنند؟ چرا چنین تصاویری را در مقاله های جستجوگرها بگنجانید؟ توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله متن جایگزین را مطالعه کنید.

 شرح متن (عنوان) ؛ بجز ارسال پیام به کاربر

در بخش "تجربه کاربر" ، تأثیر استفاده از متن در انتقال پیام به کاربران و ایجاد رضایت را دیدیم. فراموش نکنید ، این کلمات همچنین توسط روبات های گوگل قابل تحلیل و تحلیل هستند و آنها نقش مهمی در درک معنای تصاویر و ارتباط آنها با کلمات دارند. ربات های گوگل بسیار هوشمند هستند و حتی می توانند متن را در تصاویر تشخیص دهند!

عجیب اما درست است ؛ اگر عبارتی را که در خود تصویر جاسازی شده است جستجو کنیم ، آن را در قسمت جستجوی تصویر Google مشاهده خواهیم کرد. این ویژگی در حال حاضر برای زبان فارسی فعال است و نمونه های زیادی را می توان از آن دریافت.

وقتی تصاویر مهمتر از کلمات هستند

اگر محتوا وابستگی زیادی به تصویر داشته باشد یا به عبارت دیگر ، با حذف تصویر معنای صفحه تغییر کند ؛ نحوه نمایش آن در نتایج جستجو نیز تغییر خواهد کرد. در این حالت ، Google انتخاب تصویر در صفحه را به کاربر نشان می دهد زیرا این محتوا نقش مهمی در تصمیم کاربر برای ورود به سایت دارد.

دانستن هدف جستجوی کاربر به ما کمک می کند متن و محتوا را متعادل کنیم. به عنوان مثال ، در راه اندازی یک مکان توریستی ، تصویر برای مخاطبان ما بسیار مهم است و بهتر است تا حد امکان تنوع و تعداد تصاویر را افزایش دهیم. اما در یک مطلب خبری یا علمی ، محتوای متنی از اهمیت بیشتری برخوردار است و معنای آن نباید به شدت به تصاویر بستگی داشته باشد.

آخرین کلمه؛ تصاویر برگ برنده شما هستند

با توجه به اهمیت سئو و تأثیر محتوا بر روی آن ، اکثر مشاغل اینترنتی توجه ویژه ای به تولید محتوای خاص و با کیفیت نشان داده اند ، اما هنوز هم اکثر فعالان این حوزه بر روی متن تمرکز کرده و تصاویر خاص و هدفمندی را طراحی می کنند زمان بسیار کمی انجام دادن. توجه به این شکاف محتوایی و تمرکز بر انتشار تصاویر خاص و ارزشمند می تواند برنده ما در این مسابقه باشد.

به یاد داشته باشید که تعداد تصاویر کیفیت مقاله را تعیین نمی کند. توجه به ماهیت مطالب ، انتقال کاربر و ایجاد ارتباط معنایی با محتوا مهمترین مواردی است که باید هنگام انتخاب تصاویر برای یک مقاله در نظر بگیریم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۴:۱۰ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

قوانین مهم برای دریافت e-namad چیست؟

در اینجا برخی از مواردی که دارندگان نماد اعتماد الکترونیکی باید دنبال کنند وجود دارد:

در طول فعالیت و اعتبار این سند ، کاملاً با متن این سند مطابقت داشته باشید.

در صورت تغییر در کسب و کار حتماً این مرکز را مطلع کنید.

حداکثر ظرف مدت دو روز کاری به هشدارها و پیام های ارسال شده توسط مراکز و دستگاه های نظارت پاسخ دهید.

برای اینکه بازرسان به همه مکانهای فعالیت خود دسترسی داشته باشند ، شرایط لازم را برای نظارت ایجاد کنید.

اگر تجارت آنلاین شما 3 ماه بدون هیچ عذر موجهی فعال نبوده است ، مرکز دو یادآوری برای شما ارسال می کند. اگر اعلان های ارسال شده را پردازش نکنید پیام شما فاقد اعتبار خواهد شد.

سوالات متداول برای دارندگان علائم اعتماد الکترونیکی

همچنین سایر سوالات متداول درباره دریافت این ماده و اعتبار آن را می پرسد ، که در زیر به آنها پاسخ خواهیم داد:

این تصویر چه مدت دوام دارد؟

مدت تصویر الکترونیکی 2 سال است. شما باید اطلاعات موجود در فرم ثبت نام را 3 هفته قبل از تاریخ انقضا به روز کنید. یک نکته مهم این است که اگر در طول مدت اعتبار هیچ تخلفی در سایت شما مشاهده نشود ، تأیید توسط یک متخصص تمدید و انجام می شود. در صورت تخلف ، این مدت برای یک سال قابل تمدید نیست.

چگونه می توانم این تصویر را به روز کنم؟

لطفاً توجه داشته باشید که باید اطلاعات خود را 3 هفته قبل از انقضا این حساب به روز کنید و درخواست تمدید این حساب را برای بررسی و تمدید حساب خود به کارشناس مربوطه ارسال کنید

چگونه تصویر را حذف کنیم؟

برای لغو تصویر ، باید درخواست لغو و دلیل ، نام و امضای صاحب تصویر ، نام دامنه و سایر اطلاعات شناسایی را به شماره نمابر 88968074 ارسال کنید. پس از نامعتبر بودن پرونده ، تصاویر شما حذف می شوند و درگاه پرداخت آنلاین شما نیز قطع می شود.

 آیا می توانم پس از دریافت این تصویر دامنه را تغییر دهم؟

در حال حاضر ، میزان این تصویر قابل تغییر نیست. با این حال ، می توان مشاغل جدیدی را به پنل کاربری در وب سایت اینماد اضافه کرد ، به این معنی که شما می توانید پس از ثبت نام درخواست e-namad را به سایت های مختلف ارسال کنید.

تغییر شخصیت حقیقی یا حقوقی

برای تغییر شخصیت حقیقی یا حقوقی خود می توانید بلیط ارسال کرده و درخواست تغییر وضعیت خود را ارسال کنید. این کار را می توان از منوی پشتیبانی پنل کاربری انجام داد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۱:۵۸ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

Google Ads چگونه کار می کند؟

بخش اول

تبلیغات جستجوی گوگل در یک نگاه.

فرض کنیم شما به دنبال تور استانبول با قیمت مناسب هستید. بنابراین گوگل را باز کنید و عبارت "تور ارزان استانبول" را جستجو کنید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، در بالا و پایین صفحه جستجو ، یک یا چند سایت با AD مشخص شده اند. اینها همان تبلیغات گوگل هستند. این بدان معناست که این سایت ها در ازای واژه "تور ارزان استانبول" به Google پرداخت کرده اند تا سایت خود را در صفحه اول نشان دهد. این نتایج "جستجوی پرداخت شده" نامیده می شوند.

 برای هر جستجو حداکثر 4 تبلیغ در بالای صفحه و 4 تبلیغ در پایین صفحه نمایش داده می شود.

 سایتهای دیگری که در زمره این تبلیغات هستند با استفاده از تولید محتوا و سئو سایت جایگاه خود را بهبود بخشیده و در واقع نتایج طبیعی هستند (ORGANIC SEARCH). به طور معمول در هر صفحه جستجو 10 نتیجه طبیعی نمایش داده می شود.

 همانطور که گفته شد ، گوگل عمدتا مایل است 40٪ از محتوای تبلیغاتی خود را به کاربران خود نشان دهد ، و نه چیزی بیشتر. این بدان معناست که در نهایت 8 تبلیغ همراه با 10 نتیجه طبیعی نشان داده می شود.

 همه چیز حول کلمات کلیدی می چرخد

کلمات کلیدی پایه و اساس تبلیغات جستجوی گوگل هستند. کلماتی که برای ما بعنوان صاحبان مشاغل اینترنتی بسیار ارزشمند هستند.

 کلماتی را که بر اساس تجربه شخصی خود ، با کمک ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و گاهی اوقات با مشورت با متخصصان این کار انتخاب می کنیم و ما مایل به پرداخت هزینه برای نمایش این عبارات کلیدی در Google هستیم.

 همه چیز حول کلمات کلیدی می چرخد

قسمت دوم

تبلیغات چگونه طبقه بندی می شوند؟

همانطور که مشاهده می کنید ، حداکثر 8 تبلیغ مختلف در هر صفحه نتایج Google نمایش داده می شود (به نام SERP یا صفحه نتایج جستجوگر موتور).

حال س questionال این است که Google چگونه موقعیت هر تبلیغ را تعیین می کند. کدام تبلیغ در بالای صفحه و کدام تبلیغ در پایین صفحه نشان داده می شود؟ کدام تبلیغ در وهله اول صفحه و کدام تبلیغ در وهله دوم قرار می گیرد؟

Google باید مشخص کند کدام تبلیغ بهتر است. زیرا هدف گوگل نشان دادن مناسب ترین سایت به کاربران است تا بتواند نیاز کاربران خود را بهتر برآورده کند.

البته ، Google Ads در رتبه بندی تبلیغات به سلیقه شخصی شما عمل نمی کند. بلکه از تعدادی اصول و قوانین مختلف برای تصمیم گیری خود استفاده می کند.

تبلیغات چگونه طبقه بندی می شوند؟

Google معیارهایی را برای استفاده از آن برای رتبه بندی سایتهایی که قصد تبلیغ دارند تعیین کرده است. یعنی مشخص کنید کدام تبلیغ بهتر است و می تواند رتبه بالاتری داشته باشد.

اما این سیستم چگونه کار می کند؟ خوب ، گوگل دو معیار اصلی تعیین کرده و از آنها برای تعیین رتبه و موقعیت هر تبلیغ استفاده می کند. برای اینکه بدانید Google Ads چگونه کار می کند ، فقط این دو شاخص را بدانید. من در زیر هر یک را به تفصیل توضیح خواهم داد.

شاخص 1: کمیسیونی را که مایل به پرداخت آن هستید پرداخت کنید!

بگذارید بگوییم ما 4 تبلیغ دهنده داریم: میلاد ، مریم ، سپیده و بابک. این افراد که همگی در این مثال فروشگاه اینترنتی موبایل دارند ، می خواهند با تبلیغات گوگل فروش خود را افزایش دهند.

بنابراین احتمالاً یکی از مهمترین اهداف آنها این است که اگر کاربری "خرید آنلاین موبایل" را در Google جستجو کند ، Google تبلیغات سایت خود را ارائه می دهد. اکنون گوگل باید بتواند سایت های این دوستان را از مکان 1 تا 4 رتبه بندی کند.

بنابراین ، اولین معیاری که به Google برای رتبه بندی تبلیغات کمک می کند هزینه ای است که این 4 نفر حاضر هستند برای هر کلیک به Google پرداخت کنند. به نظر می رسد Google Ads به تبلیغ دهندگان می گوید: هرچه تعداد کاسه بیشتر باشد ، مقدار بیشتری دریافت می کنید!

برای درک بهتر این موضوع ، فرض کنیم میلاد (که در سطح بالایی از وضعیت مالی نیز برخوردار است) موارد زیر را به Google ارائه می دهد: مایل به پرداخت 4 درهم است. مریم همچنین Google AED 3 ، Sepideh و abak AED 2 را ارائه می دهد (که از نظر مالی چندان مناسب نیست) ، با هر کلیک Google 1 AED.

چه اتفاقی خواهد افتاد؟ گوگل (با دریافت پول خوش شانس ، لبخند و با جیبی پر از پول) میلاد را در جایگاه اول ، مریم در رتبه دوم ، سپیده در سوم و بابک در رتبه چهارم قرار داده است.

ممکن است تاکنون نسبت به گوگل بدبین باشید و تعجب کنید که چه سیستم های دیگری فقط به سود ثروتمندان می رسد. با این حال ، بهتر است خیلی زود قضاوت نکنید. همه چیز پول نیست! Google این مسئله را به خوبی درک کرده است ، هرکسی با قدرت مالی بیشتری نمی تواند تبلیغات خود را بالاتر نشان دهد.

 گوگل نه تنها می خواهد درآمد کسب کند ، بلکه برای جلب منافع کاربران خود (که برای آن نیز مهم است) سعی در رتبه بندی تبلیغات با کیفیت بالاتر دارد. اینجاست که معیار دیگری به نام نمره کیفیت وارد عمل می شود. در ادامه این استاندارد بسیار جالب را توضیح خواهیم داد.

شاخص دوم: نمره کیفیت

در یک کلام ، Google Ads نمره کیفیت 10 را برای تبلیغات شما ارائه می دهد و از این معیار در رتبه بندی شما استفاده می کند. هرچه امتیاز بالاتر باشد ، شادتر خواهید بود! این بدان معناست که Google علاوه بر کاهش هزینه های شما ، تبلیغات شما را نیز در موقعیت بالاتری قرار داده و رتبه بالاتری کسب خواهد کرد.

برعکس ، چنین مواردی نیز وجود دارد. این بدان معناست که ممکن است نمره کمتری کسب کنید و Google تمایلی به نمایش تبلیغ شما نخواهد داشت. اگر بخواهد آن را نشان دهد ، باید هزینه زیادی بپردازید!

به این واقعیت نگاهی بیندازید که اگر کیفیت کار شما بالا باشد ، Google از شما قدردانی و تشکر می کند. از آنجا که شما کاربران راضی کرده اید و Google به لطف تلاش شما آماده است تا با هزینه های کمتری تبلیغات خود را در رتبه بالاتری قرار دهد. یک بار دیگر تکرار می کنم که یک بازی 3 برد است! مشتریان ، تبلیغ کنندگان و گوگل برنده این بازی هستند!

به عبارت دیگر ، تبلیغ شما می تواند 1 بار و 4 ثانیه بعد قرار گیرد. بنابراین رتبه بندی تبلیغات شما عددی ثابت نیست و می تواند در هر زمان تغییر کند. از آنجا که بازار شما در حال تغییر است ، افراد جدیدی وارد بازار می شوند ، برخی ممکن است تبلیغات را متوقف کنند ، برخی ممکن است قیمت خود را افزایش یا کاهش دهند ، امتیاز آنها تغییر کند و غیره.

 البته متغیرهای دیگر نیز در رتبه بندی آگهی شما تأثیر دارند که در بخشهای بعدی و بعدی مقاله به آنها خواهیم پرداخت. اما به طور کلی ، رتبه بندی تبلیغات شما نتیجه هزینه ای است که مایلید برای هر کلیک پرداخت کنید و امتیازاتی که از تبلیغات گوگل می گیرید.

توجه داشته باشید که می توانید برای هر کلمه کلیدی مقدار متفاوتی به تبلیغات گوگل بدهید. Google همچنین برای هر کلمه کلیدی نمره متفاوتی به شما می دهد. (انواع کلمات کلیدی تبلیغات Google را در یک فصل جداگانه بررسی خواهیم کرد).

بنابراین ممکن است هزینه متفاوتی برای کلمات کلیدی خود داشته باشید. نمره کیفیت کلمه کلیدی شما نیز ممکن است متفاوت باشد. تعجب نکنید اگر یک کلمه کلیدی 2 از 10 و یک کلمه کلیدی دیگر 9 از 10 کسب کنید!

نرخ کلیک پیش بینی شده نرخ کلیک پیش بینی شده

Google Ads Through Through Rate (CTR) نسبت ورودی آگهی به نمایش است. به عبارت دیگر ، میزان کلیک به معنای این است که چه تعداد از کاربرانی که تبلیغ شما را مشاهده کرده اند روی تبلیغ شما کلیک کرده اند.

به عنوان مثال ، اگر CTR شما 10٪ باشد ، فقط 10 نفر از 100 نفری که تبلیغ شما را می بینند ، برای بازدید از سایت شما کلیک می کنند.

در حال حاضر ، هرچه CTR شما بالاتر باشد ، امتیازات بیشتری را نیز گوگل در این فهرست ارائه می دهد. چرا؟

 دلیل آن روشن است. فرض کنید که خودتان می خواهید هندزفری بخرید. در Google برای "خرید آنلاین هندزفری" جستجو کنید. برخی از متن نمایش داده می شود. کدام را انتخاب می کنید؟ انتخاب شما احتمالاً تبلیغی با حداقل ویژگی های زیر است:

جذاب باش این بدان معنی است که توجه شما را به خود جلب کرده و انگیزه شما را برای کلیک بر روی آن ایجاد می کند.

مربوط ؛ این بدان معنی است که اگر محصولات مورد نیاز این سایت را دارید.

شفاف نگه دارید بنابراین مشخص است که فروشنده به دنبال چه چیزی است و چه خدماتی را ارائه می دهد.

در حال حاضر ، هرچه CTR شما بالاتر باشد ، Google رتبه بالاتری در تبلیغ شما قرار می دهد.

دلیل آن ساده است. CTR بالا به این معنی است که متن تبلیغ شما از تبلیغات رقبا بهتر است و کاربران بیشتری آن را دوست دارند.

به شخصه اگر تبلیغ ادبی جالب تری پیدا کنم و مطمئن باشم که پاسخگوی نیازهای من است ، قطعاً روی آن کلیک می کنم. همه کاربران ، نه فقط من ، همین کار را می کنند.

توجه داشته باشید که اگر گوگل تبلیغ شما را بارها و فقط چند کلیک روی آن نشان می دهد ، نتیجه می گیرید که تبلیغ شما احتمالاً بی کیفیت است و نمی تواند کاربران را به خود جلب کند. بنابراین ، این تبلیغ جایزه کمی دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۸:۱۵ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

آموزش گام به گام تشخیص و اصلاح مجازات های Google

دلایل رفع جریمه گوگل

اگر وب سایتی توسط گوگل مجازات و مجازات شود ، اگر به موقع به آن عمل نشود ، ممکن است تمام تلاش های انجام شده برای آن وب سایت از بین برود. زیرا صفحه یا صفحات سایت به نتایج نهایی گوگل کاهش یافته و عملا هیچ کاربر دیگری نمی تواند آن را ببیند. در زیر می توانید دلایل مجازات شدن سایت توسط گوگل و نحوه حذف مجازات گوگل برای هر یک از آنها را به صورت جامع و گام به گام مشاهده کنید. بررسی جزئیات این رویداد از طریق بخش جستجوی اقدامات Google در بخش اقدامات دستی امکان پذیر خواهد بود.

راه حل مجازات Google 1. کاربر هرزنامه را ایجاد کرد

اگر صاحب یک وبلاگ ، انجمن ، شبکه اجتماعی یا سایت عضویت با نمایه های عمومی هستید ، ممکن است بر اساس رفتار بازدید کنندگان و اعضای وب سایت خود مجازات شوید. هرزنامه ایجاد شده توسط کاربر می تواند شامل نظرات وبلاگ ، پست های انجمن و پروفایل هایی باشد که طبیعتاً هرزنامه هستند. بسته به اندازه وب سایت ، تعداد کاربران و میزان محتوای ارسال شده توسط کاربر ، ممکن است راه سختی برای جلوگیری از مجازات گوگل داشته باشید.

برای خلاص شدن از شر مجازات هرزنامه Google: ابتدا باید راهنمای هرزنامه Google Webmaster را مطالعه کنید. سپس برای شناسایی و اصلاح تخلف خود این مراحل را دنبال کنید:

 

کاربران معمولاً می توانند در انجمن ها ، نظرات وبلاگ و پروفایل ها به سایت شما محتوا اضافه کنند. صفحاتی را تعریف کنید که کاربران می توانند در آن مطالب ارسال کنند.

به دنبال نمایه هایی باشید که دارای نام کاربری تبلیغاتی یا پست های ایجاد شده برای اهداف تبلیغاتی یا پیوند به موضوعات خارج از وب سایت باشند.

برای شناسایی محتوای هرزنامه ، می توانید کلمه کلیدی مورد نظر خود را پس از سایت در گوگل جستجو کنید: example.com تا ببینید سایت شما با آن کلمه کلیدی هرزنامه نشان می دهد یا خیر.

برای جلوگیری از مجازات های گوگل ، باید هرگونه محتوای نامناسب را از وب سایت خود حذف کنید.

هنگامی که تأیید کردید دیگر وب سایت شما هرزنامه ندارد ، وقت آن است که از طریق جستجوی کنسول درخواست بررسی را به Google ارسال کنید.

سرویس میزبانی هرزنامه

اگر وب سایت شما توسط سروری میزبان تعداد زیادی از وب سایت های هرزنامه باشد ، ممکن است وب سایت شما یکی از این وب سایت ها تلقی شود و توسط Google جریمه شود.

در این حالت ، بهتر است از روش های زیر برای حذف جریمه های گوگل استفاده کنید:

شما باید با شرکت میزبانی وب خود تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که وب سایت شما به دلیل میزبانی محتوای هرزنامه مجازات شده است. سپس از آنها بخواهید در اسرع وقت نسبت به حل این مسئله اقدام کنند. همچنین می توانید وب سایت خود را به یک سرور مطمئن و مطمئن منتقل کنید تا دیگر این مشکل را نداشته باشید و حتی می توانید شرکت میزبانی وب خود را تغییر دهید.

پس از حل مشکل ، برای حل جریمه های Google ، باید با استفاده از حساب جستجوی کنسول درخواست تجدیدنظر به Google ارسال کنید و منتظر بررسی موضوع باشید.

2. مشکل در داده های ساخت یافته

اگر Google بخشی از داده های ساخت یافته را در وب سایت شما تشخیص دهد که دستورالعمل های نشانه گذاری Google را نقض می کند ، وب سایت شما را جریمه می کند. به عنوان مثال ، استفاده از نشانه گذاری گمراه کننده یا داده های ساختاری ایجاد شده توسط کاربران قابل مشاهده نیست.

عیب یابی مجازات های سایت برای داده های ساخت یافته: در این حالت ، برای رفع جریمه Google ، باید به ترتیب زیر ادامه دهید:

اطمینان حاصل کنید که نشانک های استفاده شده در وب سایت شما مطابق با دستورالعمل های ارائه شده توسط Google است. ممکن است مجبور شوید داده های ساختاری استفاده شده در این مسیر را به روز یا حذف کنید.

پس از انجام تغییرات لازم برای رفع جریمه گوگل ، درخواست بررسی کنسول خود را ارسال کنید. اگر گوگل اطمینان حاصل کند که مشکل برطرف شده است ، جریمه ای را متحمل می شود.

3. پیوند غیرمعمول به وب سایت

این مجازات در صورت اعطای پیوند غیرمعمول به وب سایت شما مجازات خواهد شد. Google با توجه به این پیوندها دو مرحله برمی دارد.

در حالت اول ، Google متوجه می شود که کنترل پیوند غیر عادی از دسترس شما خارج است. در چنین مواردی ، فقط از شما خواسته می شود که پیوندهای قابل کنترل را بدون جریمه کردن آنها حذف کنید.

در حالت دوم ، گوگل معتقد است که از این لینک سازی برای فریب موتورهای جستجو استفاده کرده است. در نتیجه ، نتایج گوگل کاهش یافته و مجازات می شوند.

در رابطه با حذف مجازات گوگل در این زمینه ، موارد زیر را انجام دهید:

پس از مطالعه رهنمودهای وب مستر گوگل برای ایجاد پیوندها ، لیست پیوندهای ارائه شده به وب سایت خود را از طریق بخش پیوندهای جستجوی کنسول Google بارگیری کنید.

سپس بررسی کنید کدام یک از آنها قوانین گوگل را نقض کرده و باعث جریمه سایت توسط گوگل شده است.

سپس با مدیر سایت تماس بگیرید و از او بخواهید پیوندهای خاص را حذف کند یا آنها را دنبال نکند. برای غیرفعال کردن پیوندهایی که نمی توانید حذف کنید ، می توانید از پیوندهای disavow در Google Search Console نیز استفاده کنید.

پس از حذف یا غیرفعال کردن پیوندهای درخواستی ، درخواست بررسی را از طریق Google Search Console ارسال کرده و منتظر بازبینی Google باشید.

مرحله آخر برای رفع جریمه گوگل

در بیانیه فوق ، دلایل مجازات شدن سایت توسط Google را توضیح دادیم و برای هر دلیل راه حلی ارائه دادیم. سرانجام ، برای رفع مجازات گوگل ، باید پیگیری کنید که سایت شما توسط گوگل مجازات شده است و از استفاده از این روشهای جعلی در موتور جستجو برای سریعتر فهرست بندی یا تغییرات رتبه خودداری کنید. در این حالت ، سایت شما با گذشت زمان از لیست سیاه Google حذف خواهد شد و همچنان می توانید در نتایج جستجو ظاهر شوید. اما زمان می برد. از آنجا که شما از رفتار خود در سایت استفاده می کنید و از مجازات های گوگل اجتناب می کنید ، برای انصراف از لیست سیاه Google ، باید اعتماد Google را به سایت خود جلب کنید.

 

هنگامی که به صفحه بررسی عملکردهای دستی سایت خود می روید و خطای جریمه در Google دریافت می کنید ، می توانید پیامی را به Google ارسال کنید مبنی بر اینکه سایت شما به اشتباه جریمه شده یا به درستی جریمه نشده است و اکنون شرایط را دنبال می کنید ، از Google بخواهید به صورت دستی سایت خود را توسط کارشناسان بررسی و تأیید کنید ، آن را از لیست سیاه Google حذف کنید.

 

اگر مدیران وب نتوانند اقدامی برای لغو مجازات گوگل انجام دهند ، به زودی متوجه می شوند که وب سایت آنها در حال از دست دادن ارزش است و دیگر نمی توانند به رتبه های برتر Google برسند. این منجر به از دست رفتن ترافیک و عدم ورود و کلیک از طرف Google می شود. به همین دلیل در این مقاله سعی شده است نحوه رفع جریمه گوگل به شما آموزش داده شود تا بتوانید در اسرع وقت مشکلات را برطرف کرده و Google را متقاعد کنید که مجازات وب سایت شما را متوقف کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۹:۴۸ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

رتبه الکسا

Alexa Rank موقعیتی است که الکسا بر اساس معیارهای خود به وب سایت ها می دهد. این دامنه را می توان هم به حالت جهانی و هم به حالت ملی مشاهده کرد. این واقعیت که رتبه بندی چندین میلیون به یک است و هرچه رتبه بندی ملی و جهانی یک سایت به شماره 1 نزدیکتر باشد ، به این معنی است که جایگاه بالاتر و بهتری دارد. در این مقاله ، ما به طور کامل درباره Alexa Alexa بحث خواهیم کرد و آن را بررسی خواهیم کرد. با ما بمان.

معرفی سایت الکسا

الکسا زیرمجموعه آمازون است. این سایت خدمات مختلفی را در دو شاخه SEO و تجزیه و تحلیل برای مدیران وب ارائه می دهد که بیشتر آنها پولی هستند. اما یکی از خدمات رایگان الکسا نمایش رتبه بندی سایت ها است که توسط عموم قابل مشاهده است. این ویژگی کلی و جامع باعث شده رتبه الکسا به عنوان یک معیار قابل اعتماد برای تعیین رتبه بندی سایت ها قرار گیرد.

رتبه الکسا را ​​بررسی کنید

برای بررسی رتبه الکسا شما دو روش وجود دارد:

رتبه الکسا را ​​در سایت خود بررسی کنید

به پیوند اطلاعات سایت الکسا بروید ، آدرس سایت را وارد کنید و جستجو را کلیک کنید.

رتبه الکسا را ​​با نوار ابزار الکسا بررسی کنید

معیارهای محاسبه رتبه الکسا

اول از همه ، باید ذکر کنیم که رتبه الکسا کاملاً قابل اعتماد و دقیق نیست! زیرا می توانید به راحتی رتبه الکسا خود را بهبود بخشید. از طرف دیگر ، باید در نظر داشت که هرچه به رتبه 1 نزدیکتر شویم ، احتمال تسلط کمتر و رتبه بندی قابل اعتمادتر است. ممکن است این سوال پیش بیاید که با چه معیارهایی رتبه بندی در الکسا محاسبه می شود؟

 تعداد آدرسهای IP بازدید کننده از سایت ، در سطح ملی و جهانی.

سرعتی که بازدید کنندگان سایت از نوار ابزار الکسا استفاده می کنند.

برای ردیابی دقیق بازدیدهای سایت ، سایت خود را در پانل الکسا ثبت کنید

معیارهای ارزیابی کیفیت رتبه الکسا

شاید به ذهن ما خطور کرده باشد که اگر امکان غلبه و عبور از رتبه الکسا وجود دارد ، پس چرا این سایت توانسته است به یکی از مهمترین سایت های رتبه بندی سایت ها در جهان تبدیل شود؟ در پاسخ باید گفت که می توان فقط درجه عددی را دستکاری کرد و از روشهای دیگر برای آزمایش صحت این مسئله استفاده کرد. البته ، مجدداً متذکر خواهیم شد که هرچه رتبه به 1 نزدیکتر باشد ، دستکاری آن دشوارتر است.

اما قبل از کاوش ، باید با تعدادی از مفاهیم تأثیرگذار از ارزیابی آشنا شوید:

Global Ranking: رتبه بندی جهانی سایت.

رتبه بندی کشور

نرخ پرش: شاخص عدم رضایت بازدید کنندگان سایت.

بازدید روزانه صفحه به ازای هر بازدید کننده: به بازدید روزانه منحصر به فرد هر بازدید کننده امتیاز دهید.

زمان روزانه در سایت: زمان تخمینی روز برای هر بازدید کننده (دقیقه: ثانیه).

کلمات کلیدی محبوب از موتورهای جستجو: درصد ورودی ورودی با کلمات از موتورهای جستجو.

یکی از بهترین راه حل ها بررسی نرخ پرش سایت شماست. این عامل از آنجا که نتیجه مستقیم رضایت یا عدم رضایت کاربر است ، می تواند عاملی مثر در تعیین دقت رتبه بندی باشد.

ارتقا rank رتبه الکسا

راه حل های زیر برای بهبود رتبه الکسا پیشنهاد شده است:

ثبت سایت در الکسا (دامنه IR قابل ثبت نیست)

کاربران را به استفاده از نوار ابزار الکسا تشویق کنید

از راهکارها و خدمات هزینه الکسا استفاده کنید

تلاش می شود از طریق راه حل های اساسی مانند سئو و تبلیغات ، بازدید سایت را افزایش دهد.

کاربران را تجزیه و تحلیل کرده و سعی کنید وضعیت سایت را با توجه به خواسته های کاربران بهبود بخشید

محتوا ایجاد کنید و بازدیدکننده بیشتری جذب کنید

انواع خدمات رایگان را برای جذب کاربران ارائه دهید

حفظ و توسعه مداوم طراوت ، تحرک و جذابیت سایت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۸:۱۳ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

ورودی گوگل ترندینگ برای سایت

ترند در گوگل
همانطور که از نامش پیداست احتمالا قبلا با کلمه ترند شدن در شبکه های اجتماعی آشنایی دارید برای مثال وقتی یک پست جدید بیش از حد معمول واکنش نشان داده می شود (لایک، کامنت،بازدید، بازنشر زیاد و...) آن موضوع مربوطه ترند ، محبوب و پرطرفدار می شود.

ورودی گوگل ترندینگ برای سایت
خارج از شبکه های اجتماعی، GOOGLE پر استفاده ترین ابزاری است که ترند شدن در آن برای هر کسب کار و برندی بویژه وب سایت اهمیت فوق العاده ای دارد و در حقیقت تمرکز و سرمایه گذاری بر روی ترندینگ در GOOGLE با پیشرفت کسب کار و برند همراه خواهد بود و در آینده ای نه چندان دور شاهد ترند و پرطرفدار شدن این خدمات و پکیج ورودی گوگل ترندینگ در سطح وب ایران و سئو جهانی خواهیم بود .

پس از نتیجه و بهره گیری از قابلیت ترندینگ در Google باعث می شود، وقتی که کاربری، کلید واژه ای مرتبط با خدمات یا محصولات شما را در کادر جستجو گوگل تایپ کند، گوگل پیشنهادات مرتبط با واژه تایپی در جستجوی آن کلمه کلیدی به همراه نام برند شما را به کاربر پیشنهاد دهد.

مثلا اگر نام برند شماباشد، و کاربری در کادر جستجو گوگرا تایپ کرده باشد، گوگل پیشنهادات مرتبط یعنی "خرید ورودی گوگل برندینگ شیک رنک" را به کاربر پیشنهاد می دهد.
در نتیجه رسیدن به چنین مرحله ای در هر کسب کاری دستاوردی و موفقیت بسیار بزرگی است که به سرعت باعث گسترش و ترند و برندینگ و افزایش محبوبیت و شهرت کسب کار و افزایش مشتریان واقعی و ارتقا فروش خواهد شد .

این امکان در شیک رنک فراهم گردیده است که مشتریان گرامی بتوانند با سفارش پکیج های ورودی گوگل ترندینگ در نتایج جستجو بویژه گوگل با کلید واژه ها و نام و برند کسب کار یا وب سایت خود را برجسته و ترند شده و در کل اینترنت بیشتر و بیشتر دیده شوند .

اهداف و مزایا:
- ارتقا طبیعی جایگاه و رتبه سایت
- ارتقا و کسب سیگنال های برندینگ
- ترندینگ کلمات کلیدی در گوگل
- کاهش نوسان پرش کلمات کلیدی در نتایج جستجو گوگل
- ارتقا رتبه کلمات کلیدی با نام و برند در نتایج جستجو
- ورود به لیست TOP KEYWORDS کلمات هم موضوع و مرتبط و پرطرفدار گوگل و الکسا
- کسب ورودی ارگانیک و دائمی از پیشنهادات گوگل هنگام تایپ در کادر جستجو
- ارتقا کلمات کلیدی هم موضوع و مرتبط دیگر سایت
- آماده سازی رنک الکسا جهت رشد طبیعی
- جستجو ارگانیک و کلیک واقعی جداگانه در این روش
- افزایش Total click و Total impressions
- ارتقا Average CTR و Average Position
- کاهش CTR سایت های رقیب
- ثبت در Google Search Console Tools
- ثبت در Google Trends
- ثبت در Alexa
- و...

ترند شدن در گوگل SERP تمام ماجرا نیست

در اینجا با یک پکیج کاملا ارگانیگ اختصاصی و جدید روبرو هستیم چیزی فراتر از اندیشه ها پکیجی تمام عیار با بازدهی فوری برای اولین بار در کل اینترنت پکیجی هم رده با google adwords اما کاملا متفاوت با این پکیج ارتقا در گوگل دیگر رویا نخواهد بود هم اکنون شروع نمایید و خودتان نتایج شگفت انگیز پکیج ها را مشاهده نمایید .

کاهش CTR سایت های رقیب

در این پکیج با هر Impressions (جستجو و نمایش نتایج گوگل) فاقد Total Clicks (کلیک بر روی نتایج) سایت های رقیب با کاهش CTR روبرو خواهند بود و بلعکس سایت میزبان پکیج با افزایش Clicks تعداد کلیک ها با ارتقا Average CTR و Average Position از کلیه رقیب ها سبقت خواهد گرفت

یک پکیج تمام عیار ارتقا رتبه در گوگل در صورتی که CTR سایت های رقیب را کاهش ندهد نمی تواند در مدت بسیار کوتاهی نتایج شگفت انگیزی را برای سایت شما به ثبت برساند .

ارتقا CTR سایت میزبان با افزایش نرخ Total Clicks

دریافت کلیک بیشتر در نتایج جستجوی گوگل به تنهایی باعث افزایش نرخ ctr در کلمات کلیدی سایت و ارتقا جایگاه کلمات کلیدی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۱۱ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

فایل Robots.txt چیست و چه کاری انجام می دهد؟

فایل Robots.txt چیست؟
پرونده Robots.txt مانند مجوز ربات ها است. وقتی ربات ها می خواهند در صفحات سایت پیمایش کنند ، ابتدا پرونده Robots.txt را می خوانند. در این فایل ، با چند دستور ساده مشخص می کنیم که ربات کدام صفحات را می تواند بررسی کند و کدام صفحات را نباید بررسی کند.

مانند تصویر زیر ، جایی که ما اجازه دسترسی به پوشه ای به نام عکس را نداریم و اجازه دسترسی به صفحه ای به نام files.html را نداریم.
همانطور که گفتیم ، مهمترین رباتهای موجود در اینترنت رباتهای موتور جستجوی گوگل هستند ، بنابراین در ادامه مقاله ، هر جا که می گوییم ربات ، به ربات های گوگل مراجعه می کنیم.

البته ، ربات های دیگر به ارائه دهندگان خدمات اینترنتی مختلف تعلق دارند. پس از خواندن این مقاله ، می توانید هر نوع ربات را فقط با دانستن نام آن محدود و کنترل کنید.

چرا باید یک پرونده Robots.txt داشته باشیم؟
صاحبان وب سایت و وب مسترها می توانند ورود ربات ها به وب سایت را به طرق مختلف کنترل کنند. دلایل مختلفی برای کنترل وجود دارد.

به عنوان مثال ، همه صفحات سایت از اهمیت یکسانی برخوردار نیستند. اکثر مدیران وب سایت علاقه مند نیستند که داشبورد وب سایتشان توسط موتورهای جستجو ایندکس شود و به صورت عمومی در دسترس عموم قرار گیرد ، یا اینکه برخی از صفحات در سایت های آنها محتوای قابل قبولی ندارند و بنابراین ترجیح می دهند توسط ربات ها خزیده نشوند. یا اگر وب سایتی با هزاران صفحه دارید و کل سایت به طور مکرر بازدید می شود ، احتمالاً نمی خواهید که منابع سرور (پهنای باند ، قدرت پردازش و ...) برای بازدیدهای متوالی ربات ها به مصرف برسد.

اینجاست که فایل Robots.txt وارد عمل می شود.

در حال حاضر ، هدف اصلی پرونده خزنده محدود کردن تعداد بیش از حد درخواست برای بازدید از صفحات وب است. این بدان معنی است که اگر روبات ها بخواهند روزانه ششصد صفحه را بررسی کنند ، با نوشتن یک دستور ساده در پرونده ربات ، جلوی آنها را خواهیم گرفت تا بفهمیم چه کسی مسئول آن است!

آیا می توان با استفاده از یک فایل Robots.txt یک صفحه را از نتایج جستجو حذف کرد؟
تا همین اواخر ، اگر می خواستید یک صفحه کاملاً از دید ربات های گوگل دور باشد و حتی در نتایج جستجو نیز نشان داده نشود ، استفاده از دستور noindex در همان پرونده امکان پذیر بود ، اما اکنون داستان کمی پیچیده تر شده است. موتور جستجوی Google کمک زیادی به حذف یک صفحه از نتایج جستجو نمی کند.

گوگل گفت برای حذف صفحات از نتایج جستجو بهتر است از روش های دیگری به غیر از پرونده Robots.txt استفاده کنید. البته اکنون می توان از این پرونده برای استخراج پرونده هایی مانند تصاویر ، فیلم ها یا صدا از نتایج جستجو استفاده کرد ، اما برای صفحات وب مناسب نیست.

در اینجا چند روش جایگزین برای حذف صفحه از نتایج جستجوی Google وجود دارد.

با ربات های گوگل آشنا هستید
گوگل موتورهای جستجوی بسیاری دارد که با دنبال کردن پیوندهای بین صفحات ، وب سایت ها را به طور خودکار اسکن کرده و صفحات را پیدا می کنند.
در اینجا لیستی از مهمترین رباتهای Google وجود دارد که باید بدانید:
AdSense - روباتی که برای بررسی صفحاتی که تبلیغات مربوطه را نشان می دهند استفاده می شود
Googlebot Image - باتی که تصاویر را یافت و آنها را بازرسی می کند
Googlebot News-A bot برای فهرست بندی سایت های خبری استفاده می شود
Googlebot Video-Googlebot Video
Googlebot-این ربات صفحات وب را شناسایی و نمایه می کند. دارای دو نوع میز کار و تلفن های هوشمند است
این ربات ها به طور مداوم صفحات وب را اسکن می کنند. در صورت لزوم می توانید هر دستکاری را محدود کنید.
تعداد ربات های خزنده که گاهی از وب سایت شما بازدید می کنند به عوامل مختلفی بستگی دارد. در طول روز ، هرچه محتوای وب سایت شما بیشتر باشد ، تغییرات مهمتری در وب سایت شما ایجاد می شود و ربات های موتور جستجو بیشتر از وب سایت شما بازدید می کنند. به عنوان مثال ، در یک وب سایت خبری که دائماً اخبار را به روز می کند ، ربات ها می توانند صفحات را سریعتر خزیده و فهرست نمایند.
در کنسول جستجو بخشی به نام "Crawl Statistics" وجود دارد که تعداد دفعات مشاهده صفحه سایت در هر روز را نشان می دهد. در همان صفحه می توانید حجم بارگیری شده توسط ربات و زمان بارگیری صفحه را مشاهده کنید.

چرا پرونده robots.txt مهم است؟
این پرونده به چند دلیل مهم است:
1 ترافیک ربات را در وب سایت مدیریت کنید
مدیریت ترافیک ربات ها از آن جهت مهم است که سرور میزبان وب شما مشغول پردازش و بارگیری صفحات ربات ها نیست. از طرف دیگر ، بیشتر سرورها یا میزبان های وب از نظر پهنای باند و ترافیک محدود هستند. به همین دلیل ، مصرف ترافیک برای روبات ها مقرون به صرفه نیست.
2 از نمایش صفحات یا پرونده ها در نتایج جستجوی Google جلوگیری کنید
اگر در پرونده ربات مشخص کنید که ربات های گوگل اجازه دسترسی به صفحات را ندارند ، این صفحات به هیچ وجه بررسی نمی شوند ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که صفحه در نتایج جستجوی Google نشان داده نشود. رباتها می توانند صفحه را با کمک یک پیوند داده شده در همان صفحه و همان پیوند لنگر متن ، فهرست کنند. در حال حاضر بهترین روش برای حذف صفحات از نتایج جستجو افزودن دستور noindex در بالای صفحات است. اگر از وردپرس استفاده می کنید ، افزونه هایی برای این کار وجود دارد ، در غیر این صورت باید از طراحی وب سایت خود بخواهید تا توانایی افزودن این کدها یا دستورات را به عنوان هر صفحه ارائه دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۲:۴۰ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)