بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت .

آموزش مباحث مربوط به سئو سایت و تکنیک های برتر کامپیوتر و اینترنت

خصوصیات یک سئو خوب چیست؟

1- ارائه توصیه های Google و فعالیت SEO سفید
همانطور که در بالا ذکر شد ، SEO حرفه ای کسی است که خدمات SEO را بر اساس توصیه های Google ارائه می دهد و از روش های مغایر با قوانین Google استفاده نمی کند. افرادی که این کار را انجام می دهند نگاه طولانی مدت به پروژه سئو دارند و به مشتری توضیح می دهند که سئو فرآیندی طولانی مدت و طولانی مدت است و در کوتاه مدت نمی توان به نتیجه صحیح و حرفه ای دست یافت.

برخلاف آن افراد ، سئو کارانی که روش های مشکی را اجرا می کنند ، دید طولانی مدت نسبت به مشکل ندارند و پس از کسب رتبه در گوگل با مشتری همکاری طولانی مدت ندارند (زیرا ممکن است سایت مشتری از Google هرزنامه دریافت کند در آینده). بنابراین ، یک SEO خوب و حرفه ای باید به گونه ای عمل کند که همیشه منافع صحیح و بلند مدت مشتری را در نظر بگیرد و بتواند استراتژی SEO را بر این اساس برنامه ریزی و تعیین کند.

2- کلمات کلیدی مناسب و مرتبط را انتخاب کنید
از دیگر ویژگی های یک سئو خوب می توان به نحوه انتخاب کلمات کلیدی اشاره کرد ، سئو خوب شخصی است که به تعداد محدودی از کلمات کلیدی بستگی نداشته باشد و با انجام فعالیت های مناسب در سایت ، سایتی با کلمات کلیدی مختلف ایجاد کند و از شهرت خوبی برخوردار باشد.

برای به دست آوردن یک رتبه خوب در زمینه کاری خود به طوری که سایت در یافتن کلماتی موفق باشد که مخاطبان هدف را به سمت خود سوق دهد و در نهایت میزان بازدید سایت را افزایش دهد. یک SEO حرفه ای همیشه کلمات کلیدی جدیدی را استخراج می کند تا فروش سایت را افزایش دهد و افراد بیشتری را به سایت شما جذب کند.

3- تأکید بر تولید محتوای مناسب و مفید
ویژگی دیگری که سئوکاران خوب و موفق بر آن تأکید می کنند ، محتوای سایت است. علاوه بر اینکه از نظر موتور جستجو بسیار مهم است ، از نظر کاربر نیز از اهمیت برخوردار است و محتوای خوب به سایت این امکان را می دهد که بازدیدکنندگان مستقیم و مناسبی از خود داشته و افراد بیشتری به آن بپیوندند.

به طور مستقیم به سایت مراجعه کنید ایجاد چنین رویدادی در طولانی مدت منجر به ایجاد برند و توسعه وب سایت می شود. یک سایت موفق که بتواند مخاطب را به خود جلب کند ، یک SEO حرفه ای محتوای محتوا را ارزش گذاری می کند و آگاه است که بالا رفتن فقط در Google به افزایش فروش مشتری کمک نمی کند و برای مشتری ارزش ایجاد نمی کند ، بنابراین همچنین تمرکز در بهبود رتبه بندی سایت در گوگل ، به نگه داشتن کاربر در سایت و تبدیل آنها به خریدار نیز اهمیت می دهد.

4- سهولت و راحتی را فدا نکنید.
سئو حرفه ای هرگز قابلیت و سادگی را فدای سئو نمی کند. باید توجه داشت که سئو همه چیز نیست ، یک سایت برای موفقیت به فاکتورهای زیادی احتیاج دارد و کاربرپسندی ، سهولت استفاده و سهولت استفاده از مهمترین موارد است و هرگز نباید فدای سئو شود. درست است که SEO بازدیدهای سایت هدفمند را افزایش می دهد ، اما عدم تجربه کاربری مناسب و محتوای خوب مانع از نتیجه گیری شما در این افزایش می شود.

5- به روزرسانی و انطباق با آخرین متدها و الگوریتم های جدید گوگل
علاوه بر کار بر روی پارامترهای SEO داخلی و خارجی ، SEO حرفه ای همیشه با تجزیه و تحلیل بازار و در نظر گرفتن الگوریتم های جدید Google و با توجه به اینکه SEO یک رقابت بین شما و همکارانتان در Google است ، با تجزیه و تحلیل رقبا و شرایط بازار (درخواست ها و نیازهای کاربران) به روز می شود. ) این شرایط دائماً در حال تغییر است زیرا:

الگوریتم های گوگل در حال تغییر است
رقبای شما در حال تغییر هستند
شرایط بازار و نیازهای مشتری در حال تغییر است
بنابراین ، شما همیشه باید با شرایط و ضوابط فوق آشنا باشید و خود را به روز کنید. سئو خوب به صورت طولانی مدت و مستمر بر روی پروژه های مشتریان خود کار می کند و پس از اتمام پروژه متوقف نمی شود. سئو حرفه ای و قدرتمند از طریق فعالیت طولانی مدت و شناخت ویژگی های مخاطب حاصل می شود و این شرکت در زمینه سئو موفق خواهد بود ، که هدف اصلی آن بهبود سایت از نظر سئو داخلی یعنی ساختار و طراحی سایت و محتوای آن است. و سپس به فکر سئوی خارجی و تبلیغات وب سایت خارجی باشید.

کارشناسان سئو و ابزار تجزیه و تحلیل سایت
یکی از مهمترین وظایف متخصصان سئو استفاده از ابزار تحلیل سایت برای بررسی نتایج بدست آمده از سئو است. در این بخش ، ابزارهای زیر را معرفی خواهیم کرد:
1- Google Analytics: برای متخصصان سئو ، مهارت های استفاده از نرم افزار Google Analytics از شام مهمتر است. این نرم افزار اطلاعات دقیق در مورد کاربران سایت مانند جنسیت ، محل زندگی و غیره و همچنین آمار ترافیک سایت ، زمان نگهداری کاربر ، نرخ تبدیل کاربر به مشتری و ... را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات ورود کاربران به سایت و همچنین صفحاتی را که پس از ورود به سایت بازدید می کنند بررسی و تجزیه و تحلیل کنید.

2- Google page speed insight: با استفاده از این نرم افزار می توانید سرعت بارگذاری وب سایت را اندازه گیری کرده و به کاستی ها پی ببرید ؛ همچنین می توانید از راه حل های ارائه شده توسط نرم افزار برای رفع این نقاط ضعف استفاده کنید.

3- Woorank: وب سایت Woorank مربوط به تجزیه و تحلیل وب سایت است. شما می توانید با وارد کردن لینک سایت در نوار صفحه ، مانند بررسی سلامت سالانه ، تجزیه و تحلیل کاملی از سایت دریافت کنید! در این حالت قسمتهای مختلف سایت بررسی می شود ، قسمتهایی که در شرایط خوبی قرار دارند با رنگ سبز ، قسمتهایی که نیاز به پیشرفت دارند به رنگ نارنجی و قسمتهایی از سایت که به طور کامل استفاده نشده اند با رنگ قرمز نشان داده می شوند. روی قسمتهای مختلف کلیک کنید تا راه حلهای لازم برای رفع نقاط ضعف را بدست آورید.
4. Google Webmaster Tools یکی از مهمترین ابزارهای Google است که توسط هر سئوکار حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار اطلاعاتی درباره پیوندها به وب سایت ، پاسخگویی وب سایت ، پیوندهای داخلی ، جریمه های گوگل ، تجزیه و تحلیل جستجو را در اختیار شما قرار می دهد.
5. Spyfu: سئو حرفه ای ، یک چشم خیره به سئو وب سایت خودش است ؛ همچنین می تواند وب سایت های رقیب را مشاهده کند ؛ وب سایت spyfu می تواند به شما در تجزیه و تحلیل وب سایت های رقیب کمک کند ؛ فقط برای دریافت اطلاعاتی از جمله وارد لینک وب سایت رقیب شوید. کلمات کلیدی طبیعی ، تبلیغات Google ، استراتژی های ایجاد لینک و سایر اطلاعات.

6- افزونه الکسا: رتبه الکسا برای یک وب سایت بسیار مهم است ؛ زیرا اکثر افراد فکر می کنند رتبه الکسای یک وب سایت ملاک بازدید از وب سایت است ؛ رتبه الکسای شما نیز مستقیماً بر روی قیمتی که برای تبلیغات وب سایت می گیرید تأثیر می گذارد ؛ بنابراین ، با افزودن افزونه الکسا در مرورگر ، هر زمان که بخواهید می توانید رتبه بندی وب سایت را بدست آورید.

نتیجه گیری: سئو سایت کیست و وظایف آن چیست؟
SEO علمی انعطاف پذیر و چالش برانگیز است. و برای تبدیل شدن به یک SEO حرفه ای ، جدا از کسب مهارت های SEO و آشنایی با زبان انگلیسی ، باید ویژگی های اخلاقی مانند صبر و استقامت را در خود داشته باشید ، همراه با ابزارهای مختلف مانند Google Page Speed ​​Insights و Plugins توانایی کار کردن مثل الکسا باشید. بنابراین ، اگر به SEO علاقه مند هستید ، با کمی تلاش و پشتکار می توانید به یک SEO حرفه ای تبدیل شوید و آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۷:۱۶ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

هشتگ چیست؟ اثربخشی هشتگ ها در رسانه های مختلف

هشتگ چیست؟ هشتگ ها برای سازماندهی و جستجوی محتوا در شبکه های اجتماعی ایجاد شده اند و به عنوان یکی از محبوب ترین ویژگی های رسانه های اجتماعی برای کاربران فعال شناخته می شوند. هشتگ اکنون بیش از یک دهه عمر دارد. این مقاله نحوه استفاده از هشتگ توسط شبکه های اجتماعی مختلف را نشان می دهد و مهمتر از آن ، شما می توانید از هشتگ به طور موثر برای نام تجاری خود استفاده کنید.
هشتگ در توییتر
شبکه های اجتماعی توییتر از برخی نویسه ها مانند + ،! ، $ ،٪ ، ^ ، & ، * پشتیبانی نمی کنند. توییتر فقط از متن و اعداد پشتیبانی می کند. تا زمانی که تعداد کاراکترها به 140 نرسد ، محدودیتی در طول یا تعداد هشتگ ها در Twitter وجود ندارد.

گزارش ها از توییتر حاکی از آن است که هشتگ ها تعامل بین کاربران را افزایش داده و به عنوان کارآمدترین روش در گپ های توییتر شناخته می شوند.

هشتگ رویدادهایی مانند کنفرانس ، جشنواره و ... آنها در توییتر خوب کار می کنند. در واقع نیازی به استفاده از روش دیگری برای گزارش یک کنفرانس و جشنواره نیست و با استفاده از این هشتگ های رویداد می توانید به راحتی در توییتر گزارش تهیه کنید.

هنگام جستجوی توییتر بر اساس هشتگ ها ، نتایج جستجو توسط محبوب ترین ها نمایش داده می شود و در صورت انتخاب دکمه همه ، نتایج بر اساس تاریخ فیلتر می شوند.

ابزارهای مفید هشتگ توییتر:

Hashtagify: هشتگ های مرتبط با هر اصطلاح را برای شما فراهم می کند.

TWChat: ابزاری مفید برای نظارت و بایگانی جریانهای هشتگ ، که به طور گسترده در چت توییتر استفاده می شود.

هشتگ اینستاگرام
مانند توییتر ، شبکه های اجتماعی اینستاگرام از شخصیت های خاصی مانند + ،! ، $ ،٪ ، ^ ، & ، * پشتیبانی نمی کنند. در اینستاگرام می توانید حداکثر 30 هشتگ برای یک عکس ایجاد کنید. بعد از ارسال عکس حتی می توانید هشتگ برای آن ایجاد کنید. (لازم به ذکر است که هشتگ ها را فقط می توان به عکس هایی که خودتان بارگذاری کرده اید اضافه کرد)

هشتگ های اینستاگرام ، به ویژه اگر به درستی انتخاب شوند ، به طرز معجزه آسایی دنبال کنندگان را افزایش می دهند.

برای شرکت در بازیهایی مانند #tbt # و Mondaylues # بهتر است از هشتگهای اینستاگرام استفاده کنید. بسیاری از آزمایشات نشان داده است که افراد دوست دارند روی هشتگ های مربوط به تصاویر مورد نظر خود کلیک کنند.

هشتگهای مبتنی بر مکان نیز در اینستاگرام به خوبی کار می کنند. نتایج جستجوی اینستاگرام براساس جدیدترین هشتگ ها نمایش داده می شود.

هشتگ های گوگل پلاس شامل افراد بیشتری برای بیان تغییرات است. هنگام استفاده از هشتگ ها ، افراد بیشتری از پست های شما بازدید می کنند و نظر می دهند.

برخلاف توییتر و اینستاگرام ، هشتگ های ویژه (مانند رویدادها ، موقعیت های جغرافیایی و بازی ها) در گوگل پلاس به خوبی کار نمی کنند ، اما هشتگ ها بهترین توصیف برای یادگیری پست های بیشتر در این شبکه های اجتماعی هستند.

نتایج جستجوی گوگل پلاس براساس هشتگها بر اساس محبوبیت رتبه بندی می شوند و همچنین می توانید همه هشتگ های مرتبط را مشاهده کنید.

Pinterest روی برچسب ها
هشتگ های موجود در Pinterest از نظر تعداد و طول محدود نیستند و می توانند برای نشان دادن بیشتر تصاویر و پشتیبانی از بیشتر شخصیت ها مانند سایر رسانه های اجتماعی استفاده شوند. صفحه نتایج جستجوی هشتگ در Pinterest شامل کلمات و عبارات مختلف مربوط به هشتگ ها است.

هشتگ در فیس بوک
هشتگ ها در فیس بوک بیشتر از شخصیت های استاندارد استفاده شده در شبکه های اجتماعی پشتیبانی می کنند. برای استفاده در پست ها محدودیتی در تعداد هشتگ ها در شبکه های اجتماعی فیس بوک وجود ندارد.
یک روش ساده برای جستجوی هشتگ در فیس بوک تایپ کلمات بعد از URL های زیر است:
facebook.com/hashtag/ (به عنوان مثال
صفحه نتایج جستجوی فیس بوک در هشتگ و بر اساس الگوریتم های پیچیده نمایش داده می شود. در این الگوریتم معیارهایی مانند ارتباط افراد در پست ها ، زمان بروزرسانی ، تعداد کارهای انجام شده در پست ها و غیره در نظر گرفته شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۷:۳۹ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

با نحوه هدایت مجدد پیوندها به یکدیگر در وردپرس آشنا شوید

تغییر مسیر 301 در وردپرس چیست؟
پس از ارائه یک میزبان قدرتمند مانند میزبانی وردپرس ، اکنون زمان مدیریت سایت و انجام کارهایی است که سئو سایت شما را بهبود می بخشد. یکی از این اقدامات انتقال ارزش صفحات قدیمی و همچنین مدیریت 404 صفحه با هدایت URL ها در وردپرس است. حتماً از خود می پرسید که معنی تغییر مسیر چیست. تغییر مسیر به معنای انتقال کاربر به آدرس جدید است به طوری که هر بار که کاربران آدرس مبدا را در مرورگر وارد می کنند ، به طور خودکار به صفحه مقصد هدایت می شوند. اما نوع چنین انتقالی نیز مهم است و تغییر مسیر انجام شده باید 301 باشد تا امتیاز صفحه منبع به صفحه مقصد منتقل شود و موتورهای جستجو صفحه مقصد را به عنوان پیوند اصلی تشخیص دهند. بنابراین هدایت در وب به معنای انتقال یک URL به یک URL جدید است. به طور کلی سه نوع

تغییر مسیر وجود دارد:
301 Redirect - تغییر مسیر دائمی از URL قدیمی به آدرس جدید ، که برای سئو بسیار مناسب است.
302 تغییر مسیر: هدایت موقت به آدرس جدید. وقتی می خواهیم آدرس را به طور موقت تغییر دهیم و سپس آن را به آدرس قدیمی برگردانیم ، از این گزینه استفاده می کنیم.
Meta Refresh: به عنوان کد کوتاه در قسمت سرصفحه سایت قرار می گیرد. این نوع تغییر مسیر زمانی استفاده می شود که بخواهید بعد از مدت زمان مشخصی یا هنگام تازه سازی صفحه به صفحه دیگری هدایت شوید. استعاره در سطح مرورگر رخ می دهد و تأثیر منفی بر نرخ پرش و رتبه بندی سایت دارد.
روش انتقال هدایت 301 در وردپرس محدود به صفحات داخلی نیست و همچنین می توانید از آن برای صفحات خارجی و پیوند به سایت های دیگر استفاده کنید. همانطور که می دانید ، در سایتهایی که محتوای زیادی تولید می کنند ، به دلایلی ممکن است مجبور به حذف یک پست شوند ، به طور معمول همه ما این صفحه را حذف می کنیم ، که در نهایت با ورود بازدید کننده به سایت ، صفحه 404 وردپرس وارد می شود. . به طور کلی ، دو راه برای تغییر مسیر وجود دارد:
تغییر مسیر دستی از طریق پرونده htaccess.
بعضی اوقات تعداد این خطاها آنقدر زیاد است که امکان هدایت دستی آنها وجود ندارد و برای هدایت مجدد این خطاها به ابزاری نیاز دارید.

نحوه تغییر مسیر 301 در وردپرس
آیا بهتر نیست که مطالب و پیوندهایی را که در سایت حذف می کنید هدایت کنید و کاربران به 404 صفحه هدایت شوند که به چنین پیوندهایی لینک می شوند تا کاربران با صفحه خالی مواجه نشوند؟
اینجاست که برنامه 301 Redirect در وردپرس به کار شما می آید و ما می توانیم اعتباری را که برای صفحه حذف شده به صفحه دیگری که به آن صفحه مرتبط است انتقال دهیم تا اعتبار موتور جستجو به آن صفحه منتقل شود. و در نتایج بهتری باشید.
1- پیوند تغییر مسیر در وردپرس با استفاده از افزونه Quick Redirect
افزونه ای که قصد داریم آن را به عنوان افزونه Quick Page / Post Redirect معرفی کنیم در مخزن وردپرس ثبت شده است و تاکنون توانسته بیش از 100000 نصب فعال را بدست آورد و 4.6 امتیاز کسب کند. با استفاده از این افزونه می توانید صفحات را به Get Action WordPress منتقل کنید.
تغییر مسیر 301 در وردپرس را تعریف کنید
برای اینکه لینک ها در وردپرس به صورت 301 هدایت شوند ، باید ساختار هدایت را با استفاده از تنظیمات روی 301 قرار دهید. برای انجام این کار ، به منوی گزینه های تغییر مسیر پلاگین بروید و سپس ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، از قسمت Make ALL Redirects از این نوع ، نوع تغییر مسیر را روی 301 تنظیم کنید.

خاموش کردن تمام تغییر مسیرها: با بررسی این گزینه ، تمام پیوندهایی که تاکنون هدایت شده اند غیرفعال می شوند.
Make all redirects have nofollow: از این گزینه برای قرار دادن همه پیوندهای موجود در ساختار در nofollow استفاده کنید.
"All redirects" را در پنجره جدید باز کنید: با استفاده از این گزینه می توانید ساختار همه پیوندها را تعیین کنید تا هنگام باز شدن در پنجره جدید ، آنها هدایت شوند.
همه هدایت ها را به این URL هدایت کنید: با استفاده از این گزینه می توانید تمام پیوندهای هدایت شده را به آدرس مورد نظر هدایت کنید.
سایر تنظیمات افزونه هدایت وردپرس
ممکن است همه به تنظیمات دیگر این افزونه نیازی نداشته باشند ، اما من آن را بررسی می کنم. برای این کار ، به منوی "گزینه های تغییر مسیر" بروید و تنظیمات را بر اساس آنچه در تصویر مشاهده می کنید ، مطابق با تنظیمات خود تنظیم کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۹:۰۲ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

با نحوه حذف حافظه پنهان وردپرس و دلایل آن آشنا شوید

برای افزایش بهره وری حافظه پنهان سایت را پاک کنید
یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای بهبود عملکرد وب سایت وردپرس خود انجام دهید ، استفاده از حافظه پنهان است. در واقع ، استفاده از حافظه پنهان می تواند سرعت بارگذاری بسیار بالاتری را تجربه کند و این به کاربران اجازه می دهد تجربه بهتری از وب سایت شما داشته باشند. اما سوال این است که اگر حافظه نهان وردپرس خود را پاک کنید چه اتفاقی می افتد؟ و اینکه شما برای پاک کردن حافظه پنهان اساساً به یک ابزار کمکی نیاز دارید یا شاید به طور خودکار انجام شود؟
در این مقاله ، ابتدا می خواهیم به شما بگوییم حافظه نهان وردپرس چیست و همچنین بررسی می کنیم که چرا برای بهبود عملکرد وب سایت خود باید آن را حذف کنید. در آخر ، ما روش های مختلفی را به شما آموزش می دهیم که می توانید برای پاک کردن حافظه نهان وردپرس خود استفاده کنید. بنابراین اگر می خواهید در مورد حافظه نهان وردپرس و نحوه انجام این کار بیشتر بدانید ، برای ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
حافظه پنهان سایت چیست؟
به طور کلی ، بازدیدکنندگان می توانند وب سایت های مختلف را ، بسته به عملکرد خود ، هزاران یا حتی میلیون ها بار در ماه مشاهده کنند. به طور معمول ، هر بار که یک مرورگر درخواستی را به سرور میزبان وب سایت مورد نظر ارسال می کند ، سرور قبلی باید محتوای نهایی صفحه درخواستی را از طریق یک سری محاسبات پیچیده و با قرار دادن سرصفحه ها ، پاورقی ها ، ستون های فرعی و سایر موارد بازیابی کند. عناصر موجود در صفحه را انتخاب کرده و از طریق مرورگر به کاربر نشان دهید. در بیشتر موارد ، از آنجا که کاربرانی که درخواستی برای مشاهده یک صفحه خاص ارسال می کنند نتیجه مطلوبی را مشاهده می کنند ، ممکن است بهتر باشد شرایطی فراهم شود تا سرور بتواند نتیجه نهایی را به موقع ذخیره کند. درخواستی برای ارسال آن دریافت کنید. اگر در هر یک از صفحات وب سایت خود تغییری ایجاد کنید ، این حافظه پس از اولین درخواستی که دریافت می کند ، تغییرات را تشخیص داده و دوباره به روز می شود ، در نهایت از آن لحظه به بعد آخرین نسخه وب سایت را به کاربران نشان می دهد. در نتیجه ، سرور میزبان وب سایت شما می تواند خیلی سریعتر از حالت عادی به درخواست شما پاسخ دهد و این باعث می شود هم کاربر احساس بهتری نسبت به وب سایت شما داشته باشد و هم اینکه وب سایت شما از نظر موتورهای جستجو عملکرد خوبی دارد. . بهتر داشته باش

دلایل نیاز به پاک کردن حافظه پنهان سایت
همانطور که قبلاً گفته شد ، وب سایت ها معمولاً از یک حافظه پنهان برای بهبود تجربه کاربر و بهبود عملکرد وب سایت از نظر سئو استفاده می کنند. در واقع ، وقتی کپی از سایت خود را به کاربران خود تحویل می دهید ، سایت شما سریعتر بارگیری می شود و در نتیجه کاربر احساس بهتری پیدا می کند. اما به خاطر داشته باشید که اگر به دلایلی حافظه پنهان وردپرس شما به درستی بازسازی نمی شود و نمی توانید نسخه نهایی وب سایت خود را به کاربر نشان دهید ، مطمئناً حتی در صورت بزرگنمایی نمی توانید انتظار داشته باشید. جذب کاربران. در زیر ، برخی از مواردی را که مشکل حافظه پنهان وردپرس می تواند برای شما مشکل ساز شود ، بیان خواهیم کرد.

مهارت های طراحی را فراهم کنید
داشتن وب سایت یکی از مواردی است که شما می توانید همکاری با آن را در نظر بگیرید. به طور کلی ، یک شرکت به طور مداوم در حال تغییر است ، و اطلاعات مختلف آن (مانند اطلاعات تماس ، اطلاعات محصول و بسیاری موارد دیگر) ممکن است به طور مداوم تغییر کند و در یک حالت جدید در اختیار کاربران قرار گیرد. از آنجا که این اطلاعات کاملاً به سبک تجارت و تغییراتی که در آن رخ می دهد بستگی دارد ، هرگونه تغییر در تجارت ممکن است منجر به تغییر اطلاعات در وب سایت شود.
حال ، تصور کنید که در طراحی یا محتوای وب سایت وردپرس خود تغییراتی ایجاد کرده اید و این تغییرات به هر دلیلی در معرض دید بازدیدکنندگان وب سایت شما قرار نمی گیرد. در این حالت ، ممکن است تجارت شما تحت تأثیر قرار گرفته و مشکلاتی را ایجاد کند. بنابراین لازم است با پاکسازی حافظه نهان وردپرس شرایط ایجاد شود و مشکل حل شود.
محتوای جدید ارائه دهید
به طور کلی ، یک وب سایت برای کسب ارزش و رتبه بندی مناسب در نتایج جستجو ، نیاز به انتشار محتوای ارزشمند ، مرتبط و مناسب SEO دارد. این نوع محتوا عمدتا شامل پست های وبلاگ است که می تواند بازدید کنندگان را به وب سایت شما جذب کند. هرچه در تولید محتوا عملکرد بهتری داشته باشید ، از نظر سئو از کیفیت بالاتری برخوردار باشید ، موتور جستجو رتبه بالاتری در نتایج جستجو به شما می دهد که این نیز یکی از اصلی ترین عواملی است که موتورهای جستجو همیشه برای آن ارزش قائل هستند. آنها اعتقاد زیادی دارند و این یک بروزرسانی مداوم و منظم از مطالب است.
اکنون با این فرض که سرور با بازگشت به حافظه پنهان وب سایت محتوای جدیدی را نمایش نمی دهد و به روزرسانی ها را برای بازدیدکنندگان نمایش می دهد ، در نتیجه ، خزنده های موتور جستجو قادر به جستجوی محتوای جدید نخواهند بود. در این حالت ، استفاده از حافظه پنهان بیش از مفید بودن برای سئو وب سایت ضرر دارد. بنابراین ، بهتر است حافظه پنهان را حذف کنید تا عملکرد وب سایت بهبود یابد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۴:۳۵ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

چگونه مشکل غیرفعال کردن جستجوی ویندوز را برطرف کنیم؟

عملکرد جستجو در ویندوز کار نمی کند
جستجوی ویندوز چیست و به چه کار می آید؟ ممکن است همه ما هنگام از دست دادن فایلی و یافتن پرونده مورد نظر از این ویژگی در ویندوزهای مختلف استفاده کرده باشیم اما جالب است بدانید که با برنامه جستجوی ویندوز می توانید برنامه یا حتی پرونده های مخفی شده را پیدا کنید. انجام دادن! از این قابلیت بارگذاری پرونده ها با شرایط خاص یا پسوندها نیز استفاده می شود. در برخی موارد ، این ویژگی به هیچ وجه کار نمی کند. در چنین مواردی ، یافتن یک فایل یا پوشه با شرایط خاص بسیار دشوار و پیچیده خواهد بود. بعد ، ما روش های مختلف جستجو را پوشش خواهیم داد و همچنین این مشکل را جستجو خواهیم کرد که جستجو در ویندوز کار نمی کند.

روش های جستجوی ویندوز
بیایید ابتدا در مورد روشهای جستجو صحبت کنیم ، و سپس در مورد چگونگی فعال کردن این ویژگی در صورت عدم وجود آن در ویندوز خود صحبت کنیم. روشهای مختلفی برای یافتن فایلها یا برنامه ها در ویندوز وجود دارد که معروف ترین آنها عبارتند از:

منوی شروع Windows را جستجو کنید
از طریق رایانه من Windows را جستجو کنید
از یک برنامه جستجوی ویندوز استفاده کنید
1- در منوی شروع ویندوز جستجو کنید
آسانترین راه برای یافتن یک فایل یا برنامه در ویندوز کمک گرفتن از منوی Start است. با جستجوی ویندوز از این طریق ، تنها کاری که باید انجام دهید فشار دادن دکمه Windows روی صفحه کلید خود است تا منوی Start باز شود.

جستجوی پیشرفته در ویندوز
علاوه بر روش های فوق ، می توانید از فناوری جستجوی پیشرفته در ویندوز نیز کمک بگیرید. برای جستجوی توابع غیر از ویندوز ، می توانید از نرم افزار ارائه شده در این زمینه استفاده کنید. بهترین آنها نرم افزار زیر است:

همه
پرونده های من را جستجو کنید
جستجوی آوا
مشکلی که در آن جستجوی ویندوز غیرفعال شده بود برطرف شد
برای اکثر کاربران ویندوز ، مشکلی که رخ می دهد غیرفعال کردن جستجوی ویندوز است که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. اگر جستجوی ویندوز کار نکرد ، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

پنجره ها را دوباره راه اندازی کنید
برنامه بینگ هدف
از عیب یابی استفاده کنید
برای بازنشانی برنامه از خط فرمان استفاده کنید
پنجره به روزرسانی

عیب یابی جستجوی ویندوز را غیرفعال کنید
ویندوز مشکلی به نام عیب یابی دارد که می توانید برای شناسایی و عیب یابی بسیاری از مشکلات ویندوز از آن استفاده کنید. با برنامه عیب یابی می توان یکی از مشکلات را برطرف کرد. این مشکل یک مشکل جستجو است که در ویندوز کار نمی کند.

پنجره ها را دوباره راه اندازی کنید
گاهی اوقات با گذاشتن برخی برنامه ها در پس زمینه می توانید قسمت جستجو را در ویندوز کار نکنید. با راه اندازی مجدد ویندوز ، می توانید این برنامه های مشخص نشده را ببندید و از عملکرد جستجوی ویندوز استفاده کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۲۵ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

اهمیت یک وب سایت و ویژگی های آن

اهمیت یک وب سایت برای رشد و توسعه مشاغل مختلف از جمله تجارت الکترونیکی و حتی تجارت غیر الکترونیکی امروزه بر هیچکس پوشیده نیست. زمانی وجود داشت که فقط فعالیت های اینترنتی به وب سایت احتیاج داشتند اما امروزه با گسترش اینترنت ، هر فعالیت تجاری برای افزایش کارایی خود به یک وب سایت نیاز دارد.


اکنون بسیاری از شرکت ها برای جذب یا ارتباط با مخاطبان فعلی خود از طراحی سایت برای مشاغل خود استفاده می کنند. علاوه بر این ، وب سایت فرصت های زیادی برای کار با شرکای خارجی ارائه می دهد.

اما مطمئناً داشتن یک سایت به تنهایی و بدون رعایت برخی اصول نمی تواند تأثیر زیادی در بهبود تجارت داشته باشد. سایتی برای کسب و کار شما موثر است که پارامترهایی مانند یک سایت کارآمد داشته باشد. برخی از این پارامترها را در زیر ارائه خواهیم داد.

ویژگی یک وب سایت خوب

  1. داشتن یک نقشه راه منطقی و اساسی

البته ، سایت باید خوب به نظر برسد. اما مهمتر از همه ، شما باید ابتدا چگونگی کار با وب سایت خود را درک کنید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خود را انتخاب کنید ، یا حتی یکی از کد HTML را وارد کنید ، باید تعیین کنید که کدام طرح برای سایت شما است آیا نظر دارید؟ تجربه کاربر هم برای تجربه وب سایت و هم برای سئو سایت مهم است. زیرا گوگل علاوه بر محتوا ، برای رتبه بندی ساختار سایت را نیز در نظر می گیرد.
بنابراین لازم است از نظر بصری و بصری طرحی مناسب و منطقی انتخاب شود. بنابراین افرادی که از سایت شما بازدید می کنند می توانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و منطق سایت شما را درک کنند و همچنین شما می توانید در رتبه بندی گوگل افزایش پیدا کنید.

            اهمیت یک وب سایت
2. انتشار اطلاعات دقیق و مربوط به تجارت.


طراح جوش فرانکل می گوید: "بزرگترین شکست برای افراد تلاش برای ایجاد یک وب سایت مورد علاقه خود هستند ، نه لزوماً وب سایتی که آنها می خواهند." به عنوان مثال: فرانکل می گوید: یک رستوران را تصور کنید.
همه ما می دانیم که یک رستوران برای موفقیت در کار خود باید منوی غذاهایی داشته باشد تا بتواند به راحتی غذاهای رستوران را به مشتریان خود اطلاع داده و آنها را مطلع کند.

هر شغلی که انجام دهید ، برای هر شریکی که هر برنامه ای را تبلیغ می کند ، ضروری است. این بدان معناست که شما باید در مورد کسب و کار خود در جایی اطلاعات کامل داشته باشید تا بتوانید از آنها برای آگاهی دادن به مشتریان و مخاطبان خود در مورد نوع کاری که انجام می دهید استفاده کنید.

ضبه عنوان مثال ، اگر کار شما فروش کالایی است ، باید تصاویر با کیفیت خوبی از تمام محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این ، اگر در صنعتی هستید که خدمات ویژه ای مانند پذیرایی عروسی را به مشتری ارائه می دهد ، باید جزئیات تمام کارها و فعالیت های انجام شده در وب سایت خود را بیان کنید.


برچسب: ویژگی های یک وب سایت، وب سایت، محتوا، سرعت سایت، بارگذاری،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۲:۰۳ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

ویژگی محتوای خوب چیست؟

ویژگی های محتوای خوب

یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای بهینه سازی سئو وب سایت خود انجام دهید تولید محتوای با کیفیت است ، یعنی محتوایی که مورد پسند و پذیرش گوگل نیز باشد. یکی از مهمترین مواردی که Google برای تولید محتوا به آن اهمیت می دهد ، محتوایی است که منحصر به فرد و با کیفیت است.

توجه داشته باشید که با انتشار مطالب تکراری ، نمی توانید رتبه خوبی در Google بدست آورید و از صفحه اول Google دور شوید. یکی دیگر از مواردی که به شما کمک می کند تا در تولید محتوای خود موفق شوید این است که بتوانید وب سایت هایی را پیدا کنید که نزدیک به حرفه و تجارت شما باشند و به نوعی با تجارت شما و از منظر مرتبط باشند. گوگل سایت های معتبری برای دریافت بک لینک هستند.

مخاطبان محتوای خوب


اولین چیزی که باید هنگام تولید محتوای خوب به آن فکر کنیم این است که چه کسی مخاطب محتوای خوب است و به طور کلی هدف از محتوای خوب چیست ، ما قصد داریم با تولید محتوا چه کارهایی با محتوا انجام دهیم. ما قصد جذب چه مخاطبی را داریم ، مخاطبان هدف ما به دنبال چه نوع محتوایی هستند؟

خطاهای نوشتاری و املایی ممنوع است


محتوایی که منتشر می کنید باید بسیار دقیق نوشته شده و عاری از هرگونه غلط املایی و اشتباه تایپی باشد. این یکی از مهمترین ویژگی های محتوای خوب است.

اگر در هر یک از متن هایی که منتشر می کنید غلط املایی متعددی وجود داشته باشد ، مخاطب تمایلی به ادامه مطالعه مقاله شما نخواهد داشت زیرا نه تنها تمرکز خود را برای درک کامل مطالب از دست می دهد ، بلکه دیگر تمایلی به خواندن نخواهد داشت.

بنابراین توجه به درست و صحیح نوشتن کلمات و استفاده از قواعد زبان یکی از اصول و مبانی کار است و داشتن ایراد و اشکال مخاطب شما را از خود دور می کند و از اعتبار شما می کاهد. محتوا.


برچسب: محتوای خوب، سئو، تولید محتوا، سئو، بهینه سازی، تحلیل وب سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۸:۰۷ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

تعریف سئو سایت و مفهوم کلی آن

سئو چیست؟ هدف از سئو چیست؟

تا زمانی که به استفاده از سئو و بهینه سازی و همچنین آموزش بهینه سازی سایت را ادامه دهید ، اکثر روش های بازاریابی آنلاین (مانند تبلیغات و بازاریابی از طریق ایمیل) ارزشمند هستند و با متوقف کردن تجارت خود ، افت شدید یا از دست دادن آن کانال بازاریابی را تجربه خواهید کرد ، اما بازاریابی محتوا و سئو شرکت کار شما ارزش افزوده پایدار ایجاد خواهد کرد ، حتی پس از اینکه کار را متوقف کردید ، می تواند سود طولانی مدت برای شما به همراه داشته باشد.

موفقیت در تحلیل و آنالیز و سایت به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد اما موفقیت بسیار پایدار خواهد بود و برای مدت طولانی به یکی از مهمترین کانال های بازاریابی شما تبدیل خواهد شد. برای دستیابی به این هدف ، باید استانداردهای آموزش سئو سایت را به درستی درک کنیم و سپس مهمترین فعالیتهایی را که باید برای دستیابی به موفقیت سئو انجام شوند ، مرور خواهیم کرد.

اهمیت سئو در گوگل

گوگل ، دومین مارک بزرگ جهان ، به عنوان موتور جستجوی قدرتمند مبتنی بر یک سری الگوریتم های پیچیده شناخته می شود که اطلاعات سایت را می خواند و در سرورهای خود ذخیره می کند ، سپس این اطلاعات را بر اساس کلمات کلیدی و عبارات درخواستی تولید می کند. توسط کاربران در کمترین زمان ممکن ، منبع اصلی درآمد گوگل از طریق تبلیغات Google Adwords ، تبلیغات Google AdSense و تبلیغات Google Ads است. که آنها را از طریق تبلیغات کلیک نشان می دهد و در هر کلیک درآمد کسب می کنید.

به طور کلی ، راه حل بهینه سازی سایت از طریق تبلیغات گوگل  و آموزش تولید محتوا رایگان در طولانی مدت برای ایرانیان هزینه کمتری دارد. پس از پایان بودجه کمپین Google AdWords شما ، تبلیغات در Google از نتایج Google حذف خواهد شد ، اما سایتهایی که از SEO استفاده می کنند نتایج را باز می گردانند. با ورود به بالای Google ، روند تغییر نتایج کند است. (توجه داشته باشید که انتخاب روش تبلیغات SEO یا Google به تجزیه و تحلیل نوع تجارت و هدف شما بستگی دارد و گاهی استفاده از همین روش ممکن است بهترین راه حل برای شما باشد.)

آموزش بازاریابی محتوا

 


برچسب: سئو سایت، بهسنه سایت، تعریف سئو سایت، آموزش تولید محتوا، آموزش بهینه سازی سایت،آموزش بازاریابی محتوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۲:۰۹ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

افزایش فروش اینترنتی

فروش آن یکی از چالش برانگیزترین موضوعاتی است که هر تجارت در دنیای امروز با آن روبرو است. افزایش رقابت و ورود رقابت سنتی به دنیای دیجیتال به شدت مانع فروش و بازاریابی برای فروش شده است.

روند فروش ممکن است برای برخی از افراد چالشی مبهم و پیچیده باشد که راهی ساده تر و کوتاهتر برای آنها پیدا نمی کنند. با این حال ، در بسیاری از موارد ، فقط با چند مرحله ساده می توانید در بهبود فروش خود کار کنید.

شروع یک تجارت الکترونیکی می تواند یک کار ترسناک باشد. وب پرکاربردترین سرویس اینترنت است و برای کسب نتیجه از این روش ، برای موفقیت در تجارت ، ابتدا باید یک وب سایت با بالاترین استاندارد سازی طراحی شود. اما آیا آنها پس از طراحی کاربران ما را پیدا خواهند کرد؟ قطعا نه. ترک آن فقط به میلیاردها سایت و وبلاگ فعال در اینترنت می افزاید.

بنابراین این جایی است که شما باید به دنبال راه هایی برای افزایش فروش سایت باشید و تمام این استراتژی ها را یاد بگیرید تا در نهایت منجر به جذب مشتری شود.

جذب مشتری اینترنتی تلاش مشترک همه شرکت ها برای دستیابی به این هدف به عنوان نقطه عطفی برای خودشان است. بسیاری از شرکت ها ، به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب برای افزایش فروش سایت ، پس از سالها فعالیت کاملاً مقاومتی را ایفا کرده اند و سرانجام به این نتیجه رسیده اند که اصرار آنها برای ادامه کار بی فایده است یا آنها معتقدند که این روش سنتی به پاسخ خود ادامه خواهد داد سرانجام آنها باید به روش های جدید متوسل شوند یا صحنه را ترک کنند.

روش های افزایش فروش سایت

مرحله 1: سایت را بررسی کنید


اول از همه ، شما باید یک بررسی در مورد سایت خود انجام دهید و تمام عناصری را که باعث فروش بیشتر سایت می شوند ، استاندارد کنید. این روش ها بسته به خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید متفاوت است ، اما به طور کلی شامل موارد زیر است.

1- افزایش سرعت سایت


ممکن است فکر کنید که این هیچ ارتباطی با راه های افزایش فروش ندارد. اما لازم به ذکر است که داشتن سرعت بالا در سایت اصلی ترین چیزی است که منجر به خرید می شود. آیا وقتی سایت به آرامی بارگیری می شود ، آیا مشتری منتظر دیدن جزئیات محصول و تکمیل خرید خود است؟

داشتن سایتی با سرعت بارگذاری پایین تر باعث از بین رفتن اعتماد و اطمینان مشتری می شود. همچنین ، یکی دیگر از راه های کسب فروش بالا در فروشگاه های آنلاین ، داشتن SEO بالا است. گوگل از نظر سئو سایت به سایت های پرسرعت اهمیت فوق العاده ای می دهد و آنها را در رتبه بندی بالایی قرار می دهد. با تحلیل سئو سایت می توان مواردی که باعث افت سرعت سایت می شود را مشخص نمود و در صد رفع آن ها بر آمد.

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۱۶ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)

تولید کننده محتوا کیست؟

تولید کننده محتوا کیست؟

تولید کننده محتوا ، مطالب سرگرم کننده یا آموزش رایگان سئو متناسب با علایق یا چالش های جامعه هدف ایجاد می کند. محتوایی که وی تولید می کند می تواند به اشکال مختلفی شامل پست وبلاگ ، فیلم ، کتاب الکترونیکی ، تصویر یا اینفوگرافیک باشد. امروزه مشاغل مختلف از خالقان محتوا برای جذب مشتریان جدید یا موجود از طرف برند استفاده می کنند.

چه در تیم بازاریابی محتوا در شرکت خود کار کنید و چه خودتان این کار را انجام دهید ، برخی از عادت های بسیار مهم و اثبات شده وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و شما را در مسیر پیشرفت قرار دهد. در نهایت به یک تولید کننده محتوا بسیار قوی و موفق و نیز یک شخص متخصص در زمینه تحلیل و آنالیز وب سایت وبین سئو webinseo که در سایت هایی معتبر مانند نیوسئو و وبین سئو و حتی دیجی کالا و آپارات فعالیت داشته باشید؛ تبدیل شوید.

یک هشدار منصفانه: درست مثل همه چیزهای خوب ، همه چیز یک شبه اتفاق نمی افتد و همچنین اتفاق نخواهد افتاد ، زیرا شما باید سعی کنید در کاری موفق باشید و خوب باشید ، نه فقط در چیزی. این کار را انجام دهید و انتظار داشته باشید که همه چیز عالی باشد. اما هرچه زودتر این عادت ها را در برنامه کاری خود قرار دهید ، زودتر در مسیر موفقیت و تبدیل شدن به یک تولیدکننده بزرگ محتوا و یک فرد متخصص در حیطه آموزش تولید محتوا رایگان قرار می گیرید.

وظایف تولید کننده محتوا


تولید محتوا یک شغل است و شخصی که محتوا تولید می کند باید به عنوان شغل به آن نگاه کند.

در نتیجه ، شخصی که محتوا را تولید می کند باید تعدادی از وظایف خود را به عنوان یک کارمند در نظر بگیرد و آنها را انجام دهد.

در غیر این صورت ، قادر به ارائه محتوای مفید نخواهد بود و در نهایت کار را متوقف می کند. وظایف مدیر محتوا به شرح زیر است:

1- مسئولیت پذیری


اولین وظیفه تولیدکننده محتوا پاسخگویی است. مسئول محتوا باید مسئولیت اقدامات خود را به عهده بگیرد.

کپی برداری از متن دیگران نشان می دهد تولید کننده محتوا مسئولیتی ندارد.

اگر همه قرار است از جایی چیزی را کپی کرده و به نام خود در سایت قرار دهند.

انگیزه نوشتن مطالب جدید به تدریج از بین می رود و هیچ کس نمی تواند مطالب جدید را منتشر کند.


برچسب: تولید کننده محتوا، آموزش رایگان سئو سایت، تحلیل و آنالیز وب سایت وبین سئو، آموزش تولید محتوا رایگان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۱:۴۲ توسط:sana-mohamadi موضوع: نظرات (0)